B&B vol liefde #2

Kan de gilet zelf niet meer vinden, maar dit moet volgens mij wel het merk zijn

5 likes

Bij mij werkte Google lens wel: Hij is van Sissel Edelbo maar volgens mij uitverkocht

3 likes

die relatie van Daniel vind ik echt creepy, zo snel allemaal

15 likes

Same. Ze leken wel oprecht verliefd maar het blijft goor met 15 jaar verschil. Had echt verwacht dat zij zich snel zou vervelen daar maar ze zitten gewoon 24/7 aan elkaar vast geplakt blijkbaar.

12 likes

Danique vraagt of Daniel haar nog knap zal vinden als gerimpelde oma, alsof die dag ooit zal komen dat zij rimpels krijgt joh

24 likes

Ik vond het stoer van Renske, en ook dat ze niet terug krabbelde en wel zei dat ze echt verliefd was.

40 likes

En lief van Daniel dat hij het voor haar opnam qua nare berichten op social media.

26 likes

Ja dat vond ik ook fijn! Daniel en Renske.

En omg die appeltaart Rob, echt 0 zelfreflectie. Wat een vervelende vent.

Ingrid schoot trouwens ook snel in de verdediging.

En Dick en Moniek weer dat voorzichtige, dat maakt geen sensationele juicy tv maar wel echt heel sympathiek om te zien hoe eerlijk zij zijn.

Hoop zo dat bij Magda en Gene de vonk nog een beetje over gaat slaan. Gene is echt een lieve tuinkabouter, ik gun het het enorm.

11 likes

Huh ik had de aflevering van vandaag opgenomen op RTL4 en de reünie zit er gewoon direct achteraan! Ik dacht dat het morgen pas op tv kwam. Nice, nu kan ik hem toch al kijken

3 likes

Ik vind Daniel sowieso een beetje een sul. Hij volgt maar weinig mensen op insta maar wie hij volgt; Thierry Baudet (én vrouw) Joep Rovers… Dan ben je bij mij af :smiling_face_with_tear:

Maar een relatie met 15 jaar verschil is toch niet goor? Dat komt echt super veel voor. Als ze nou minderjarig was…OK. En het is toch ook super leuk voor ze dat het snel gaat. Ze zijn beide nog - Daniel relatief - jong en kinderloos. Zij was barista in Nederland. Het is dus niet dat ze een grootse carrière opgeeft. Als het niets wordt dan kan ze gewoon terug naar haar ouderlijk huis.

5 likes

Half uurtje maar volgens mij

4 likes

Ah, nou is ook goed, dan kan ik zo gelijk slapen :joy:

1 like

Vermoeden: Sylwia had eigenlijk vorig jaar op Albert willen reageren maar ze was te laat met inschrijven.

Had wel interactie tussen haar en Malgosia willen zien.

17 likes
Samenvatting

Ik zat goed in de buurt. Alleen sylwia en ilya echt niet verwacht !

Rob is echt een eikel. Waarom kwam die ene vrouw niet aan het woord? Al die anderenwel behalve zij waar eigenlijk zoveel mee is gebeurd.

Magda wel toch wel leuk. Ookal vind ik haar belerend, dacht even ze is van twee walletjes aan het maar dat ook niet.

5 likes

Illya vond het nog meevallen hoe hij overkomt op tv en heeft met plezier teruggekeken :skull: Die heeft echt nul zelfreflectie.

Grappig dat Moniek Monique benaderde omdat zij blijkbaar ook Harry Potter fan is.

Magda vond ik vaak niet sympathiek in de afleveringen maar ik vind haar vanavond wel superleuk overkomen, het lijkt wel een ander mens! Goeie styling ook.

Eveline is wel een rare hè. Ik heb dus alleen het eerste half uur gezien maar er is blijkbaar veel drama gebeurd tussen haar en Bart en ze heeft inmiddels alweer vastgoed gekocht met een nieuwe liefde die ze pas net kent. Ik hoop voor haar dat we haar volgend jaar niet terugzien bij ‘Opgelicht in de liefde’ ofzo

13 likes

Inrit zit nog meer op slot dan een Zeeuwse mossel

Duidelijke taal

Wat een vakvrouw

Pétra heeft wederom aangetoond dat ze een serpent zonder humor is

Voelt toch een beetje als rukken voor de spiegel dit

Nog effe volhouden, jij bent zo aan de beurt

Wat een vakvrouw

Hey maar los van je intolerantie, vind je kazen nou wel of niet lekker?

Bye Felicia

33 likes

Goh die Petra had me toch een giftige uitstraling deze aflevering. Die zat daar echt woest te zijn

23 likes

Mooi als Inrit en Pètra elkaar gaan zien op lesbos

2 likes

Vond Renske iets te enthousiast. Wel aardig dat Daniel het voor haar opnam, en Rob (met die kat) is echt een lompe hork hoor, zo onaardig.
Verder matig seizoen.

14 likes

IMG_1225

1 like