Ik vond dit idd echt naar en lullig tegenover Henk Jan. Arno leek zelf juist onzeker door die vraag en omdat Henk Jan aangaf dat de situatie hem onzeker maakte leek Arno dat daarna een beetje tegen hem te gebruiken. Terwijl Henk Jan juist vragen durft te stellen en Arno zich alleen maar stoer voelt (maar niet is).

deze?
Ik vind Arno zo erg niet een man die over iemand heen walst. Hij is gewoon een saaie chagrijn, maar hij doet net alsof hij nou zo enorm pittig is.
De imitaties van Henry van Loon blijven fantastisch
Volgens mij heeft Instagram weer iets nieuws maar ik kreeg je Instagram in beeld met âxx heeft deze video met je gedeeldâ weet niet of je dat erg vindt?
Yvonne bij ThijzzZZz is actrice, daar is ze ook gewoon open over in het programma.
Inderdaad ja en hij voelt zich he-le-maal het mannetje als hij dan aan die Henk-Jan zit te vertellen hoe pittig hij is en dat hij echt een zelfverzekerde partner nodig heeft. Je ziet gewoon dat hij helemaal lekker gaat op die gedachte maar ik vind hem echt een natte dweil?
Ja dit is zĂł waar! En ook steeds weer over die onzekerheid van HJ, kreeg bijna het idee dat ze hem daarmee juist extra onzeker wilden maken. âMaar is Ă©cht niet nodig hoor jouw onzekerheidâŠblablabla.â
Het was toch ook alles behalve onzeker hoe hij Arno gewoon op de man af vroeg of hij verliefd was en hoe dat gesprek vervolgens verder ging.
En laten we vooral niet doen of het vreemd is om in zoân situatie of daten ĂŒberhaupt af en toe onzeker te zijn
Dankje!! Wist ik niet idd, heb de link aangepast dus hoop dat het er zo niet meer staat.
Ik kan het idd nu ook niet meer zien ![]()
Els postte iets over Dianaâs verjaardag. Toen dacht ik al ânu moet iedereen gaan zeggen dat ze er op lijkt zeker??â En ja hoor
âneeee het gaat niet over mij!!â Tuurlijk meid
Wat mij opvalt is dat hij hier normale kleren draagt (op dat gilet na dan). Zou dat dan tĂłch de invloed van Suzanne zijn?
Ze moet er echt iets over zeggen aub ![]()
@Mrsyess dit is toch op zich in lijn met wat hij in de afleveringen droeg?
Ooh dan onthoud ik alleen maar die outfits met Schotse ruit en die broek met paarden(?)
Die esther van Robert Jan doet me echt zoooo denken aan die Frank van Koot en de Bie (vanaf 50sec ongeveer)
Vooral door die kaken zo op elkaar
Ik vind deze mn op tiktok ze ook lekker neerzetten
https://vm.tiktok.com/ZIJWRfFdc/
(Geen idee of die link zo werkt)