Ik vind het echt heel raar dat bij Monique dat nichtje er de hele tijd bij is? Laat ze eens even alleen joh ![]()
Ik zit al heel de tijd te denken op wie die vader in andorra me nou zo aan doet denken. En opeens weet ik het. Illiya van het zomer seizoen kan zo zijn broer zijn.
wat zijn mannen toch verschrikkelijk
Wat hebben al die gasten met appeltaarten?? Behalve hun lul erin steken. Wat een afknapper. Helemaal na appeltaartRob.
En dan het deeg “beslag” noemen?? Dit was echt zijn eerste taart hoor die hij maakte.
Ja eens maar ik vind haar ook echt saai overkomen hoor, de combinatie van die twee versterkt het bij beiden alleen maar.
Ja vind haar nou ook niet echt blaken van spontaniteit en enthousiasme, daar mag je wel een heel spontaan iemand bij zetten wil dat op gang komen
Ik heb alleen nog 1 tm 3 gezien maar hoezo is die vriendin (zus?) van Claudia er letterlijk elke avond bij?
Ik ken boswachter Jeroen ![]()
Vind jij Klaas echt een enorm drukke man?
- Ja enorm druk
- Ja best druk
- Nee niet druk
- Nee juist rustig
0 stemmers
Ik gruwel wel echt van meekleurende brillenglazen onder de 85
Mijn hele schoonfamilie en hun aanhang hebben echt allemaal een bril met meekleurende glazen. Vreselijk.
Aflevering 6
Andre: Je bent een geweldige meid
Eva: Jij ook ![]()
Ik kan gewoon niet geloven dat ze 21 is, door hoe ze praat en doet lijkt ze zoveel ouder
Eva
Nee ik vind haar zo overdreven ouwerlijk. Lijkt me echt een saaie muts.
Ze doet me een beetje denken aan Amalia, die praat ook zo beschaafd en keurig zonder nou echt iets te zeggen en qua uiterlijk ook wel haha
Waar is die bladspinazie vandaan gekomen bij Claudia?!?
En waarom heeft ze constant dr tassie om?
Plus een vleugje Paul van Vliet.