B&B vol liefde #2

Was vorig jaar ook al tm donderdag toch?

7 likes

Ja mij ook!!! En die stem ook aan iemand maar kom er niet op

2 likes

Mij aan een oudere Nicolette Kluijver of Renate Gerschtanowitz

3 likes

Debbie van B&B Vol Liefde (denk ik, want ik heb die associatie met haar haar)

5 likes

Dat van die open deur snapte ik ook niet helemaal, maar de elektriciteit was uitgevallen en die is nodig voor de pomp voor water, dus daar kon Mirjam niets aan doen. En kennelijk (dat vertelt ze later in een aflevering, maar geen spoiler) is er geen wifi op de kamers, want dan kunnen de gasten helemaal tot rust komen. Er is wel wifi in het algemene gedeelte.

8 likes

Oh heh staat me echt iets bij dat er op vrijdag geen nieuwe was maar dan weet ik t niet

Maar had ze hem dan bij haar in bed moeten leggen? Vind waarschuwen dat je in het donker echt niet alleen op pad moet gaan best handig in zo’n omgeving voor een jolige toerist denkt: ik ga even lekker wandelen. Komt later nog een man die denkt dat hij lekker kan gaan mountainbiken, dan zegt die ranger ook: denk je zelf dat dat een goed idee is in een reservaat waar wilde dieren lopen?

Plus geen water en stroom door uitgevallen elektriciteit is dan overal dus een andere slaapplek aanbieden wordt m ook niet. Boel lekker opengooien zodat het wat afkoelt is dan best nuttig?

2 likes

Ik ben nog niet heel ver met kijken, maar ik vind Els echt een leuke vrouw

23 likes

Jaaa ik ook! Net klaar met aflevering 2.

En ik las eerder dat mensen RJ wel hot vonden maar ik vind Thijz eigenlijk sexier (en die kat ziet er zo leuk uit). Ammarie vind ik niet zo, die heeft een beetje een kattige vibe zo nu en dan. Ik zeg minder Ammarie meer rode kater.

9 likes

Ja ik snap wel dat het even niet anders kon maar het kwam alles bij elkaar wat afstandelijk over en hij stond er zo verloren bij in z’n tent haha. Die tent was ook een soort noodoplossing volgens mij omdat het verder vol zat. Vond het zielig dat hij ook nog ziek werd en zij dat een beetje weglachte. Krijg sowieso nog niet zo goed hoogte van Mirjam

6 likes

Afl 6

Wat is die Albert een verschrikkelijke hork. Die Marijke is ook mega ongemakkelijk, maar zijn reacties op haar, meine gute. Wel knap dat ze een hele dag met hem uit hield. Maar best weird dat ze even rustig in een kamer van een gast gingen kijken?
En Iris die helemaal in de wolken is van haar nieuwe gast :joy:.

13 likes

Was volgens mij zo bij de winter-editie

7 likes

Ik vind Joop bij Anja echt doodeng.

30 likes

Ik kan ook echt niet wachten tot we bij zijn en er weer een aflevering per dag komt, moet nog aan drie beginnen. Wordt een druk weekend

9 likes

Thijz sexy? Hoe dan? :crazy_face: Ik vind alles aan hem en dat huis zo groezelig en viezig. En die camping, wat is dat haha? Van die vieze ouwe tenten, en dat zwembad. Wie boekt zoiets? (Wellicht ziet het er in de zomer anders uit, maar vond het nu echt heel treurig)

32 likes

Ik vind RJ wel echt een leukere, betere gastheer dan bijv Mirjam. Zij zegt gewoon: ik ga werken, kijk maar wat je gaat doen. Zit je daar, midden in nowhere.

10 likes

Das waar. Die kan urenlang thee drinken met zijn vrinde inderdaad.

4 likes

Ja eens met dat groezelige maar ik vind hem interessanter dan RJ, met dat ballerige en ‘plagen’ op zo’n typische manier.Thijz heeft meer een zelfverzekerde alternatieve vibe. Denk gewoon dat ik die met wat jaren eraf eerder hot zou vinden dan Robert Jan. Authentieker ook.

Maar goed heb pas twee afleveringen gezien.

6 likes

Ik zie het wel :see_no_evil: Op de manier dat Johnny Depp ook nog semi sexy is.

7 likes

Ook een beetje die wife beater vibes? :fire:

8 likes