Jaa ik snap het idee van een koosnaampje haha, maar is de context nooit uitgelegd in het programma? (Of die is er gewoon niet, kan ook)
Is t niet misschien gewoon z’n achternaam?
Nee! Die koosnaam was er ineens. Hopelijk gaat Artfart het navragen bij de reünie waar het vandaan komt.
Nee geen idee! Misschien is het gewoon zijn achternaam denk ik altijd maar haha.
Ik zit me al het hele seizoen af te vragen aan wie Thijz me doet denken…
Een verouderde versie van Matsoe Matsoe (van Oh Oh Cherso)
Uuuuuuuuugh zo irritant dat mensen het via tv kijken, kijk gewoon voorruit dan hadden we nu reunie!!!
Maar er komt vanavond helemaal niks online nog dus? Ik moet de laatste aflevering nog kijken.
Wie zijn nog bij elkaar/aan het daten op de reünie?
- Anja en Peet
- Arno en Niels
- RJ en Suus
- Mirjam en Sjoerd
- Mike en Noor
- Albert en Joyce
- Iris en Jan
Dit is wel spoiler he
Ik moet de laatste ook nog kijken ![]()
Oh sorry staat nu in een spoiler
Oké lol nu werkt het niet meer
Gedachten
Ik hoop op Anja & Peet vooral! En Mirjam & Sjoerd een beetje. De rest maakt me niks uit, maar had volgens mij ergens gelezen dat Albert en Joyce samen gespot waren
denk door spatie
En die Esther bij RJ doet me denken aan Samantha Steenwijk!
11 sept 22.00 uur
Wooow ja, dat is het idd
Ik snap echt niet dat jullie het zo zien zitten tussen Mirjam en Sjoerd. Ik heb een beetje het gevoel dat ze een milligram extra aan die man heeft gegeven omdat ze wist dat hij de laatste was en ze zo niet de boeken in hoeft te gaan als een tweede Thijs. Ze was blij om hem te zien vertrekken hoor. “Vraag mijn nummer maar aan Ras!” Met dat domme gelach van haar de hele tijd om alles ![]()
Heb je die kus niet gezien!!
En ze was ook heel complimenteus de hele tijd, leek wel een ander mens haha
Toen hij wegging? Ze gaf hem een kus op zijn mond om hem te laten zien dat hij lief is (haar woorden)? Ik krijg het daar niet warm van ![]()
Of heb ik iets anders gemist.
Anja en Peter zaten toch ook niet te tongen?
Ik vind Mirjam iig veel leuker overkomen sinds hij er is en hoop stiekem dat het wat wordt, ik zie ook wel potentie haha
Ik vind Mirjam ook leuk overkomen. Altijd al, maar ik vind haar een stuk meer open nu Sjoerd er is. Ja, dat vele lachen is soms een beetje vervelend, maar ik denk dat dat deels vanuit ongemak is? Sowieso herken ik me best in haar. Het wel willen, maar moeilijk vinden om echt de connectie aan te gaan.
Nee maar Anja en Peters kusjes waren wel veel liefdevoller naar mijn mening, maar die kennen elkaar ook langer al en dat is sowieso niet echt te vergelijken denk ik.
Ik vind ook dat Mirjam wat enthousiaster leek op het eind, maar ik denk misschien wel omdat het het eind was
.