Ohhhh wow dan zijn ze vroeg đŤ¨
33
Die opmerking van Joyce over dat rommelige bed van Monique, wat stom. Denk niet dat Monique dat expres heeft gedaan
Komt ook alleen in haar op om zoiets te doen
Dit had mij bespaard mogen blijven
Klik op eigen risico
En dan Jan die heel serieus een opmerking maakt over badmode hahahahaha wat een programma is dit toch
33
Er is nog een beter shot waarbij je de zwembips groot in beeld hebt en het kleine bootje met Iris en Jan ernaast. Kan zo ingezonden worden naar het filmfestival in Cannes
Ja, fantastisch werk van de crew dit
33
Ik vond RJ echt een chagrijn deze aflevering? Zo mopperig en hij keek ook zo boos de hele tijd. Hij zag er ook wat moe uit en die ongeschoren look past ook niet bij hem.
Ik moet wel lachen om Suzanne die totaal geen bewijsdrang heeft tov Esther. Die zit continu te smeren en probeert zich te bewijzen maar het heeft precies 0,0 effect.
Albert en Joyce ik word er echt misselijk van. Die dynamiek en hun reacties op elkaar, blehhh.
Het shot van het broekje van Peter naar het bootje van Jan en Iris is 1 vd beste van dit seizoen
Denk dat Iris en Jan bffs worden maar ik verwacht geen liefde. Maar bij Peter ook niet meer, denk dat Iris niet genoeg met hem kan flierefluiten in restaurantjes etc. Die wil zo min mogelijk gedoe en Peter lijkt me een heel lastige man.
Arno en Niels: ik vind het leuk voor ze dat ze elkaar zo leuk lijken te vinden maar ik vind er niks aan om naar te kijken. De humor is kut en ze stralen ook weinig uit.
Ja maar Iris noemt hem haar grote broer dus dan zou ik dat ook denken haha. Ze heeft hem totaal gefriendzoned toch
JOYCE
Ik kan gewoon niet luisteren naar die vrouw.
Esther doet me denken aan iemand die ik ken, maar zij heeft ook een hele lieve en kwetsbare kant, waardoor die âhardeâ kant ook beter te trekken is zeg maar haha. En uitspraken zoals âdit is bijzonder acceptabelâ zijn dan gewoon wel grappig. Maar dat zie ik bij Esther gewoon totaal niet? Je zou denken dat het een soort houding is die ze aanneemt en dat houd je ook niet eeuwig vol⌠Ik moet eerlijk gezegd soms wel een beetje grinniken om haar, vooral om wat ze teweeg brengt met haar âgrapjesâ (een soort awkward stilte) en zelf totaal onaangedaan verder gaat met iets in dâr mond stoppen of een slok wijn nemen ofzo haha
Vooruitblik: En dat is Peeeeter
Ja dat is ook wel zo! Wellicht dat ze niet duidelijk naar Peter heeft gecommuniceerd wat ze wel telkens naar de camera doet, dat ze beide nog kans maken etc. Snap zelf indd ook niet hoe broer-achtige gevoelens in liefde zou moeten veranderen, maar bij Iris kan het schijnbaar
Gezien de kandidaten voor het derde seizoen () net gedeeld werden hier⌠mij was seizoen twee ßberhaupt ontgaan. Voor de mensen die dit ook gemist hebben:
Ruud die bij Astrid van het tweede seizoen was doet ook mee!
Hahaha ja zo mooi dat Jan dat zegt met zân âcooleâ bandana om
Wat ik dus denk bij Joyce en Albert, deze mensen zijn al zo met een filmploeg op hun snufferd, hoe zullen ze dan wel niet zijn zonder cameraâs? Echt cringe all the way, die twee.
Ik vind RJ ook wel vermoeiend worden met zân Schotland
âMoet je daar eens kijken Prachtig he?
Heerlijk die ruwe natuur he
is hier wel heel mooi hè? Toch toch toch?
â
Maybe RJ spoiler weet niet wat er al op tv is geweest
Had hij misschien toch beter voor die andere vrouw kunnen gaan als hij het zo belangrijk vindt om dat te delen
The holiday soundtrack bij Arno
Misschien moet ie weer een keer naar zân ruĂŻne lopen.
Anja en Peter
Ik vind Sjoerd wel een hottie trouwens, hoop dat het wat wordt tussen hem en Mirjam