B&B vol liefde #2

ja vandaag een deel en morgen de rest zie ik net op insta

2 likes

En @Takkie ja dus gesplitst idd. Vaag!

4 likes

Ik ook, wat doen die vrouwen allemaal zuuuur haha

8 likes

Terecht wel toch
Carmen on fire

15 likes

Ik heb zoveel doorgespoeld dat ik niet alle uitkomsten heb gezien. Blijkbaar is m’n interesse dusdanig vervlogen dat ik er nu voor kies om te slapen ipv nog eens terug te spoelen 🫠

5 likes

Wat is Rob een nare nare nare vent

54 likes

Pff idd. Elke keer nog die ā€˜ja maar…’
Nul zelfkennis die man

9 likes

Die Rob van Ingrid, wat is er in hemelsnaam met z’n hoofd gebeurd? Is dit wat er gebeurd als je je hoofd niet insmeert en geen pet ofzo draagt?

7 likes

Dit is in plaats van de reünie, The roast of Rob :rofl:

25 likes

Carmen over Rob, hahahha wat een heerlijk mens

24 likes

Niemand van de productie die tegen Piet kon zeggen dat hij zn blouse beter even kan fatsoeneren? :sweat_smile:

9 likes

Echt heel irritant dat er zo’n galm in die studio aanwezig is. Jammer productie!

7 likes

Gatverdamme, Rob is echt verschrikkelijk. Echt een narcist ofzo, wtf

7 likes

Reünie

Samenvatting

Eveline is echt mega labiel hoor, jeetje. Nu weer een nieuwe grote liefde. Die vrouw gaat altijd van 0 naar 100 volgens mij en niet op een gezonde manier.

40 likes

Heerlijk hoe die vrouwen van hem daar reageren

10 likes
Spoilers reünie

Alleen Daniel en Danique en Ilya en Silwia zijn nog samen

Magda en Gene zijn het nog steeds aan het uitzoeken en Petra en Lieske ook maar lijkt vooralsnog alleen vriendschappelijk

Eveline heeft een nieuwe grote liefde waarmee ze een nieuw pand heeft gekocht dit vindt Bart erg jammer want hij had een lied voor haar geschreven

Ingrid wordt oma

JP gaat nu eindelijk lunchen met die laatste vrouw (zegt ie)

Moniek was mee met het familie weekend van Dick maar de SPARK miste dus vooral Dick wilde niet verder

Ohja ik vergeet Rob, Rob is een hork

10 likes

Dat van Illya had ik niet verwacht, wow!

(Ik heb de aflevering nog niet gekeken want geen Videoland maar ik ben wel erg benieuwd)

1 like

Iemand een idee waar het gilet van Leonie van is? Google Lens komt er niet uit :pensive:

3 likes

Girls who Dick together, stick together :joy::joy:

44 likes

Wow Ilya en Sylwia had ik echt niet zien aankomen

12 likes