B&B vol liefde #2

“TURTLES!!”

5 likes

Omg 31

Rolf echt typical lof effort man: ik wil je volgende week uit eten nemen maar dan moet jij reserveren
DOE MOEITE

30 likes

Alsof ie volgende week zou halen. Magda: Michelin bedoel je? :rofl::rofl:
Hoe hij ook filmpjes van zichzelf zit te bekijken. En dan handen over elkaar bij de bbq. Echt opkrassen dude. Zo’n typische gast die altijd gepamperd is door z’n vorige vrouw.

DIE DICK EN MONIEK ECHT I CANTTTT bek elkaar gewoon effe goed. Kleine wasjes grote wasjes gooi ze in de wasmasjiennnn pliesssss hoe moeilijk kan het zijn.

En Inrit, praaaaaat. Flikker op met je schildpadden.
Ouzo staat Donna op het dak hoe zou het met haar gaan kamervraag

30 likes

aflevering 31

Dick en Moniek
omg deze mensen zijn echt de saaiste figuren die ze bij elkaar konden brengen. die gesprekken gaan ook werkelijk nergens anders over dan hun contact of mooie zonsondergangen, echt zuigend

Sorry dit lukte me niet in de spoiler

Was de physical touch een succes bij D en M?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes
Samenvatting

Ik hoop dat de diepgang :unamused: en beetje buiten de camera is gegaan. En het échte tongen hierna ook.

6 likes

Echt van die mensen die elkaar in bed steeds vragen of het echt wel fijn is bij de kleinste aanraking

28 likes

Jullie hebben echt fout gestemd op vrouw bij Dick en dat gaan jullie de komende afleveringen zien, wat een ongelofelijk saaie doos is Monique zeg. Een zak borrelnoten heeft nog meer seksappeal.

14 likes

Ja omg ik zou ‘t geen seconde met haar uithouden denk ik, hoezo staat zij bovenaan

5 likes

Margot is trouwens ook overrated af.

Carmen die Rob zei dat hij te oud was voor jonge vrouwen, en er niet zo sexy uitzag als dat hij zelf dacht >>>>>>>> Margot die direct komt als Rob belt nadat ie genoeg heeft van andere vrouwen en samen met hem heel gemeen deed tegen Marianne.

Echt een pick me alleen-oma.

13 likes

Me de hele aflevering:

DOE HET je zal zien wat er gaat gebeuren

39 likes

Gaaaaaaaaaa naar die tequila party

17 likes

Ik dacht deze aflevering ook nog van, Dick organiseert steeds interessante dates, maar misschien komen ze juist los door gewoon te gaan borrelen ofzo

9 likes

deze mensen komen niet los, want dan gaan ze ook bij de borrel steeds aan elkaar vragen of de ander nog misschien iets wil zzzzzzz. Het is gewoon hun interactie die niet los is.

trouwens vond het ook wel weer een beetje typisch dat ook die hut op de date door een Hollander gerund werd.

@Zemraluani eens over Margot en ook dat ze niet afgeknapt is op hoe hij dit aangepakt heeft. maar ook zij zal misschien gaan zien dat er niks meer in rob zit dan hij nu laat zien.

6 likes

Margot en Rob verdienen elkaar tbh. Ik vind hen allebei echt vals en sluw. Veel plezier in Frankrijk joeee

10 likes

Wie is de minst teleurstellende man dit seizoen?

• Jean Paul
  • Illya
  • Rob
  • Dick

0 stemmers

Wie is de meest teleurstellende vrouw dit seizoen?

• Magda
  • Inrit
  • Eveline
  • Pètra

0 stemmers

3 likes

Magda en Daniel komen sowieso niet in aanmerking?

8 likes

Eveline heeft mij echt teleursgesteld, ze is zo’n leuke vrouw maar dan heeft ze zo’n ontzettende wansmaak dat ze valt voor die lapswans Bart

41 likes

Ik stem normaal op alle polls maar ik kan gewoon niet kiezen bij de mannen. Vind ze allemaal oppervlakkige lamlullen.

17 likes

Opzich hangt haar huis ook vol met tekst-stickers, hadden we kunnen weten

13 likes

Alf 31 Dick

Zo’n hand in je nek bij het zoenen kan leuk zijn maar van Dick bij Moniek is het zo raar? Ze zit ook niet naar hem toegedraaid ofzo, mis even een stukje passion and movement hier. Oh en over die eerdere date: HOEZO slaap je als je een date doet in een fucking vliegtuig? Ik snap wel dat het teringsaai bij dit duo maar doe dat even een uurtje later 🫠

11 likes