B&B vol liefde #2

Stel je voor dat je hier bij bent, als camera man, hoe kut is dat, zou dat echt niet aan kunnen

17 likes

Afl 24

Ik zeg het nog maar eens maar wat een vreeeeselijke vent is Albert. Hij kickt helemaal op die baby act van Joyce volgens mij :face_vomiting: ik word helemaal agressief van haar stemmetje, walgelijk.
Ik vond Alice echt goed, recht voor zn raap dat ze hier echt geen zin in heeft. Go girl!

Arno: wat een hork. Naast saai ook nog eens vreselijk onbeschoft. Zijn reacties op Simon vond ik echt zo aanstellerig en bewust niet ingaan op vragen is gewoon onfatsoenlijk en onvolwassen, doe normaal. Ook doen alsof Simon niet door heeft dat hij geen interesse heeft, hij vindt zichzelf nogal wat geloof ik.

Mike: wat een leuke nieuwe vrouw bij hem! Hij lijkt er ook leuk op te reageren dus wie weet.

Anja: ik blijf haar leuk en grappig vinden. Peter wordt het hoor, dat begint ze zich inmiddels ook wel te beseffen geloof ik. Ik vind het een leuk stel!

30 likes
Samenvatting

Ja echt go alice ! Verteld goed hoe het zit. Albert is echt zum kosten en joyce ook, dus dat betreft matchen ze goed.

Niels voelt zich wel op zn gemak bij Arno met die huistrui! (Ik heb er ook 1, lelijk maar warm).

10 likes
24

Ik ga toch zo stuk dat Anja daarachter 10 minuten staat toe te kijken hoe die man die maaier aan probeert te krijgen hahahahahahahaha

En dan lukt het niet en gaat ze het zelf doen en lukt het in een keer
En dan die muziek en al die shots dat ze hem in de gaten blijft houden, echt kwaliteits tv

41 likes

afl. 24.

Samenvatting

God die Joyce die er ook met zo’n grimas :grinning: :japanese_ogre: achteraan loopt nadat Kwalbert de nieuwe vrouw meeneemt die trappen op. Hoezo laat je dit allemaal gebeuren ook. Die vrouw zit daar nog met verwachtingen. man man man.

6 likes

Jezus zeg ik was echt aan het kotsen van afl 24. Wat een nep stemmetje heeft die Joyce en die nieuwe vrouw snap ik al helemaaaaal niet

12 likes
24

Krijg echt van die slechte meangirls vibes bij Arno en Niels. Het is niet alsof ik naar een datingprogramma kijk, maar naar Paris Hilton’s next BFF. Tering wat doen ze vals zeg

25 likes

Ik vind Arno echt een verschrikkelijke man, hij is saai, onaardig, “ik probeer expres zo nietszeggend te reageren want ik wil hem geen hoop geven” de manier ook waarop hij tegen die man zei dat hij het niet voelde, doe even aardig man

27 likes
aflevering 24

Hoe-zo accepteert die laatste vrouw volledig dat Albert weggaat :joy: wat een fucking klucht in dat huis hahahaha
Ik vond dit sowieso echt een grappige aflevering, hoe kut Arno ook deed en compleet geĂŻrriteerd en dan zegt die man ook wéér zoiets vaags als “ja stel je bent een ridder” of “ja als je valt dan pak ik je op” ofzo :joy: ga echt stuk om hoe dat alleen maar meer olie op het vuur gooit, jammer dat hij niet langer bleef

En Anja is ook wel een held, maar die man is toch ook een verschrikking, vreselijk passief hoe heeft hij het tot z’n pensioen functionerend in een baan gered vraag ik me af

28 likes

Man man man

24

Samenvatting

Wat een keeeeerel die Albert WTF allemaal???
OMG dat gevoos met deze bejaarde slappe vent WAAROM

21 likes

Afl 23

Dat gesprek trouwens met joyce en Alice van Albert op dat bed, was zoooo droog omg “nee mooi weer is het zeg” en “ja nog eventjes wat mailtjes doen hihaho”

Ik kreeg er ponticorvo in het park vibes van

30 likes

ja hahaha dat was 100% gescript of iig moesten ze verplicht een ‘‘gesprek voeren’’

9 likes

Aaarghhh die Mike irriteert me echt mateloos. WĂĄĂĄrom praat hij ook als een kleuter? En waarom zegt hij al-tijd als in plaats van dan? Ik denk als, ik vind als.

6 likes

Denk dat die als/dan te maken heeft met dat Spaans z’n eerste taal is!

14 likes

Aflevering 24

MY GOD heb nog niet eens de hele aflevering gezien maar jullie hebben echt niet overdreven met die jankscene van Joyce en Albert
Ik weer gewoon niet waar ik moet beginnen hahah wat ongemakkelijk. En dan bij het uitzoomen ook die creepy poppengezichten oid in albert z’n kast.

Poll

Waar had je liever beelden van gezien/ het gesprek van gehoord?

• het gesprek tussen Albert en joyce in afl 24
  • Het gesprek over wereldproblematiek tussen Thijz en die vrouw

0 stemmers

3 likes

Oh, dat wist ik niet!

1 like

afl 24

Ik vond Mike voor het eerst wel leuk deze aflevering. En Kia :heart_eyes:

16 likes
24

Wat een super rare situatie bij Albert. Die nieuwe vrouw heeft hem dus maar 10 minuten gezien :joy:
Ik snap eigenlijk niet dat Albert meedoet aan dit programma, die gaat zich toch nooit binden met iemand.

Verder heb ik Arno eindelijk een keer niet doorgespoeld, maar jemig wat een negatieve man.

Ik vond Mike en die nieuwe vrouw best wel een leuke vibe hebben.

Ik ben het eens met Anja dat de meeste mannen te veel over zichzelf praten, maar ik trek haar manier van communiceren ook echt niet. Maar goed, Peter lijkt het aan te kunnen.

9 likes

Mijn collega zei dat Anja net zo praat als Henk Westbroek.
Ik hoor dit nu ook :joy:

19 likes

Hahahaha idd!

24: Onpopulaire mening vast, maar ik snap wel dat Arno zo reageert op Simon. Wat een vreemde vogel, met beeldspraak die echt nergens op slaat. Zou ook heel hoog in mijn irritatiezone zitten hoor.
Mike was voor het eerst leuk! En Kia, wat een leuke vrouw.
En wat zijn alle scĂšnes bij Anja genieten.

8 likes