B&B vol liefde #2

Ik denk dat de kandidaten zelf weinig te kiezen hebben en dat ze uit de aanmelding zelf helemaal casten wie ze uitnodigen. En dan zijn een aantal camerageile typetjes goed om erbij te hebben. 50% van het succes van dit programma zijn de mensen die meedoen, die keuze gaan ze echt niet overlaten aan de b&b houders

2 likes

Ja volgens mij is dit seizoen voor het eerst 4 afleveringen per week ipv 5, echt stom

2 likes

Die Simon bij Arno lijkt echt zoveel op Steve van sex and the city? :joy:

37 likes

Liep 15 afleveringen achter door vakantie maar kon t niet meer aan dus in een ruk alles bijgelezen, gegierd van het lachen en kan nu weer vrolijk instappen vanaf deze week. Vind ook echt dat ze een wekelijkse recap moeten doen met de highlights zodat ik niet continu Arno hoef door te spoelen

9 likes

Ik denk eerder dat er een soort voorronde is en dat de bnb houders daarna uit die paar mensen paar mogen kiezen, maar idd ook dat het programma er een rare bijgooit voor de kijkcijfers

Ik hoorde gisteren van een buurvrouw dat haar moeder, die ingeschreven staat bij een castingbureau, was benaderd of zij misschien met een brief en filmpje wilde reageren. Dat bevestigde m’n vermoeden, waarvan ik hoopte dat het niet klopte. Jammer zeg :smiling_face_with_tear:

Maargoed, ik was ook iemand die tot de laatste aflevering geloofde dat The Hills waargebeurd was :see_no_evil:

7 likes

Nu de hamvraag: voor welke eigenaar?

2 likes

Dit was echt een leugen :sob::sob::sob:

4 likes

Ja een vriend van mij ook, voor Arno! Dus ze zoeken ook zeker mensen via castingbureaus idd.

Dat is wel jammer. Gaat de glans er wel een beetje vanaf. Dat verklaart ook wel waarom de succesratio niet zo hoog is.
Ik heb altijd het idee dat bij bijv. een programma als Boer zoekt vrouw de boeren echt zelf mogen kiezen wie ze uitnodigen. En dat de redactie zich daar niet echt mee bemoeit. Uit dat programma zijn door de jaren heen zoveel langdurige relaties ontstaan. Die kans is ook groter als kandidaten zelf schrijven

6 likes

Ja maar boer zoekt vrouw is publieke omroep en B&b Videoland/rtl dus :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

6 likes

Maar dan nu de vraag, wie zijn acteurs. En weten de deelnemers dit ook?
Ik denk dan toch sowieso Joop en Malgosia…

4 likes

Dat sommige deelnemers van een castingbureau komen, betekent niet dat het betaalde acteurs zijn. Wel zijn het mensen die niet bang zijn om op tv te komen. En de deelname is natuurlijk minder oprecht, want als ze niet benaderd waren hadden ze zich waarschijnlijk ook niet aangemeld om mee te doen.
Voor alle datingshows, of iig de meeste, worden kandidaten uit castingbureaus gezocht.

42 likes

Charlotte, van Mike, zal denk ik ook wel gecast zijn.

16 likes

Jaa uiteindelijk zijn dit ook maar gewoon singles.
Ik vind zo’n Amy Rose ook een bijzondere meit, die kan goed ook via casting zijn gevraagd en als het klikt dan klikt het.

6 likes

Afl 30

Samenvatting

Ik vind Mike ZO’N GROTE BABY. Kan totaal zijn gevoelens niet onder ogen komen dus gaat ie maar karten en efoilsurfen of whatevah om maar elk serieus gesprek uit de weg te gaan. Het leven is geen kinderfeestje Mime. Grow up

12 likes

Ik geniet zo van die man in Portugal in S1. Jacob. Kan ik die nog ergens anders bewonderen op tv?

7 likes

Er is nog een seizoen uitgebracht dat heet ‘de ware Jacob’ en dat gaat over hem. Staat wel op Videoland

7 likes

ja echt een hele dikke aanrader dit @Snork

1 like

Wie is Amy Rose?

2 likes