aflevering 4
Ik stoor me zo aan Marcel dat hij de hele tijd spreekt over Afrika als hij het heeft over zijn verblijf bij Mirjam. Alsof het hele continent 1 pot nat is
Ik stoor me zo aan Marcel dat hij de hele tijd spreekt over Afrika als hij het heeft over zijn verblijf bij Mirjam. Alsof het hele continent 1 pot nat is
Ik word bang van hem
8
Love Nederland in beweging bij Anja
8
Echt enge kleuter, stuur hem weg Anja! Jij kan dit1
Vind Malgosia trouwens echt een leuke slimme vrouw.
Aflevering 6
Je mag geen poppetjes zeggen
Hahahahahahah hier ging ik echt zo stuk om
Thijz lijkt op Arjan Ederveen, en ook net alsof Arjan dan een typetje neerzet.
Oh ik vind het wel jammer dat iedereen telkens een andere aflevering kijkt, mis het āsamenā kijken per aflevering haha
Straks komt er toch maar 1 afl. per dag bij op Videoland? Dan loopt dat in elk geval weer gelijk.
Iets over een kandidaat obv aflevering 7
Albert vind ik echt eng. Hij kan ineens zo ontzettend boos worden volgens mij.
Wanneer aflevering 9?
Vannacht om 12 uur
Ik wil even jullie mening over een paar bijfiguren dit jaar:
RJās aristo vrienden:
0 stemmers
Irisā bemoeizuchtige bff:
0 stemmers
Mikeās hond:
0 stemmers
Thijz fellowship of the ring
0 stemmers
Ik vind het altijd zo achterlijk dat Videoland doordeweeks ziet als maandag-donderdag.
De kabouter lijkt me echt een hele gezellige vent š«¶š½
Hou je bek wtf??
Aflevering 4 is op tv geweest nu toch? Weet even niet meer waar wel en niet een spoiler bij moet.
Ik zit met verbazing te kijken naar de situatie bij Mirjam. Marcel wordt dus na 2 dagen reizen in zān eentje in een safaritent gedropt zonder wifi, water, wc, stroom en o ja er loopt een luipaard rond maar als ik jou was zou ik lekker alle deuren open laten Misschien lijkt het erger dan het was maar ik vind het niet erg gastvrij overkomen
Ik vind dat ze ook op Nellie Benner van spuiten en slikken lijkt!
Die vrouw in zuid afrika doet me denken aan tanja jess