Och ja echt kjoet
Ik val in herhaling: Maar Anja en Peter zijn zo lief samen?? Kan daar echt van genieten
Maar ook de laatste afleveringen begint ie bijna elke aflevering over āik had eens een vriendinnetjeā āheb ik van een vriendinnetje geleerdā . En toen later āik ben gewend om hartstochtelijker te zoenen
. Mijn vriend noemde m een geile bunzing en nu kan ik dat niet meer niet zien. But still love it!
Heeel leuk om te zien hoe Mirjam helemaal straalt en zich openstelt met die nieuwe brabo. Ben wel benieuwd of het echt de klik is of het een gewoon een verademing is dat ze eindelijk een leuke man heeft. Waar je een normaal gesprek mee kan voeren. Echt respect hoe zij zo goed is omgegaan met al die debielen die langskwamen hiervoor. Had haar echt een blik leukere mannen gegund!!
In de laatste aflevering vind ik Arno en Niels wel leuk, heeft even geduurd. God nou zelfs Mike leek best oke. Alsof ik tien afleveringen ertussen gemist heb. Joyce en Albert⦠geen woorden voor.
Samenvatting
Suus en RJ ik vind haar helemaal niet mutserig, leuk juist.
Ha ja toen ik het voor de zoveelste keer hoorde dacht ik wel ff van zo is het wel genoeg Of hij wil zijn imago van zeeman = elke stad een ander schatje heel graag hoog houden
Oh en over Mirjam: leuk om te zien dat ze best grappig is als ze het echt naar haar zin heeft. Ze is helemaal ontdooid.
Ik vond haar bij die andere mannen echt veel meer in de rol van werkgever ofzo zitten. Ook met die gesprekken dat ze het erbij wilde laten en die mannen moesten vertrekken, het leken echte exit gesprekken als je contract niet wordt verlengd of er een reorganisatie komtš.
Wel de vraag; zou ze ooit op pad gaan zonder personeel? Die rijden altijd en het leek soms ook of die de date hebben georganiseerd qua meebrengen van drank.
Over Mirjam. Ik denk niet dat ze zomaar op pad kunnen gaan. Het lijkt erop dat ze telkens leuke dingen doen in dat nationaal park (kan ik ook verkeerd hebben begrepen) en Mirjam zei dat je daar niet zelf naar buiten kan ivm veiligheid. Mirjam doet zelf alles op het verblijf, maar werkt zelf niet als ranger.
Toen ze gingen schieten, reed Mirjam wel zelf, toch? Of reden ze toen ook met personeel mee?
Joyce en Albert DOE EENS EVEN NORMAAL JOH
Wat een ongelofelijk k*zak is Thijz, echt wauw. En ja, het komt vast vanuit oud zeer, maar goedemorgen, ga lekker in therapie en doe niet mee aan een programma als dit.
Over Thijz & de laatste aflevering
[quote=āthekellyfam, post:1976, topic:38812ā]ga lekker in therapie
[/quote]Daar doet die generatie niet aan
Ja ik vind hem ook stom, denk ook echt dat er meer gebeurd is wat wij niet gezien hebben. Wat hem mogelijk nog stommer maakt ook.
Over suus
Ze is wel lief maar niet echt het slimste koekje in de trommel
Niet echt een spoiler maar toch maar even voor de zekerheid:
Ik vind haar ook leuk/lief en zie ook wel een match met RJ maar dit is wel waar idd⦠een beetje onnozel soms (ik vond het heel stom dat RJ dat zei in het kader van mannelijk/vrouwelijke humor (ā¦) maar het is helaas wel een beetje waar bij haar).
Ik denk dat dat wel meevalt. Ze laat niet meteen het achterste van haar tong zien.
Ik denk dat zij alles behalve dom is maar zich niet zo uit de tent laat lokken of het achterste van haar tong laat zien.
Suus komt op mij helemaal niet onnozel of dom over! Warme en sympathieke vrouw met mensenkennis
Ik vind 't wel grappig dat jullie haar Suus blijven noemen past wel in het mutsenstraatje
laatste aflevering
Hahaahaha ja en die domme kabouter die nog ff een duit in het zakje wilde doen door Yvon bemoeizuchtig te noemen
Ben benieuwd of Thijz überhaupt wel naar de reünie komt
En ik snap Noor echt niet, hoe duidelijk wil je het hebben???
RJ en Suus
Ik snap RJ en Susan niet hoor qua match? Hoezo zou je met iemand samen willen zijn waarvan je zān grappen niet begrijpt en andersom ook iemand die de hele tijd op je grappen zegt; heh ik snap het weer niet.
Lijkt me geen bal aan.