Intrigerend ![]()
Sorry voor alle Anja-lovers maar als Anja met Peet hand in hand loopt is het toch net alsof ze met haar vader wandelt ![]()
Ik vind Peter gewoon zo ontroerend. In hoe hij de dingen zegt en ook steeds benoemt dat hij met Anja het laatste deel van zijn leven wil doorbrengen. En ik vind het zo lief dat Anja hem steeds āstormā noemt. Ik vind het toch het leukst om te zien als er bij de oudere mensen een setje uitkomt behalve albert ![]()
Hmmm ik vind persoonlijk iemand een muts die relatie uitspreekt als reee latie en dat doet ze niet dus ze is door mijn keuring heen gekomen.
Afl 34 vond ik Esther trouwens wel top!!
Ik stikte bijna in mijn spaghetti toen Peter over rollen in de tuin, naakt, eindigend in rollebollen sprak. Van het lachen.
En toen later moest ik weer lachen.
āZo dat was een goed gesprekā. Ik denk echt dat de productie dit geregisseerd heeft āNu zien we geaag dat jullie een goed gesprek houden op dat bankje daar. Hie gaat het lopen tussen jullie? Er mag gekust worden als jullie willenā.
Ik ergerde me dood aan de stemmetjes bij Albert en Joyce maar ineens realiseerde ik me dat mijn vriend en ik soms ook zo doen (ook na jaren samenzijn)?? Omg dit past misschien meer in het biechttopic š«£š«
Ja maar jullie komen er hopelijk niet mee op tv toch
Ja ik vind Suus ook te normaal voor RJ. Ze vond hem een bralaap met Esther erbij. Maar is dat niet ook gewoon wie hij is? Hij omschreef zichzelf eerst als corporaal. En die familie/vrienden die over de vloer kwamen en kreeft kwamen etenā¦ā¦ā¦ meer kak wordt het niet. Met die familiewapens etc. Denk niet dat Suus zich op haar gemak voelt in dat wereldje
Ik geloof ook niet dat Suus hem echt leuk vindt. Misschien als vrienden, maar niet als relatiemateriaal
Och ja echt kjoet
Ik val in herhaling: Maar Anja en Peter zijn zo lief samen?? Kan daar echt van genieten
Maar ook de laatste afleveringen begint ie bijna elke aflevering over āik had eens een vriendinnetjeā āheb ik van een vriendinnetje geleerdā
. En toen later āik ben gewend om hartstochtelijker te zoenen ![]()
. Mijn vriend noemde m een geile bunzing en nu kan ik dat niet meer niet zien. But still love it! ![]()
Heeel leuk om te zien hoe Mirjam helemaal straalt en zich openstelt met die nieuwe brabo. Ben wel benieuwd of het echt de klik is of het een gewoon een verademing is dat ze eindelijk een leuke man heeft. Waar je een normaal gesprek mee kan voeren. Echt respect hoe zij zo goed is omgegaan met al die debielen die langskwamen hiervoor. Had haar echt een blik leukere mannen gegund!!
In de laatste aflevering vind ik Arno en Niels wel leuk, heeft even geduurd. God nou zelfs Mike leek best oke. Alsof ik tien afleveringen ertussen gemist heb. Joyce en Albert⦠geen woorden voor.
Samenvatting
Suus en RJ
ik vind haar helemaal niet mutserig, leuk juist.
Ha ja toen ik het voor de zoveelste keer hoorde dacht ik wel ff van zo is het wel genoeg
Of hij wil zijn imago van zeeman = elke stad een ander schatje heel graag hoog houden ![]()
Oh en over Mirjam: leuk om te zien dat ze best grappig is als ze het echt naar haar zin heeft. Ze is helemaal ontdooid.
Ik vond haar bij die andere mannen echt veel meer in de rol van werkgever ofzo zitten. Ook met die gesprekken dat ze het erbij wilde laten en die mannen moesten vertrekken, het leken echte exit gesprekken als je contract niet wordt verlengd of er een reorganisatie komtš.
Wel de vraag; zou ze ooit op pad gaan zonder personeel? Die rijden altijd en het leek soms ook of die de date hebben georganiseerd qua meebrengen van drank.
Over Mirjam. Ik denk niet dat ze zomaar op pad kunnen gaan. Het lijkt erop dat ze telkens leuke dingen doen in dat nationaal park (kan ik ook verkeerd hebben begrepen) en Mirjam zei dat je daar niet zelf naar buiten kan ivm veiligheid. Mirjam doet zelf alles op het verblijf, maar werkt zelf niet als ranger.
Toen ze gingen schieten, reed Mirjam wel zelf, toch? Of reden ze toen ook met personeel mee?
Joyce en Albert DOE EENS EVEN NORMAAL JOH
Wat een ongelofelijk k*zak is Thijz, echt wauw. En ja, het komt vast vanuit oud zeer, maar goedemorgen, ga lekker in therapie en doe niet mee aan een programma als dit.
Over Thijz & de laatste aflevering
[quote=āthekellyfam, post:1976, topic:38812ā]ga lekker in therapie
[/quote]Daar doet die generatie niet aan