B&B vol liefde #2

Maar dan nu de vraag, wie zijn acteurs. En weten de deelnemers dit ook?
Ik denk dan toch sowieso Joop en Malgosia…

4 likes

Dat sommige deelnemers van een castingbureau komen, betekent niet dat het betaalde acteurs zijn. Wel zijn het mensen die niet bang zijn om op tv te komen. En de deelname is natuurlijk minder oprecht, want als ze niet benaderd waren hadden ze zich waarschijnlijk ook niet aangemeld om mee te doen.
Voor alle datingshows, of iig de meeste, worden kandidaten uit castingbureaus gezocht.

41 likes

Charlotte, van Mike, zal denk ik ook wel gecast zijn.

16 likes

Jaa uiteindelijk zijn dit ook maar gewoon singles.
Ik vind zo’n Amy Rose ook een bijzondere meit, die kan goed ook via casting zijn gevraagd en als het klikt dan klikt het.

6 likes

Afl 30

Samenvatting

Ik vind Mike ZO’N GROTE BABY. Kan totaal zijn gevoelens niet onder ogen komen dus gaat ie maar karten en efoilsurfen of whatevah om maar elk serieus gesprek uit de weg te gaan. Het leven is geen kinderfeestje Mime. Grow up

12 likes

Ik geniet zo van die man in Portugal in S1. Jacob. Kan ik die nog ergens anders bewonderen op tv?

7 likes

Er is nog een seizoen uitgebracht dat heet ‘de ware Jacob’ en dat gaat over hem. Staat wel op Videoland

7 likes

ja echt een hele dikke aanrader dit @Snork

1 like

Wie is Amy Rose?

2 likes

Meid van de winter versie

4 likes

Omg ik zei al dat hij een spin off verdiende. Heerlijk

2 likes

Een vriendin van mij kent iemand die op Mike heeft gereageerd. Zij moest 85 vragen invullen. Voor Mike waren hobby’s belangrijk; uit haar lijst kwam al naar voren dat zij niet zo van de sportieve activiteiten was, zij hoefde dus ook geen video op te sturen.

Het zal een mix zijn van casting en mensen die echt zelf hebben aangemeld.

16 likes

Dan vind ik het een nog groter wonder dat er zoveel mannen zijn die niets te vragen hebben. Lijkt me dat je vanuit die lijst wel een aantal dingen haalt waarvan je denkt: goh waarom zou dit aan mij gevraagd worden

3 likes

Ja. Mannen. Lord have mercy.

16 likes

Ik vond dit idd echt naar en lullig tegenover Henk Jan. Arno leek zelf juist onzeker door die vraag en omdat Henk Jan aangaf dat de situatie hem onzeker maakte leek Arno dat daarna een beetje tegen hem te gebruiken. Terwijl Henk Jan juist vragen durft te stellen en Arno zich alleen maar stoer voelt (maar niet is).

21 likes

Heffer_Wolfe
deze?

5 likes

Ik vind Arno zo erg niet een man die over iemand heen walst. Hij is gewoon een saaie chagrijn, maar hij doet net alsof hij nou zo enorm pittig is.

45 likes

Of deze? @kali

10 likes

De imitaties van Henry van Loon blijven fantastisch

23 likes

Volgens mij heeft Instagram weer iets nieuws maar ik kreeg je Instagram in beeld met “xx heeft deze video met je gedeeld” weet niet of je dat erg vindt?

2 likes