B&B vol liefde #2

Moest weer zo lachen om Syl met dat strategisch geplaatste slaapmasker op dat gore haar in de laatste aflevering. Overduidelijk NIET zo wakker geworden :joy:

5 likes

Die “ik kom hier aan en ik ben meteen helemaal niet blij” gebruik ik heel graag als ik net weer in Nederland ben na vakantie

11 likes

Ik zeg wel vaak bij dagjes / weekendjes weg of vakantie “ ik heb even mijn eigen koffieapparaat meegenomen dus die van jou kan weg”.

Yamaaasssss wordt ook nog regelmatig gebruikt.

En tegenwoordig ook “ kippenvel”.

12 likes

Vind je het goed dat ik morgen antwoord, want ik zit nu met mijn verkoudheid

39 likes
Daniel afl 35

Ik krijg echt helemaal de kriebels van hem. Met zijn 38 jaar all over iemand van 23, alsof iemand de hele tijd in je nek zit te hijgen. Steeds hinten naar seks (zelfs in het eerste gesprek met de ouders) of nog erger: hinten naar een baby terwijl je elkaar een paar dagen kent. Echt een vieze vent.

32 likes

Op videoland staat ‘kom je bij me eten vips’ (is dat van vroeger maar dan met onbekende mensen??) en daar doen nu ook mensen van B&B mee: Malgosia, Kia, Suus, die blonde vrouw die verliefd was op Walter en nog een vrouw die ik me niet kan herinneren (volgens mij ging ze naar Frankrijk waar ze paard ging rijden met die man). Ben benieuwd hoe ze aan de deelnemers zijn gekomen want het voelt heel willekeurig en is tot nu toe ook saai.

5 likes

Ik vond Rinus ook maar heftig hoor, weet dat Ingrid hier ook niet populair is maar ik snapte haar toen echt wel. Al die mannen die na twee dagen helemaal hoteldebotel waren, doe even rustig zeg. Snap wel dat je daar de kriebels van krijgt en je dan op de rem trapt. Heel de tijd zo net iets te dichtbij nee dankje, zou ik ook snel klaar mee zijn. Ook die mannen bij Eveline, zo intens direct, bijna eng.

Ben zo benieuwd naar de reünie, hoop eigenlijk op een terugkeer van Rob bij Magda, dat lijkt me nou echt fantastisch. Ondanks al haar kut opmerkingen kan ik gewoon geen hekel aan die vrouw hebben of zo, ging soms zo stuk om haar. Elke dag maar druk met die boodschappen en dat troosteloze rondje windmolens.
Al die mannen nog even compleet de grond inboren voordat ze definitief afscheid nam. En dan bij een vrij neutrale opmerking terug van die Rolf helemaal gepikeerd: NOU JE BENT WEL HEEL EERLIJK. Die moest ook ineens vloeiend Frans kunnen praten terwijl d’r fave Rob nog geen bonjour kon uitspreken. Vond die scènes met haar echt vermakelijk.

25 likes

ja en ik kreeg er ook een beetje van die lovebomb gevoelens bij, dat hij nu zo overdreven snel gaat en zodra zij in Nederland is het contact verwatert

5 likes

Ja eens haha

3 likes

Spoiler van mensen die samen gespot zijn

Michaela (van Rob) en Richard(laatste van Eveline) zijn samen gespot.

En Dick en Moniek waren allebei op de Veluwe vandaag.

6 likes

Als je weet dat de reünie deze week is ga je toch niet op een superzonnige zondag (en dus druk!) samen op de Veluwe lopen? :sweat_smile: Dat vind ik wel echt een beetje dom haha

9 likes

Ze zijn niet samen gespot maar waren volgens hun insta wel allebei op de Veluwe dus meer 1+1=2

3 likes

Reactie op spoiler

michaela en richard samen zou ik echt leuk vinden!

7 likes

Zo de reünie !

5 likes

Jaaa zit er klaar voor

1 like

Ik dacht dat het om 20:30 begon maar het is pas om 21:30 🫠

2 likes

Nee gewoon op live tv wel 20.30

1 like

Morgen toch pas?

1 like

Vandaag al op Videoland, morgen tv