B&B vol liefde #2

Bart van de pasta ‘carbonara’

8 likes

Bartonara✨

15 likes

En @kienke haha kijk dit heb ik nodig!

Ik gun Rinus (en die andere laatste man bij Ingrid) een vrouw die zich ook kan openstellen naar hem en hem een goed gevoel geeft! Hoop dat hij die heeft gevonden en daarom blij is!

12 likes

Ik zat ook weer met mijn ogen te rollen toen hij tegenover Richard vol trots zat te vertellen dat hij ‘gekookt’ had.

Gast🙄

22 likes

Waren zij samen? Ik dacht dat ze alleen een goede klik hadden en dat JP haar daarom wegstuurde.

2 likes

Ze gingen dingen “uitzoeken” volgens mijn herinnering?

Vond het ook zeer dubieus dat Kees haar ook op kwam halen op dat moment. Alsof het allemaal heel geregisseerd was en ze elkaar al jarenlang kennen ofzo?

4 likes

Ik denk dat beide mannen na de uitzendingen wel berichten krijgen. Als ze niet al iemand hebben dat het binnenkort wel gebeurd

4 likes

Haha idd de carbonara gate zijn we nog niet vergeten

2 likes

Afl 35

Jezus wat saaiiiiii. Eveline is zo simpel met lage standaarden en meteen verliefd worden op die lege huls van een Bart. Ik kan mij ook echt super goed voorstellen dat zij en Bart knallende ruzie kunnen krijgen.
Daniel idem, die denkt echt dat hij de hoofdprijs binnen heeft gehengeld maar Danique is echt snel genoeg op hem en dat troosteloze leven daar uitgekeken. Ilija en Bep Brul is ook een kansloze missie want inderdaad zoals ze het zelf al zei, Ilja beseft zich terdege dat zij gewoon veel te imponerend voor hem is. Monique en Dick gaaaaaaaaaaappppp, dat wordt ook niks want Dick eindigt weer met het verhaal dat hij hoopte op love at first sight en dat dat dit niet was.

18 likes

Juice Eveline lover

Het schijnt dat Eveline inmiddels gelukkig met een andere man is en eergisteren per ongeluk een foto hiervan heeft gepost a la dit is m dan. Ik heb deze foto trouwens zelf ook gezien op de juice

11 likes

Haha, ff verkeerd in haar agenda gezet wanneer de reunie wordt uitgezonden? :stuck_out_tongue:

1 like

Ik erger me aan het haar van Moniek, ze moet echt naar de kapper. Zo’n zonde die vlassige dode uiteindes

4 likes

Ook een walgelijk type

3 likes

Haha ja ik zag het ook voorbij komen. Zou ze nou een boete krijgen ?

4 likes

Gene met z’n rode bolletjes :pleading_face:

7 likes

Nu pas bij aflevering 28 maar hoezo is die Leonora zogezegd doodziek maar zit de daar de hele tijd compleet aangekleed in spijkerbroek, sneakers en soms zelfs een jack (???) aan op dat bed. Get comfy joh

17 likes

Omdat ze constant een camera op haar snoet krijgt waarschijnlijk :sweat_smile:

13 likes

Ja dat je je een beetje aankleed voor de camera’s snap ik nog wel. Maar sneakers en een jas/jack is toch ook weer niet nodig als je ziek bent

4 likes

Waarschijnlijk heeft ze geen joggingpak meegenomen en was haar enige andere optie een slaappakje à la Sylwia.

12 likes