B&B vol liefde #2

Haha mooi dat het advies dus eigenlijk is: kijk beide seizoenen :stuck_out_tongue:

Ben het er wel mee eens. Al blijft Astrid “dit is mijn grens en daar ga ook jij niet over” misschien wel ultieme favoriet (seizoen 2). Ik gebruik die quote nog zo vaak in mijn eigen leven :rofl:

7 likes

Ja seizoen 1 snel en skippen door mensen en voor seizoen 2 de tijd nemen, daar is op Denise na niemand écht de moeite niet. Daar zou ik op haar na gewoon alle afleveringen kijken.

9 likes

Ik hoor dit gewoon gelijk

17 likes

Hahaha ja of in vorig seizoen “hier zet ik even mn bril vooraf”

Ook zo om gegierd en duizend keer terug gekeken

6 likes

Lekker cringen bij Martijn in seizoen 2.

2 likes

Ja leuk dat er archetypes zijn he

De zoekende surfboy met ouder complex en geblondeerde lokken: Martijn, Joy, Mike

De zakelijke iet wat chique blonde vrouw: Carolien, Natasja, Mirjam

De zakelijke chique oudere vrouw: Ted, Marian

De gek die de overheid wantrouwt: Bert, Richard, Walter, Thijz

35 likes

Anja nog bij het rijtje van Ted! Of nieuwe categorie feisty vrouwen met Petri en Astrid? (En Debbie lol)

En Jacob en Paarden Hans bij Walter etc.

4 likes

Krijgen we de reünie eigenlijk vanacht om 12? Of moeten we echt wachten tot morgenavond met de tv-kijkers?

1 like

Zou om 22.00 op Videoland moeten staan vanavond!

4 likes

Vanavond vanaf 22.00 op videoland

4 likes

Zin in !!!

3 likes

Oei hier zie je het leeftijdsverschil wel echt goed, haast net vader en dochter

10 likes

Nou met je vader speel je ook alleen een spelletje Uno en verder dan dat kom je niet dus het is best geloofwaardig

20 likes

Wie gaat er zo kijken? :smiley:

12 likes

Ik ben hier helemaal bijgelezen en ik kijk nu het laatste stukje van de laatste aflevering. Liep achter door vakantie. Kijk nu vooral uit naar de reünie dus hoop dat het snel 10 uur is :laughing:

4 likes

Wedden dat Videoland zo een storing heeft :skull:

7 likes

Ik zit echt te wachten alsof het straks 5 december is en er aangeklopt wordt met een zak cadeautjes😂

16 likes

Ik heb het begin gemist maar pasten Mike en Noor toen goed bij elkaar? Het was nu maar 1 halve dag ofzo dus misschien was dat het, maar ik zag niet echt een klik?

En waarom noemt Anja, Peter Storm?

Voor Albert en Joyce heb ik echt geen woorden.
Of toch een beetje, hij was zooo flipfloppend tussen steeds maar op degene langs wie hij toevallig op dat moment zat hoteldebotel te zijn. En toen had hij die commitment gemaakt aan Joyce, en ik denk dat hij toen haar enorm geromanticeerd heeft en dat hij nu niet weet wat hij ermee moet naast het lichamelijke (zie: dat moment toen zij 2x ihvj zei en hij ongemakkelijk wegkeek).

3 likes

Mike en Noor passen niet bij elkaar. Het is wel ‘gezellig’ maar hij is crybaby en zij is veel te leuk

Storm geen idee

5 likes

Zeebonk Peter!

11 likes