Ja duh, zijn eigen vriend is tien jaar jonger. Kan ie moeilijk gaan steigeren bij vijftien jaar.
Ik kijk dit seisoen niet maar wilde alleen even mededelen dat ik net bij de Parade was in Utrecht en daar Debbie en Paul samen aan een tafeltje zag zitten. ![]()
Hahaha wow en ik zat vanmorgen nog hardop tegen mezelf te zeggen:ā Wat raar, je weet toch nog wel of je yoghurt op hebt, hoe vergeet je dat? ā ![]()
![]()
Dit dacht ik ook. Ik ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat.
rob moet die vrouwen naar huis sturen. Als ik margot was had ik bedankt of op zn minst gezegd dat er geen andere vrouwen meer moeten zijn.
Petra en lieske goeie match, ook als het alleen vriendschappelijk zou blijven.
Ja vond ik ook een domper. In de podcast aflevering dat ze het voor het eerst bespreken, vond ook niemand het een probleem. Zeiden ze hoe raar het was dat Renske zo de nadruk legde op de leeftijd.
Houding van Rob
Ik vind die Rob zo onsympathiek, al sinds dat hele gedoe met Marianne.
Alsof hij een lijst afvinkt met die vrouwen. Even checken of er nog wat beters (of jongers) bij zit, en zo niet, bellen we Margot weer.
aflevering 30
Rob is echt een arrogante egoĆÆstische zak, die twee laatste vrouwen zijn puur op uiterlijk en leeftijd beoordeeld en meteen afgeschreven. Hij zat daar gewoon met tegenzin met ze te praten. Inderdaad even kijken of er nog wat leukers kwam en anders had hij Margot nog achter de hand. Al die vrouwen verdienen beter.
Daniƫl die gewoon bij Danique slaapt terwijl die andere meid er ook is maar van niks weet, jezus vent.
JP vind ik echt mega saai, steeds hetzelfde riedeltje en nul diepgang.
Nou, echt. Die mannen zijn 10x niks. Ik vind dat Dick het wel goed heeft aangepakt door iedereen weg te sturen en daarna pas fysiek te worden.
Oh merp, wist ik helemaal niet
Dat zeiden ze in die podcast ook
Maar hij weet toch wie er nog komen? Uiterlijk + leeftijd = reeds bekend bij hem. Margot is volgens mij ook de oudste vrouw.
Hij blijft de Lul van Estadens, daar niet van.
Ja je hebt gelijk, dat is ook zo!
Oostindisch doof blijkbaar
Waarom eet Rob alleen maar taart en eten ze dat MET EEN THEELEPELTJE
Ja ik vond Dick hier wel een beetje overdreven ingewikkeld in doen, op zich is het denk ik niet heel verkeerd als je met iemand zoent om te zien of het op dat gebied iets is. Alleen hoe Daniel dat aanpakt is wel vuil
Neeee ik wil echt niks van die lul lezen en zeker niet hier
Rob die denkt dat hij die laatste twee vrouwen een gezellige tijd heeft gebracht ![]()
Pff saaie aflevering vandaag zeg. Heb nu wel het idee dat ze het te lang rekken
Ik ben even aan het inhalen na de vakantie maar die taxichauffeurs in Suriname zijn ook paid actors of niet die de hele tijd naar een fucking random levensverhaal van die āavontuurlijkeā randstadmeisjes van Dick moeten luisteren ![]()
![]()