B&B vol liefde #2

aflevering 30

Rob is echt een arrogante egoïstische zak, die twee laatste vrouwen zijn puur op uiterlijk en leeftijd beoordeeld en meteen afgeschreven. Hij zat daar gewoon met tegenzin met ze te praten. Inderdaad even kijken of er nog wat leukers kwam en anders had hij Margot nog achter de hand. Al die vrouwen verdienen beter.

Daniël die gewoon bij Danique slaapt terwijl die andere meid er ook is maar van niks weet, jezus vent.

JP vind ik echt mega saai, steeds hetzelfde riedeltje en nul diepgang.

26 likes

Treffend :joy:

9 likes

Nou, echt. Die mannen zijn 10x niks. Ik vind dat Dick het wel goed heeft aangepakt door iedereen weg te sturen en daarna pas fysiek te worden.

18 likes

Oh merp, wist ik helemaal niet

2 likes

Dat zeiden ze in die podcast ook

Maar hij weet toch wie er nog komen? Uiterlijk + leeftijd = reeds bekend bij hem. Margot is volgens mij ook de oudste vrouw.

Hij blijft de Lul van Estadens, daar niet van.

2 likes

Ja je hebt gelijk, dat is ook zo!

1 like

Oostindisch doof blijkbaar

1 like

Waarom eet Rob alleen maar taart en eten ze dat MET EEN THEELEPELTJE

13 likes

Ja ik vond Dick hier wel een beetje overdreven ingewikkeld in doen, op zich is het denk ik niet heel verkeerd als je met iemand zoent om te zien of het op dat gebied iets is. Alleen hoe Daniel dat aanpakt is wel vuil

5 likes

Neeee ik wil echt niks van die lul lezen en zeker niet hier

9 likes

Rob die denkt dat hij die laatste twee vrouwen een gezellige tijd heeft gebracht :joy:

13 likes

Pff saaie aflevering vandaag zeg. Heb nu wel het idee dat ze het te lang rekken

10 likes

Ik ben even aan het inhalen na de vakantie maar die taxichauffeurs in Suriname zijn ook paid actors of niet die de hele tijd naar een fucking random levensverhaal van die “avontuurlijke” randstadmeisjes van Dick moeten luisteren :joy::joy:

27 likes

Ja maar dat is sowieso bij alle taxi ritjes. Ook die nieuwe van Rob volgens mij die dan eerst een halve straat door loopt met haar koffer en bovenop de koffer haar wandelschoenen en ineens in het midden van de straat staat ze stil en komt een taxi haar halen. Zo random :joy:

7 likes

Zou je liever?

• Tegelijk met een andere vrouw naar huis gestuurd worden met een generiek en onpersoonlijk verhaal zodat je niet jaloers hoeft te worden
  • In een persoonlijk gesprek naar huis gestuurd worden door een man die je eerlijk verteld geen connectie met jou te voelen

0 stemmers

2 likes

Hier zit niemand op te wachten behalve ik dus gun me 🫶🏼

Aflevering 20 t/m 25, ben nu weer bij met de tv-kijkers 🫡

Inrit:

Leven met Inrit is zelf de slingers opruimen, nadat ze 5 minuten hangen.

Saaie boel deze week, spannendste was dat er water in het zwembad zit!!! maar denken jullie ook dat Erik de Harm-Jan is tot Inrit’s Astrid?

• Nee
  • Ja
  • Ik snap de metafoor niet

0 stemmers

Pètra:

Pétra is echt zuuuuuuuur, Lieske lacht te hard etc. Niks nieuws op Lesbos.

Nieuwe vrouw:

Pètra be like hold my plank:

Dani-ew:

Samenvattend: Shirley is weg, maar iemand in Shirley’s colbert komt ervoor terug. Renske projecteert. Same old same old.

Niemand in Nederland:

Iedereen toen we Danique’s leeftijd hoorden:

Mening: was Renske op deze kamer en staat Danique hier te kijken naar haar voorganger?

• Nee Renske was er niet
  • Ja Renske was er
  • Ja Renske was er maar dat wist Daniel niet

0 stemmers

Dick

Dick over Manon na 10 seconden:

Dick over Manon na 3 dagen:

Vond het echt jammer, vond haar veruit de leukste vrouw. Beetje Geraldine achtig. Heb alle Monique monologen geskipt, wat een saaierd.

Kijk veel horror maar dit vond ik doodeng:

Leek wel of ze geprogrammeerd was, begon ook uit het niets advies te geven. Niet mijn ding deze.

JP

Er gebeurde iets totaal onverwachts:

Wat hád ze het toch fijn daar:

Nieuwe vrouw bij JP trof het direct:

Zag hem wel anders dan anders naar Eleonora kijken dus misschien wordt dat wat?

Magda:

LOVE Magda en Gene samen. En Dirk zorgde echt een fantastische aflevering, onbedoeld.

Altijd duidelijk in haar communicatie:

Rob

Heeeeerlijk die scène met Mikki en Carmen:

Merkten we niks van Carmen!

Echt fan van deze vrouw:

Vindt Michaëla ook een leuke vrouw, maar Rob nog steeds een lul.

Illya

Hele week Sylwia festijn, jammer dat hij Carine zo debiel behandelde. Vond hun samen het leukst.

Wat Illya verdient:

En ook dit:

Stond veel druk op de ketel daar:

Sorry maar sponsort de lobby voor kale mannen dit programma, dit is al de vierde kale man fan:

Jezus christus waarom zijn het er 9: Eveline

Tegen een vrouw die twee keer getrouwd is en een tattoo gaat zetten met iemand die ze 5 minuten kent dit zeggen over een paar bloembollen haha:

Wat n naïeve schat, heerlijk gedumpt tijdens de werkbroek aantrekken.

Eveline zodra ze een walgelijke man ziet:

We hebben t genoeg gehad over de carbonara en suiker-ei, maar Eveline is blind.

Ondertussen heel Nederland:

75 likes

Eindelijk wat Carmen liefde, zij was ook echt te leuk voor Rob

13 likes

Ik! Ik! Ik zat letterlijk 3 berichten boven je te lezen en dacht: wanneer komt die ene forummer weer met haar grappige screenshot samenvattingen! Dus niet stoppen, je werd gemist!

30 likes

ooooh ik vond Magda echt hilarisch in deze aflevering, hoe ze daar stond te scheuren van het lachen in de keuken.

en idd Manon? (lange blonde iig) was sowieso de leukste, samen met de mondhygiëniste iig de enigen die iets van een persoonlijkheid leken te hebben.

5 likes