Ik snap echt niet dat jullie het zo zien zitten tussen Mirjam en Sjoerd. Ik heb een beetje het gevoel dat ze een milligram extra aan die man heeft gegeven omdat ze wist dat hij de laatste was en ze zo niet de boeken in hoeft te gaan als een tweede Thijs. Ze was blij om hem te zien vertrekken hoor. “Vraag mijn nummer maar aan Ras!” Met dat domme gelach van haar de hele tijd om alles
Heb je die kus niet gezien!!
En ze was ook heel complimenteus de hele tijd, leek wel een ander mens haha
Toen hij wegging? Ze gaf hem een kus op zijn mond om hem te laten zien dat hij lief is (haar woorden)? Ik krijg het daar niet warm van
Of heb ik iets anders gemist.
Anja en Peter zaten toch ook niet te tongen?
Ik vind Mirjam iig veel leuker overkomen sinds hij er is en hoop stiekem dat het wat wordt, ik zie ook wel potentie haha
Ik vind Mirjam ook leuk overkomen. Altijd al, maar ik vind haar een stuk meer open nu Sjoerd er is. Ja, dat vele lachen is soms een beetje vervelend, maar ik denk dat dat deels vanuit ongemak is? Sowieso herken ik me best in haar. Het wel willen, maar moeilijk vinden om echt de connectie aan te gaan.
Nee maar Anja en Peters kusjes waren wel veel liefdevoller naar mijn mening, maar die kennen elkaar ook langer al en dat is sowieso niet echt te vergelijken denk ik.
Ik vind ook dat Mirjam wat enthousiaster leek op het eind, maar ik denk misschien wel omdat het het eind was .
Ik vond haar echt een heel andere vrouw bij Sjoerd. Veel meer ontspannen. Ze lachte oprecht, was geïnteresseerd (keek niet telkens de andere kant op als hij aan het praten was) en had zelfs een paar keer de slappe lach met hem. Met de andere mannen zag ik beleefde neplachjes maar bij hem niet.
Dan kun je denken: is dat het nou, maar ik denk dat dit voor haar al heel wat is? Dat idee heb ik iig wel als ik het vergelijk met hoe ze verder met iedereen deed.
Mirjam is ook gewoon rond haar werknemers heel de tijd en professioneel (itt Albert). Die kus was idd al heel wat
ja wie zegt dat nou, zoooo ongemakkelijk. Ik heb mijn nr al in een gevouwen vliegtuigje zijn kant op gestuurd
Jammer dat Sjoerd niet als een van de eerste was gekomen, had ze wel meer tijd gegund. Nu ga je niet snel nog even op date naar de andere kant van de wereld in een fase waar je nog wat wilt uitzoeken.
Als ze meer tijd had met hem was het misschien wel meer ontplooid denk ik.
Eens, Yvonne hield zo erg afstand de hele tijd, haar lichaamstaal was overduidelijk dat ze het ongemakkelijk vond en niet echt wilde, totdat thijz van mening veranderde. Toen hij niet meer wilde draaide ze ineens helemaal bij en wilde ze het echt proberen en er echt voor gaan.
Maar denk dat het haar stiekem ook wel goed uit kwam en dat ze nu kan doen alsof het aan thijz ligt dat het niet werkt en niet aan haar. Ze had hem nooit in zn gezicht echt afgewezen als hij het wel echt had gewild maar denk wel dat als thijz op het eind nog wel wilde, ze terug in Amsterdam ineens zou beslissen dat het toch niet zou werken en het op af stand afkappen.
Dus stiekem komt dit haar wel goed uit denk ik.
Eerste dag afkicken
Hoe gaat het met jullie? Al sprake van ontwenningsverschijnselen?
Ik ga nu over op blind gekocht dus nog geen gat! Maar ik heb wel echt zin in de reünie
Ja ik ben net Mike die staat te huilen in de keuken
Ja!! Ik hoop zo dat de Vlaamse versie ook weer op videoland komt haha
SCROLL FF ALS JE LAME BENT ZONDER VIDEOLAND
.
.
.
.
.
.
Wie eindigt er met liefde?
-
- Anja
- Anja
-
- Arno
- Arno
-
- Iris
- Iris
-
- Mirjam
- Mirjam
-
- RJ 🫎
-
- Mime
- Mime
0 stemmers
Hahaha ik heb Arno niet eens gestemd want die heb ik na aflevering 2 ofzo altijd doorgespoeld
En Albert
Albert is alleen maar verliefd op Albert
Groot gelijk
Ik heb letterlijk gisteravond de laatste aflevering gezien en Arno zat erin en ik kan me er niks van herrineren want het was heel veel gepraat en zzzzzzz
Like ik weet niet eens of ze nou officieel samen zijn of toch niet