Bahahaha ja die laat zichzelf zó kennen. En valt zij even mooi door de mand. Mooi dat M dat in de auto aan I vertelde ![]()
![]()
Ben pas mid afl 28, maar over Rob
Samenvatting
Dat hij zo zwijmelend inzoomt op de foto’s van Margot. Zou dat de “teaser” zijn waar Margot eerder in de pers op hintte? Dat er nog iets komt?
Het voelt bijna te mooi om waar te zijn. Ben bang dat dit weer een verhaallijn van niks wordt: Rob denkt aan haar, maar belt uiteindelijk niet. Of hij belt, zij komt terug, en het wordt toch niks.
Denk wel dat als hij belt, ze terugkomt. Ze was wel echt gek op m
HOE DOE IK EEN POLL IN DE SPOILER?? ![]()
- Rob belt niet
- Rob belt, Margot bedankt
- Margot komt terug, maar wordt geen liefde
- Margot komt terug en vlam in de pan

0 stemmers
Van alle kandidaten ship ik Petra en Lieske denk ik het meest, lijkt me zo leuk als dat wat wordt!
Hahaha ik kreeg deze reclame, al die bedrijven die op populaire dingen/B&B willen ingaan zijn soms wel irritant maar deze vond ik toch wel mooi:
Eens, maar Lieske moet wel wat meer interesse tonen en vragen stellen vind ik en niet alleen maar hi ha ho bodemdrift roepen
Dit is niet mijn verwachting maar wel mijn hoop ![]()
Ik heb volgens mij de poll anoniem gemaakt haha, noobie.
Dat was niet mijn intentie
Wat is je hoop? Vuur en liefde? ![]()
28 dynamiek Illya
Dubbelpost maar ik SMUL zo van de scenes tussen Sylwia en de sokkenbuurvrouw. Echt pracht-tv.
Kan nu al niet wachten op volgende week, hoop dat ze er beide lang in blijven haha. Monique zegt wel echt precies wat ik de hele tijd denk haha. Love deze vrouw en ik vind dat ze heel relaxed met de gekke acties van Sylwia omgaat.
Alleen jammer van de Harry Potter gekte, dat is toch echt niet meer van deze tijd of wel
Was 15 jaar geleden ook gênant als iemand van 15+ hoor haha
Nee dat Margot bedankt ![]()
Wow ik weet niet of het je bedoeling was, maar ik las dit echt automatisch in Sylwia haar accent. ![]()
Dick die altijd meteen zijn slang laat zien aan nieuwe dames… is dit een hint dat hij graag zijn andere slang ook laat zien? ![]()
![]()
DIT!!
Enige kandidaat waarmee ik op date zou willen is die teckel van Rob joe joe. Wat een horken allemaal weer.
28
Samenvatting
Haha die moniek is wel de vrouwelijke Ilya hè, ook zo droog en praktisch. Dat moment bij het ontbijt met Sylwia was wel echt genant, wat een poppenkast.
Blij dat Petra weg is, vreselijk vermoeiende vrouw. Nul zelfreflectie ook. pètra vond ik wel heel omslachtig in het afscheid, erg duidelijk of to the point is ze niet. Ze blijft ook wel afstandelijk vind ik.
Rob bij Ingrid probeerde nog even een paar dagen te blijven haha, maar ze wimpelde hem wel echt af haha. Paar uurtjes mag je nog blijven maar meer niet. Byeee.
Rob heeft ook weinig zelfkennis hoor. Die vergeet ook dat hij al 60 is, elke keer zo denigrerend over oudere vrouwen. Nu ook weer, dat ze in een andere fase zitten etc.
Rob is toch zelfs al 65 ofzo?
Ja 50 toen Avril werd geboren dus, vast ook met een stuk jongere vrouw.
Ik vond het wel ergens lief van Ilya dat jij haar meenam naar dat uitje omdat zij daar zo gek van is. Hij doet er wel moeite voor en neemt ook genoeg tijd voor de dames enzo. (Ik vind hem niks maar dit viel me dan van hem mee)
Haha het was niet de bedoeling. Maar nu lees ik het ook in haar stem.
Aflevering 28 Rob
Ja joh die Rob zeg, hoezo andere fase als ze een levensloopbestendige woning koopt?! Vond dat zo kort door de bocht, alsof dat betekent dat je alleen nog maar achter de geraniums wil zitten. Is toch gewoon slim om te doen (en ook broodnodig zulke doorstroom op de huizenmarkt).
Wel impressed door de schuimtaart haha die zag er goed uit!