B&B vol liefde #2

O ik vind juist Suzanne een veel leuker mens dan RJ. Ik vind hem een beetje kortzichtig en saai.

Verder afl 33:

Ik vind Arno en Niels eigenlijk wel leuk samen - ik snap ook geen drol van hun humor maar gelukkig hebben ze elkaar dan maar gevonden, zoiets? En ik ben ook echt fan van Jan, ik snap ook niet dat Iris die Peter zo boeiend vindt. WĂĄt een rare snuiter. Maar eigenlijk vind ik Iris niet leuk genoeg voor Jan. En Joyce moet echt stoppen met die babystem!!!

6 likes

Iris aflevering 34

Ik vind Jan niet te leuk voor Iris hoor. Hij is hartstikke gelukkig en blij met haar. Hij geniet enorm van de b&b, de sociale contacten, de kleine klusjes die hij daar kan doen en lekker zwemmen en borrelen. Hoezo is Iris dan niet leuk genoeg voor hem? Zij biedt hem alles wat hij nu in deze levensfase wenst. Hij schuifelt lekker wat rond en is gewoon gelukkig.

22 likes

Dame RJ aflevering 34

Ik zal nooit een fan worden van Esther maar ze viel me dus best mee de laatste aflevering. Vind het ook wel weer mooi dat iemand zo assertief is en zo positief denkt over zichzelf. Over dat ze zei dat haar neus niet te groot is maar haar hoofd gewoon te klein. In plaats van jezelf helemaal naar beneden praten, onzeker zijn etc.

32 likes

Ik kijk nu aflevering 33 en Arno gaat op bezoek bij zijn buren maar wat een wereld van verschil dat huis. Had bij Arno steeds het idee dat het een soort grauwe grijze dag was Frankrijk maar als je nu bij die buren kijkt zie ik ineens zonlicht.
Volgens mij heeft Arno gewoon nul lichtinval in huis ofzo?

21 likes

Dat accent van RJ als hij Engels praat I can’t :rofl::rofl:

6 likes

Ja ik vind wel dat je gelijk hebt; ik heb het misschien niet goed genoeg verwoord. Ik bedoel dat ik denk dat Jan gewoon een fijne lieve en veilige man voor haar is, die helemaal voor haar gaat, maar dat ze dat nog niet helemaal doorheeft. En ik vind die Peter echt een beetje onbetrouwbaar overkomen.

Dus ik bedoelde dat Jan wel al helemaal voor haar/hem gaat maar zij nog niet voor hem. Dat vind ik een beetje sneu voor hem. Maar ik denk inderdaad wel dat je verder gelijk hebt.

2 likes

Heel lullig misschien maar ik vind Suzanne bij RJ dus echt hĂ©t voorbeeld van het woord ‘muts’ :sweat_smile: :smiling_face_with_tear:
Wel lief maar gewoon een beetje truttig?

17 likes

Eet sowieso doordeweeks geen Franse kaasjes

6 likes

Love hoe specifiek je bent, maar nu je het zegt ja!

3 likes

Haha ik dacht ook juist toen ik Suzanne zag ja dit gaat hem worden. Margreet maar dan iets minder over the top met die glitterjurk en lippenstift, maar wel ‘vrouwelijk’ zoals RJ leuk lijkt te vinden.

En ligt het nou aan mij of draagt onze Yamasjan nu al dagen hetzelfde shirt (geel met opdruk)

6 likes

Haha is forum-lore hoor net als de halve kaassoufflé

5 likes

Intrigerend :face_with_monocle:

1 like

Sorry voor alle Anja-lovers maar als Anja met Peet hand in hand loopt is het toch net alsof ze met haar vader wandelt :joy:

9 likes

Ik vind Peter gewoon zo ontroerend. In hoe hij de dingen zegt en ook steeds benoemt dat hij met Anja het laatste deel van zijn leven wil doorbrengen. En ik vind het zo lief dat Anja hem steeds ‘storm’ noemt. Ik vind het toch het leukst om te zien als er bij de oudere mensen een setje uitkomt behalve albert :nauseated_face:

40 likes

Hmmm ik vind persoonlijk iemand een muts die relatie uitspreekt als reee latie en dat doet ze niet dus ze is door mijn keuring heen gekomen.

Afl 34 vond ik Esther trouwens wel top!!

6 likes

Ik stikte bijna in mijn spaghetti toen Peter over rollen in de tuin, naakt, eindigend in rollebollen sprak. Van het lachen.
En toen later moest ik weer lachen.
“Zo dat was een goed gesprek”. Ik denk echt dat de productie dit geregisseerd heeft “Nu zien we geaag dat jullie een goed gesprek houden op dat bankje daar. Hie gaat het lopen tussen jullie? Er mag gekust worden als jullie willen”.

16 likes

Ik ergerde me dood aan de stemmetjes bij Albert en Joyce maar ineens realiseerde ik me dat mijn vriend en ik soms ook zo doen (ook na jaren samenzijn)?? Omg dit past misschien meer in het biechttopic đŸ«ŁđŸ« 

16 likes

Ja maar jullie komen er hopelijk niet mee op tv toch

5 likes

Ja ik vind Suus ook te normaal voor RJ. Ze vond hem een bralaap met Esther erbij. Maar is dat niet ook gewoon wie hij is? Hij omschreef zichzelf eerst als corporaal. En die familie/vrienden die over de vloer kwamen en kreeft kwamen eten

meer kak wordt het niet. Met die familiewapens etc. Denk niet dat Suus zich op haar gemak voelt in dat wereldje

20 likes

Ik geloof ook niet dat Suus hem echt leuk vindt. Misschien als vrienden, maar niet als relatiemateriaal

10 likes