B&B vol liefde #2

Vond dit echt een geweldige aflevering :laughing:

6 likes

Ik had aflvering 24 nu pas helemaal gezien.

Samenvatting

Haha wtf rare situatie bij albert. Ik denk wel dat het goed is voor hem dat hij even weggaat, hij is zo verward. Maar dat het mag/kan van de productie
en die vrouw zo droog. Ik zou meteen afgeknapt zijn maar wel even van de omgeving genieten/ vakantie. Hoeveel komen er nog bij Alberto?
En waarom alledrie een andere auto?

Kia is echt leuk ! Mike lijkt zich wel wat herpakt te hebben. Kaos waggelt ook leuk mee.

6 likes
24

Hahahahahaha

53 likes

Malgosia die zegt:’ Ik zou elke dag wel willen bevallen’ hahaha ik ga stuk :joy:

9 likes

Zou albert niet gewoon met joyce mee gaan? Ik vind het zo “toevallig”.

37 likes

Freud zou helemaal wild worden van Albert en Joyce joh

19 likes

Oeps nee ik bedoel Kloontje het reuzekind

11 likes

Wat zien de vrouwen in Albert :weary: behalve een kasteel??

12 likes

Geld

18 likes

:eggplant:

4 likes

:face_vomiting:

7 likes

Ik heb een beetje een girlcrush op Mirjam vind het gewoon zo’n tof mens?

11 likes

ja echt een interessante vrouw! volgens mij heeft ze veel te vertellen. ze laat dan soms casual iets vallen dat ze bijv in ik weet niet hoeveel landen heeft gewoond, ben dan echt benieuwd wat ze allemaal heeft meegemaakt. maar ze probeert er niet interessant over te doen, dat vind ik tof. vind haar ook heel vriendelijk naar iedereen

20 likes

Huh o haha ik vind Mirjam helemaal niet zo leuk eigenlijk. Vind haar best wel gesloten en soms ook een beetje hautain overkomen, vraag me af wat ze nou eigenlijk zoekt in dit programma.

49 likes

Ja ze klaagt dat die mannen niks vragen, maar ze vraagt zelf ook amper wat. Ze lijkt er ook totaal niet voor open te staan

6 likes

Ja! Weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, maar ik vind haar idd ook gewoon heel vlot en aardig overkomen, maar toch wel recht voor zn raap. Ook vind ik het indrukwekkend wat ze allemaal doet en hoe ze dat bedrijf runt ook.

2 likes

Oh vind ik juist wel

Maar vind het sowieso nooit interessant als iemand zegt dat ze in meerdere landen heeft gewoon en dat de kids naar een international school moesten

4 likes

Haha maar dat werd haar in die gevallen toch letterlijk gevraagd door die mannen? Het is niet alsof ze in elk gesprek haar internationale leven/expat life benoemt zoals die vissenfan wel steeds deed met z’n vissen.

Het zou toch ook raar zijn als het helemaal niet hebt over je verleden en kinderen. Vind je die Rick dan ook interessant doen als hij het over Nieuw-Zeeland heeft?

Ik wil juist meer weten over in welke landen ze heeft gewoond etc!

6 likes

Ja vind dat gwn ontzettend saai

Enige wat we nu van dr weten is dat ze uit Arnhem komt, in Rusland (en nog zo’n land) heeft gewoond, en dat ze kinderen heeft. :yawning_face: Saaiste personage op Arno na

3 likes

Ja ik heb ook het idee dat zij heeft besloten dat ze ook niks over zichzelf gaat vertellen als er niet naar gevraagd wordt. Nou leken die visser en fietser ook wel erg weinig aan haar te vragen maar je kan ook een keer zelf ergens op inhaken en wat vertellen en misschien gaat het gesprek dan wel verder over jou? Toen die visser bijv. over dat schilderen begon ging ze ook expres niet zeggen dat ze ook schilderde. Terwijl ik denk dat een gesprek juist veel natuurlijker verloopt als iemand over schilderen als hobby begint dat je dan zegt van ‘wat leuk, ik schilder zelf ook graag’. Dan kan iemand daar ook weer op doorvragen.

Vond het overigens wel interessant dat zij daar min of meer op een kamer woont. Had eigenlijk verwacht dat ze een luxe huis daar op het terrein zou hebben.

16 likes