B&B vol liefde #2

Zijn de Els-hoopvollen mensen die geen Videoland kijken?

• Ja
  • Nee ik ben helemaal bij en denk het ook

0 stemmers

6 likes

Wat denk jij dan? Dat een van de vrouwen van nu het wordt?

3 likes
23

Heel onnatuurlijk en irritant ook hoe die Louise het alleen maar over Schotland heeft.

29 likes

Ja ik zie tussen RJ en Els echt he-le-maal niks opbloeien, ze hebben een volledig aseksuele energie samen. Toen Els op zijn schoot ging zitten zag het er ook mega awkward uit en er was geen spanning.

Die nieuwe vrouw is toch juist helemaal RJ Schotland aesthetic? Ze is zelfs Schots of groeide er op ofzo. Denk dat heel veel mensen bij Els alleen zagen dat haar kleding goed matchte met RJ en ze daarom dus wel bij elkaar passen. Als vrienden ja, als lovers nee.

16 likes

Ja maar ik vind die Schotse vrouw heel saai?? Wel knap, maar mist een beetje humor

13 likes

Ik denk dat Margreeth de meeste humor had, laten we niet vergeten hoe Els binnenkwam met die giegel die niet ophield, en daarna verstilde ze. Ze was eigenlijk vooral grappig tegen de camera, niet per se met RJ samen.

5 likes

Heb je de Videoland aflevering van vandaag al gezien?

7 likes

Ja nee eens, tegen RJ was het wat meer ja en amen. Maar die Schotse vrouw wordt het ook niet denk ik

5 likes

Ohja :eyes::eyes::eyes: heb ik niet

5 likes

https://vm.tiktok.com/ZIJWJF5p6/
God hoop dat Helena ooit gaat vertellen wat er gebeurd is hoor

1 like

Ah ja dat komt vanzelf wel uit. 100% zeker dat Thijz zodra de camera’s weg zijn begint over al zijn wappie en complottheorie gedachtes

14 likes
23

Hahaha vond die mok niet zo het probleem maar meer die wazige inleiding met a,b, c of d???
Arno heeft meteen al de ick en ik snap het maar het is wel sneu voor die man + omdat Arno zo raar doet wordt het nog ongemakkelijker

24 likes

Nou dat dĂ©nk ik omdat deelnemers wel gedurende de tijd dat dit wordt uitgezonden de uitkomst ‘geheim’ moeten houden toch?

Hoewel
 RJ’s huis daar is vrij uhm
 afgelegen :rofl:

1 like

Oke die mok was superlelijk maar ik vond vooral de reactie van Arno heel raar. Heel overdreven doen alsof hij het niet snapte, terwijl hij met Niels de hele tijd precies hetzelfde soort schunnige grapjes maakt. Dat irriteerde mij echt mateloos. “Huh wat bedoelt hij nou, allemaal konten en dan a,b,c” ja jezus je snapt heus wel wat hij bedoelt.

44 likes

Maar die rekensommen waar ie het over had
 iets met 3x9 = 27 maar 4x5 = 20 en dan een beetje

???

Error

19 likes

Afl 23

ik vind Joyce zoooo vermoeiend, zij is zo onderdanig ofzo? Lijkt ook gewoon alsof ze sisterwives wil worden als ze dan maar mag blijven bij Albert??? Vind haar gedrag en manier van praten echt Goor, zo kinderlijk en viezig. Bah.

Die nieuwe vrouw bij rj is echt Margreeth 2.0 met haar zilveren laarzen enzo, denk wel dat zij leuk is maar niet voor rj. Die Louise is oersaai.

Voorstukje van morgen ziet er ook goed uit. Eindelijk weer Mike! Hij is sinds de tranen en het drama met noor (naast Anja, Iris, en rj) echt mn favoriet.

Joyce “ik wil naar huis” ok ga dan.

Vind rj sinds els weg is eigenlijk ook niet meer mega leuk om te volgen

29 likes

Ow dat heb ik gemist

2 likes

Said no one ever.

60 likes

Peopleee again, zet t afl nummer bij je spoiler

7 likes

Je kan zeggen wat je wil, maar hij levert wel

3 likes