Hoe laat komt het erop
Ok nu
Ik heb vannacht gedroomd dat ik bij Anja in de b&b was en het was echt een enorrrrme bende en het servies was ranzig.
Afl 33
Ommmgg de spoiler Anja en Peet
āMet je mooie kleine broekie anā
33:
Esther is mijn BEC, ik vind haar belerend overkomen en praat met volle mond. Volgens mij snapt ze ook niet wat sarcasme precies is.
Iris: Dat shot van het bootje, langs de speedo van Peter
Aflevering 33 stelt niet teleur
Bij mij is dat Joyce, mijn god doe normaaaaaaaal je bent geen 12
Ja ik vraag me echt af of zij zich niet kapot gaat schamen als ze haar eigen gedrag nu terug ziet
Edit; Ook altijd die eeuwige sneren naar andere vrouwen, nu ook weer naar Monique.
afl 32
Die nieuwe vrouw bij RJ⦠ze zit steeds op Suus te katten en Suus voelt zich duidelijk niet op haar gemak. Valt me tegen van RJ dat hij er lacherig om doet en het ziet als vermaak. Hij is zelf zulke karakters gewend maar dit is helemaal niet leuk voor Suus. Had verwacht dat hij dit wel zou aanvoelen, maar miss in de komende afleveringenā¦
Love Suus haar reactie toen ze die vrouw zag, ānet een filmster⦠dit kan toch niet echt zijn?!ā Same girl, sameā¦
Ik krijg dezelfde gevoelens bij Joyce als bij puistuitknijpfilmpjes. Walging, maar bijzonder wat voor (verbale) troep eruit komt.
Afl 32
Samenvatting
Ik denk ook niet dat hij interesse heeft. Hoop nog steeds op terugkeer van Els.
Afl 33
Samenvatting
Vooruitblik lijkt alsof susanne wordt weggestuurd.
Misschien die esther dan ook. En els terug !
Snap hem niet zo wat hij bedoeld dat ze naar hem moeten toekomen bij het water. Als hondjes achter hem aan ? Hij test wel echt veel.
Ugh joyce en Albert, niet te doen. Maar die twee verdienen elkaar echt. Dat showtje ook rondom haar bed.
Met haar los ziet ze er wel beter uit.
Arno en Niels gaan ervoor. Alleen Niels, ga ik weer alles opgeven voor de liefde. Ja je wist hoe het hier zat. En lijkt ook alsof hij zich meteen wilt inkopen. Zag bij andere dat nog niet zo terugkomen.
Rj algemeen, weet niet of ik iets spoil
Ja hij zet van die testjes op en tegelijkertijd staat ie verbaasd te kijken als iemand ācompetitiefā doet (zijn woorden over die finance schotse vrouw die met feitjes strooit en zich aan het bewijzen is) of niet meedoet aan die competitie (Els). Denk dat dit niet de beste methode is om het beste in vrouwen naar boven te halen
Ik vind RJ leuk maar dat wel echt een minpunt. Steeds dat getest, ik zou zelf dan ook niet doorhebben dat steeds een test is en achteraf echt stom vinden.
Winter vol liefde S2 moet nog beginnen maar ondertussen zijn de kandidaten van S3 al bekend gemaakt op de insta van videoland! EƩn daarvan is Elsje, die vorig jaar bij Guido was. Leuk!
Joyce heeft een zijstaart, Esther heeft een zijstaart.
Conclusie: mensen met een zijstaart hebben ze niet alle 24 in het kratje
Mensen voor Winter Vol Liefde zijn bekend:
https://www.instagram.com/p/C_aftt2IbLX/?igsh=MTN1am44eXkxMHY1Zw==
Dit zou het kind zijn als Esther en Sharelotte een kind zouden maken
33
Die Peter van Iris weigert gewoon in te zien dat Jan een concurrent is ipv āgewoon een vriendā, zo grappig om te zien. āJa dan gaat ze de dag spenderen met een vriend ipv mij.ā Hahahaha que???
Ik kan Albert en Joyce echt niet aan hoor, die uitspraken over die puppies en die stemmetjes en blikken. En ook zo anders tegen Albert dan tegen de camera, wat een toneel. Volgens mij is die Joyce zo gehaaid als maar zijn kan.
Ik vind Esther precies dat typetje bij Koefnoen die Inge de Bruijn nadoet.
Dat is seizoen 3, de oproepjes. Eerst komt 2 nog!