B&B vol liefde #2

Gewoon de laatste die online staat altijd toch. Ongeveer niemand die hier meepost kijkt niet zsm de nieuwste afl

8 likes

Afl 23

Dat voorstukje voor morgen: Ik wil naar hhuuuuuuuuuuuisss
Echt met zo’n verwende zielige puberstem :joy: :joy: Hoe kan je dat rolletje blijven doen/zijn

26 likes

Joyce is echt de pick me girl van de middelbare school

23 likes

Ja de helft van de fun van b&b is hatewatchen dus snap jou wel

5 likes

Ik begin echt de kriebels van Anja te krijgen

13 likes

Nu pas?

God ik kan haar niet uitstaan. Ook die tik van haar met dat mondje steeds. Tussendoor zit ze net als een goudvis zo gespannen met haar mond te trekken.

15 likes

Haha ja ze heeft wel bepaalde trekjes maar kan het van haar wel goed hebben eigenlijk. En ik vind Peter gewoon heel leuk, echt een lieve man

25 likes

Anja en Peter doen me wat denken aan Debbie en Paul, ik hoop dat ze ook zo eindigen! Die begonnen ook zo rustig en op hun gemak bij elkaar en de liefde ontwikkelde zich langzaam. Ik vind ze schattig samen.

7 likes

Ik vind Arno geen sympathieke man

61 likes

Inmiddels skip ik door grote stukken van afleveringen heen omdat het een beetje saai begin te worden of gewoon irritant. Hoeveel weken hebben we nog te gaan eigenlijk?

13 likes

Tot 12 september dacht ik ergens te lezen

8 likes

Ik vind Arno ook echt vervelend maar ik kan niet pin-pointen waarom, behalve dat hij heel saai is

15 likes

Hij is saai maar doet wel stoer
En heeft een duidelijke voorkeur en laat dat ook merken wat ik onnodig vindt (met die slaapkamer klaarmaken voor die 2e gast en hoe hij reageerde op die billen mok)

23 likes

Ook echt al vanaf minuut 1.
Ik denk echt een bepaalde arrogantie en een bijzonder verwachtingspatroon over anderen in combinatie met zelf een afgeragd oud huis in de middle of nowhere en doorgesneden banden met zijn vorige bestaan. Ik denk dat hij in zijn hoofd meer te bieden heeft.

40 likes

Heb ik ook. Vooral bij Miriam, bij haar heb ik het idee dat ik een of andere zondagmiddag RTL 4 travel show aant kijken ben. En Arno zo saaaaaaaaaaaaai.

Ik kijk voor RJ, Anja en toch een beetje voor Albert

6 likes
Voor wie kijk jij allemaal
  • Albert
  • RJ
  • Mirjam
  • Anja
  • Arno
  • Mike
  • iris
  • Thijz

0 stemmers

Edit sorry was een paar mensen vergeten

2 likes

Aflevering 23

Samenvatting

Ik vind Anja toch wel grappig. Stiekem ook grappig dat ze hem de hele tijd peter noemt.
En hebben ze nou expres weer een betaalmomentje erin gemonteerd. Die blikken ook van haar toen ze dat aarbeiengebakje aten, gaan we weer. En met haar baardmannen.

Die nieuwe bij Arno, wat een irritante kerel. Mok is wel grappig maar verhaal erbij niet. In die praat stukjes is hij ook zo irritant. Arno doet wat ik ook doe, hond uitlaten als excuus om even rust te hebben.

RJ beide vrouwen niks. Louise volgens mij veel te serieus. Volgens mij zo iemand die de hele sfeer (negatief) kan bepalen. Bij vorige aflevering moest vond ik RJ wel echt cosplayer met dat ronde petje en flapjes.
Margreeth is gewoon snel gegaan, eer aan zichzelf. Els komt misschien terug of iig wel contact met RJ.

Albert met zijn schatjes :roll_eyes: en Joyce met dat schuine haar, blijft zo irritant. Volgende keer gaat ze dus weg, mooi
Als gun ik die andere vrouw een leukere man.

7 likes

Moeten we je taggen in een spoiler als er iets iconisch gebeurt?

2 likes

Aflevering 23

Samenvatting

Vind Arno saai om naar te kijken. Vind hem ook niet zo sympathiek overkomen. Vanaf de voorstelfilmpjes heb ik al het idee dat hij vooral geĆÆnteresseerd is in Niels en daar mee verder wil. Beetje hetzelfde als Martijn en Fenna.

En atijd leuk als Anja weer in een aflevering zit. Vind haar humor hebben en mooi dat ze zo direct is. Met die nieuwe man lijkt het ook wel te klikken maar hoop toch dat het iets wordt met Peter.

Albert vind ik gewoon vies. Uiteraard met beiden gezoend want Albert is altijd in de snoepwinkel en met carnaval pak je iedereen ook gewoon op je bek hahahah.:roll_eyes:
Vind alles gewoon irritant aan die man.

Bij RJ vind ik die nieuwe dame ook leuk overkomen, maar merk dat ik bij hem meer bezig ben of het na de opnames nog wat wordt met Els of Margreeth. Ik denk het niet, maar voelt bij allebei wat onafgerond/abrupt ofzo.

17 likes

T