Jaa volgens mij scheelt het minimaal 15 jaar. Sta er op de een of andere manier niet van te kijken bij hem.
Wat een gruwel is hij toch. Hoop dat die jongen snel inziet dat hij hard moet wegrennen
Ben nu aan het bij kijken en wat is die laatste vrouw van RJ oranje hĂš? Valt nog eens extra op met dat wit blonde haar.
En wat een rare move ook van RJ. Opeens dat riviertje oversteken en dan totaaaal beledigd zijn dat de vrouwen hem niet volgen en zogenaamd niets doen met zijn enthousiasme maar hun eigen plan trekken. Ja tjonge een vrouw zou maar eens een eigen plan trekken hoor. Het eigen plan: tegenover hem staan en vragen hoe hij is overgestoken.
Ik moest hierbij denken aan hoe het is als je je lievelingsliedje aan iemand laat horen maar die luistert naar jouw smaak niet goed genoeg, begint er doorheen te praten, reageert niet op de kippenvelmomenten, etc. Ik kreeg de indruk dat het zo een beetje voor RJ was, dat hij Schotland aan het showen was maar het niet ineens het lievelingsland van de dames was, dat ze niet genoeg opletten, in de auto al niet, dat ze zich met elkaar bezighielden en aan het kletsen waren, een eigen plan trokken. Ik vond hem heel kinderachtig overkomen maar ergens snapte ik het dus ook wel weer.
Ik snap wel wat je hier omschrijft ga gevoelsniveau, maar die vrouwen waren toch juist aan het genieten? Ze zeiden bij de bunker/hut aan 1 stuk door hoe mooi het daar wel niet was. Die ene chick was zelfs steeds continu water uit de rivier aan het drinken. Ze waren zeer zeker aan het genieten & zeer zeker Schotland aan het waarderen op dat moment. Maar niet exact in de maat zoals RJ dat wilde
Dat is precies het verschil tussen met grote ogen âWAUW wat een waanzinnig lied dit, zet het nog eens opâ en een vrolijk knikkend âja dit is een leuk liedje inderdaad!â
Ja ik weet niet man, love RJ maar vond dat hij hier echt aan het mierenneuken was
Ik heb het even kunnen uitstellen maar net toch op google beland. Aaaa ik wil het beeld van albert ofwel joyce als puppy graag van mijn netvlies branden.
Het leeft wel minder heb ik het idee.
Qua kijkers bedoel je? Want dat idee heb ik juist niet.
Oke ik heb seizoen 3 gebingt vorige week en wacht nu natuurlijk op de reunie morgen van s4, maar wil vanavond of s2 of s1 beginnen. Welke is leuker???
@Zemraluani ik vertrouw jouw antwoord het meest denk ik
Dit noemde een van de podcasters van Reality Check ook ja! Malgosia liep bij een evenement backstage rond te bazuinen dat zij en Joyce hadden gezoend en in bad waren geweest. En dat hoorde de podcaster terwijl ze werd ge-reikied door Claudia uit het vorige seizoen, wat een mindfuck moet dat zijn lol
gezien de aandachtsgeilheid van Malgosia is een korrel zout wel op zijn plek hier, maar er is iig lekker geslempt en gefeest bij Albert
Lastig
Seizoen 1 heeft Jacob met 5 vrouwen (en zân iconic schoonmaakster Mariana) tegelijk en je moĂ©t Debbie-CasaSantAngeloooooo gezien hebben, Carolien krijgt alle alle alle cringemannen ter wereld en zelf spoort ze ook niet. En dan heb je nog chagrijn-alcoholist Bert die Romana heeft als soort van zijn Els bij RJ.
Absolute skip zijn Roxanne en Vincent, zijn in totaal maar 6 mensen dus als je hun skipt 4. Zou dat eigenlijk wel ff doen, die 4 kijken en daarna heb je er weer 8 in seizoen 2 (waarvan 6 wel het kijken waard).
Haha mooi dat het advies dus eigenlijk is: kijk beide seizoenen
Ben het er wel mee eens. Al blijft Astrid âdit is mijn grens en daar ga ook jij niet overâ misschien wel ultieme favoriet (seizoen 2). Ik gebruik die quote nog zo vaak in mijn eigen leven
Ja seizoen 1 snel en skippen door mensen en voor seizoen 2 de tijd nemen, daar is op Denise na niemand écht de moeite niet. Daar zou ik op haar na gewoon alle afleveringen kijken.
Ik hoor dit gewoon gelijk
Hahaha ja of in vorig seizoen âhier zet ik even mn bril voorafâ
Ook zo om gegierd en duizend keer terug gekeken
Lekker cringen bij Martijn in seizoen 2.
Ja leuk dat er archetypes zijn he
De zoekende surfboy met ouder complex en geblondeerde lokken: Martijn, Joy, Mike
De zakelijke iet wat chique blonde vrouw: Carolien, Natasja, Mirjam
De zakelijke chique oudere vrouw: Ted, Marian
De gek die de overheid wantrouwt: Bert, Richard, Walter, Thijz
Anja nog bij het rijtje van Ted! Of nieuwe categorie feisty vrouwen met Petri en Astrid? (En Debbie lol)
En Jacob en Paarden Hans bij Walter etc.