Meid van de winter versie
Omg ik zei al dat hij een spin off verdiende. Heerlijk
Een vriendin van mij kent iemand die op Mike heeft gereageerd. Zij moest 85 vragen invullen. Voor Mike waren hobbyâs belangrijk; uit haar lijst kwam al naar voren dat zij niet zo van de sportieve activiteiten was, zij hoefde dus ook geen video op te sturen.
Het zal een mix zijn van casting en mensen die echt zelf hebben aangemeld.
Dan vind ik het een nog groter wonder dat er zoveel mannen zijn die niets te vragen hebben. Lijkt me dat je vanuit die lijst wel een aantal dingen haalt waarvan je denkt: goh waarom zou dit aan mij gevraagd worden
Ja. Mannen. Lord have mercy.
Ik vond dit idd echt naar en lullig tegenover Henk Jan. Arno leek zelf juist onzeker door die vraag en omdat Henk Jan aangaf dat de situatie hem onzeker maakte leek Arno dat daarna een beetje tegen hem te gebruiken. Terwijl Henk Jan juist vragen durft te stellen en Arno zich alleen maar stoer voelt (maar niet is).
deze?
Ik vind Arno zo erg niet een man die over iemand heen walst. Hij is gewoon een saaie chagrijn, maar hij doet net alsof hij nou zo enorm pittig is.
De imitaties van Henry van Loon blijven fantastisch
Volgens mij heeft Instagram weer iets nieuws maar ik kreeg je Instagram in beeld met âxx heeft deze video met je gedeeldâ weet niet of je dat erg vindt?
Yvonne bij ThijzzZZz is actrice, daar is ze ook gewoon open over in het programma.
Inderdaad ja en hij voelt zich he-le-maal het mannetje als hij dan aan die Henk-Jan zit te vertellen hoe pittig hij is en dat hij echt een zelfverzekerde partner nodig heeft. Je ziet gewoon dat hij helemaal lekker gaat op die gedachte maar ik vind hem echt een natte dweil?
Ja dit is zĂł waar! En ook steeds weer over die onzekerheid van HJ, kreeg bijna het idee dat ze hem daarmee juist extra onzeker wilden maken. âMaar is Ă©cht niet nodig hoor jouw onzekerheidâŠblablabla.â
Het was toch ook alles behalve onzeker hoe hij Arno gewoon op de man af vroeg of hij verliefd was en hoe dat gesprek vervolgens verder ging.
En laten we vooral niet doen of het vreemd is om in zoân situatie of daten ĂŒberhaupt af en toe onzeker te zijn
Dankje!! Wist ik niet idd, heb de link aangepast dus hoop dat het er zo niet meer staat.
Ik kan het idd nu ook niet meer zien