B&B vol liefde #2

Ik loop achter (afl 19) maar ik erger me zo aan Rob.

Echt zo’n typische man van zijn generatie die compleet emotioneel onbereikbaar is, hij en Margot gaan met elkaar om alsof ze al jaren getrouwd zijn en dan is het opeens iets ‘vriendschappelijks’. Ik hoop echt dat ze niet teruggaat, voor hem 10 anderen.

23 likes

En Britt en Kees <3 fav storyline

doet me ook denken aan die ene meid bij die mooiboy vorig jaar in Spanje die voor zijn vriend ging

4 likes

28

Samenvatting

OMG wat heeft die nieuwe vent bij Inkie aan?? Lijkt wel alsof hij een panterprintboxershort op z’n hoofd heeft gekwakt, en dan dat shirt…

Rob is een lullo.

Illya verbaasd me met dat uitje, dat was echt lief? Al vind ik zo oud en dan nog zo obsessed zijn met iets, wat het ook is eigenlijk, altijd zo kinderlijk :’( Echt een afknapper. (net als hetero mannen van mijn leeftijd die nog bezig zijn met Pokémon, like… nee)
Maar Sylwia met dat ontbijt, wat vreselijk!! Ze liet zichzelf ook echt kennen. Ze is ook echt niet oprecht. Bleh.

Yessss Peeeeeetra weg, wat een zure pruim was dat zeg.

16 likes

Ik moet bij Petra er steeds aan denken dat zij dus een super goede vriendin is van Astrid Holleeder. Heel slecht maar mijn beeld van Astrid is nu helemaal veranderd in negatieve zin.

6 likes

Petra of peeeetra?

8 likes

Huh wat is je bron? Ze hebben enkel wat berichten op Instagram naar elkaar gestuurd lees ik.

5 likes

Volgens mij heeft Astrid ook niet echt de luxe om super goede vriendinnen te hebben, dus lijkt me sterk.

4 likes

Ja is dat echt zo? En hoezo, ik vind zelf Petra wel een leuke vrouw. De griekse tenminste.

2 likes

Oké super goede vriendin is misschien wat overdreven. Ik heb het teveel aangenomen dat dat echt zo was. Heb een super goede bron :laughing: namelijk https://www.story.nl/tv/zus-willem-holleeder-b-b-vol-liefde-petra~84ea6a0?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Sorry zo krijg je dus de roddels en onzin de wereld in.

3 likes

Afl 28

Samenvatting

Die Rob bij Ingrid doet me met zijn gele jas en muts echt denken aan die ene van Ernst, Bobbie en de rest

26 likes

Ik loop vreselijk achter en ben nu pas alles aan het kijken en ondertussen aan het teruglezen hier. Ik lig werkelijk met tranen in mijn ogen te knorren van het lachen door jouw samenvattingen :heart:

12 likes

Hahaha ja dit zei ik gisteren ook tegen een vriend :joy::joy: maar hij kende het niet :smiling_face_with_tear:

2 likes

Is dit al de laatste week voor Videoland kijkers? Aangezien het t/m 4 sept op tv is

1 like

Geloof het wel ja!

29 omg nieuwe vrouw bij Daniel :popcorn:

12 likes

en de kandidaat waar hij meest van verwacht had! Heel benieuwd!

3 likes

29

Samenvatting

Rob is echt met recht de lul van Estadens, hoe kan hij niet begrijpen dat het niet heel chill is om die vrouwen maar een beetje te laten hangen in afwachting van Margot. Ik had enorm gehoopt dat Margot nee had gezegd of dat ze nu alsnog vreselijk op hem afknapt bij het zien van de beelden…

19 likes

Wow snel al. Voor mijn gevoel zijn er nog heel veel losse eindjes.

4 likes

Ik zie overal dat er 36 afleveringen zouden moeten zijn inclusief de reünie. Dus is dat niet 2 weken dan?

3 likes

Denk dat dit klopt ja, want die reünie is altijd aansluitend op de tv afleveringen toch? En die is de 10e of 11e.

6 likes

De 11e idd, dus ik denk nu nog een volle week en dan volgende week 3 afleveringen (op tv t/m de 10e)