Missen van passion is hier sowieso toch het probleem?
Afl. 31
Dick en Moniek zijn zo saai om naar te kijken dat ik er bijna een beetje boos van werd
Oh was Magda oprecht vergeten scuzii ik pas het aan!
Ik val ook altijd in slaap in vliegtuigen
Maar over de diepgang die je bij veel kandidaten/b&b eigenaren niet ziet, dat kan zich toch ook buiten beeld afspelen? Als ik aan zoiets mee zou doen zou ik dat en t tongen ook liever voor buiten de camera’s bewaren en vraag me af hoeveel van zo’n dag nu wordt gefilmd. De jacuzzi tongscene van Daniël is ook niet gefilmd/uitgezonden
Nee ja dat was tussen 1 uur ‘s nachts en 6 uur ‘s morgens dus die lijkt me logisch
Ik vind Jean Paul zelf eigenlijk wel een leuke man hoor, maar zou dat tapas en oesterparty leven van hem echt niet kunnen handelen persoonlijk haha.
Ik vond dit echt een eng bezitterige hand ![]()
Maar wat vind je dan leuk aan hem want hij heeft niks van zichzelf laten zien?
Weet niet, maar ik vind hem best wel joviaal, vlot en attent overkomen. Ook best wel zorgzaam naar die vrouw toe die ziek was, en die ontbijtjes enzo iedere ochtend haha. Hij probeert het iedereen ook naar de zin te maken. En het lijkt er ook op dat hij heel hard werkt om wat van zichzelf te maken. Daardoor heeft ie ook niet zoveel tijd geloof ik, en dat zou ik idd niet kunnen handelen. Al die tapa en oesterpartys en mensen er de hele tijd omheen. Vind hem naast dat wel aantrekkelijke kwaliteiten hebben voor een man. Meer dan de andere mannen eigenlijk?
Hij geeft idd niet zoveel weg van zichzelf maar denk dat er best wel een gevoelige man onder zit ook eigenlijk, ook al is dat wel invulling van mijn kant uiteraard haha
Huh???
Hij doet nooit iets behalve z’n gasten aan het werk zetten (Renate mocht iedereen opvangen, Yvonne moest het bed opmaken voor zijn vriend Kees, Renate/Yvonne/Suzanne mochten 47 kilo eiersalade maken terwijl hij rondhing, Britt/Renate mochten garnalen gaan pellen op de bbq), terwijl hij toen liep te lummelen en uiteindelijk een paar stoelen verzette terwijl hij zuchtte dat dit “toch wel erg op werk begon te lijken”.
Het enige dat hij doet is elke dag naar de bakker lopen, een smoetie maken en vreten en zuipen. En het liefst met zoveel mogelijk vrienden zodat hij ook geen aandacht aan z’n vrouwen hoeft te besteden.
Hahaha ja ok daar heb je wel een punt
Maar ik vind al die B en B mensen wel hun partners aan het werk zetten. Ingrid wordt bijvoorbeeld al kwaad omdat er niet spontaan even onkruid getrokken wordt uit de tuin haha. Dus dat lijkt in dit programma wel b&b eigen, en ook organiseert hij een hoop dus ja dat zal er vast voor zorgen dat er meer werk is. Misschien heeft hij het idd zo geregeld, al die mensen om zich heen, maar ik denk oprecht dat dat gewoon die man zijn leven is. En dat hij dus nog niet helemaal klaar is/door heeft dat je je leven wel degelijk anders moet gaan indelen met een relatie. En dat hoort dus bij dat tapas leven van hem dat ik niet zou kunnen handelen
Hij lijkt me echt wel een leuke man op zich, maar denk dat hij gewoon te druk is voor een relatie eigenlijk, en snap ook niet zo goed dat hij meedoet aan een programma waar hij met meerdere vrouwen moet connecten haha.
Nu lijkt het net alsof ik geil op Jean Paul ofzo hahaha
dat totaal niet, maar vind hem van alle mannen wel de leukste vibes hebben ofzo haha
Ik vind dit oprecht echt een BIZARRE take, denk niet dat wij naar hetzelfde programma kijken.
Trouwens Pètra en Eveline vragen niks aan hun gasten, Eveline vond het juist niet chill dat Arie zoveel wilde doen. Bij Dick mag je gewoon chillen, bij Rob hoef je alleen appeltaart te eten, Illya laat ze ook weinig doen en bij Daniel kan je de hele dag eenzaam aan de bar hangen.
Tja ik vind Dick te flemerig, haha heb ik geen rationele verklaring voor maar hij is gewoon niet mijn ding ook al is hij qua uiterlijk het meest aantrekkelijk. Daniël vond ik zich creepy gedragen met die 23 jarige wat ik ook een afknapper vond, en illya vind ik ook zo’n norse man
En Rob vindt zichzelf overduidelijk ook te goed voor al die vrouwen. Zet mij dan maar lekker iedere ochtend aan het Spaanse ontbijt hoor haha.
Pètra bestaat he!!!
Denk dat meer vrouwen zich moeten overgeven aan de vrouwenliefde want vrouwen >>>> mannen altijd in dit soort programma’s (en het algemeen?)
Ohhh ja uiteraard zou ik voor petra gaan als ik kon kiezen maar dacht dat het alleen over de mannen ging! Haha. Mijn toppers zouden dan echt hands down petra en Magda zijn. Vind Magda ook zo cute met haar liefde voor koken en alles haha.
31
Ik kan die scene met Dick en Moniek niet aanzien ![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen zij is ook wel extreem traag van begrip. Hij was voor zijn doen redelijk duidelijk met wat hij wilde en alsnog vermeed ze continu oogcontact.
Hazelnootschuimtaart ook hè!
Erik stelt een serieuze vraag. Ingrid: TURTLES!!! Wat is het toch een aparte vrouw ![]()
Ik ben wel benieuwd trouwens, wie past het beste bij Magda vinden jullie? (Dit is geen spoiler toch? Omdat Rob al lang geleden vertrokken is)
- Eugene
- Rob
0 stemmers
Afl. 31
Samenvatting
Die hand van Dick in de nek bij Moniek voordat ze gingen kussen, zo ‘sturend’. Mijn man doet altijd de crazy eyes na van Dick, en nu deed ie ook de kus-move bij mij na inclusief crazy eyes om me te kutten ![]()
Ik vraag me trouwens altijd af in of er geen bloedzuigers in dat water zitten in de jungle, worst nightmare.