Aflevering 29:
hahah die vrouw bij Ilya die enorm nuchter zegt dat ze in een clutch terecht is gekomen doordat Sylwia o.a. op haar hoge roze hakken de tuin wil gaan doen
Aflevering 29:
hahah die vrouw bij Ilya die enorm nuchter zegt dat ze in een clutch terecht is gekomen doordat Sylwia o.a. op haar hoge roze hakken de tuin wil gaan doen
Haha ‘clutch’, mooi icm met je naam ![]()
Aflevering 29 Pètra
hahahahahahaha dat gesprek tussen Petra en Ingeborg is hoe therapie voelt. ‘Dat je het deurtje voor je hart openzet. Durf je het ook te voelen?’ En petra zit maar ‘Ja ja’… voortaan ga ik aan dat gesprek denken tijdens therapie ![]()
29 Daniel
Misschien ligt het aan mij maar dat gesprek aan de bar tussen Daniel en Danique… hij zegt oja je heb zonet ook al een yoghurtje gehad ‘oja? Dat weet ik niet meer’ + ze hebben bij elkaar geslapen + de sensuele muziek erbij = bedoelt hij zijn sperma met yoghurt???
Kreeg die vibe van hun gesprek ![]()
Gadver hahaha ik ga vanavond kijken en opletten of ik hetzelfde gevoel krijg
Ik kreeg er ook een vreemd gevoel bij, denk dat hij ook gewoon bij haar blijft slapen want die nieuwe slaapt ook echt helemaal aan de andere kant van het hotel.
Maar ik zou het grappiger vinden als hij Danique nu dumpt omdat ie die andere vrouw duidelijk knapper vindt en haar ook als favoriet had na haar filmpje.
Ik ook. Ranzig ![]()
hahah ik weet niet waar mijn hoofd was vanmorgen😭
Ja dit dacht ik ook en die vieze blikken erbij. Sowieso is er gesekst.
Ik dacht dit niet specifiek maar dat gesprek was sowieso echt smerig en vaag
Ik kijk nu dat gesprek ![]()
vind het zo ongelofelijk goor een man van bijna 40 met een meisje van 23
Jaaa 100% bedoelde hij dat
Die tuinslang scene van vandaag is denk ik mijn favo scene van dit seizoen
Daniel aflevering 29:
Eerst: ja degene die nog komt die gaat het moeilijk krijgen
Ook Daniel: ja zelfs in het filmpje was er al een klik ![]()
![]()
Ik wil ook een Lieske waar ik de hele dag mee in een deuk kan liggen ![]()
‘Dat doen we wel als we een alcoholvrije maand hebben’’ hhahahahahihihihhohohohhiiiiihahahaha
Ik weet niet of het een goede basis is voor een langdurige, stabiele liefde maar het ziet er zo gezellig uit
Ik vond het ook zo gezellig met die muziek hahaha hoop dat het wat wordt of iig goede vriendinnen 🩷
Ik vind het echt stom dat de teckel van Rob niet op het gras mag ![]()
Haha ik dacht dit ook maar durfde het hier niet te zetten, want vond het misschien te kinderachtig om zo door te denken. Toch blij dat ik niet de enige ben ![]()
Gadverdamme zeg
Ah ik luisterde net reality check met Rob Jetten en hij vond het leeftijdsverschil bij Daniel geen probleem
echt een tegenvaller