Krijgen we de reünie eigenlijk vanacht om 12? Of moeten we echt wachten tot morgenavond met de tv-kijkers?
Zou om 22.00 op Videoland moeten staan vanavond!
Vanavond vanaf 22.00 op videoland
Zin in !!!
Nou met je vader speel je ook alleen een spelletje Uno en verder dan dat kom je niet dus het is best geloofwaardig
Wie gaat er zo kijken?
Ik ben hier helemaal bijgelezen en ik kijk nu het laatste stukje van de laatste aflevering. Liep achter door vakantie. Kijk nu vooral uit naar de reünie dus hoop dat het snel 10 uur is
Wedden dat Videoland zo een storing heeft
Ik zit echt te wachten alsof het straks 5 december is en er aangeklopt wordt met een zak cadeautjes😂
Ik heb het begin gemist maar pasten Mike en Noor toen goed bij elkaar? Het was nu maar 1 halve dag ofzo dus misschien was dat het, maar ik zag niet echt een klik?
En waarom noemt Anja, Peter Storm?
Voor Albert en Joyce heb ik echt geen woorden.
Of toch een beetje, hij was zooo flipfloppend tussen steeds maar op degene langs wie hij toevallig op dat moment zat hoteldebotel te zijn. En toen had hij die commitment gemaakt aan Joyce, en ik denk dat hij toen haar enorm geromanticeerd heeft en dat hij nu niet weet wat hij ermee moet naast het lichamelijke (zie: dat moment toen zij 2x ihvj zei en hij ongemakkelijk wegkeek).
Mike en Noor passen niet bij elkaar. Het is wel ‘gezellig’ maar hij is crybaby en zij is veel te leuk
Storm geen idee
Het staat online!
Jaaaaa kijken!
Edit; ik kan gewoon al kijken hoor?
Wat heeft Arno nou weer voor pipopak aan
IK KIJK heavy breathing
Samenvatting
omg thijz is er niet?!
Oke ik ga proberen niet meer in dit topic te kijken want anders kan ik me sowieso niet bedwingen en ga ik op spoilers klikken. Ben benieuwd of ik het kan weerstaan tot morgenavond
Wat heeft Arno voor outfit aan. Lijkt wel Pinokkio
Zou Malgosia nog komen?