Ja het ziet er heel natuurlijk uit, zou ze het nog helemaal niet hoeven verven op haar 61e? Daar zou ik vooral jaloers op zijn op die leeftijd!
Ohjaaa zie het nu ook!! Bah nog eentje minder
aflevering 3
Wat een onaardige vrouw bij de chef-kok, ook echt die âik kan niet niks doen in de keuken, ik moet altijd iets doenâ maar het enige wat ze doet is commentaar leveren
Die Ben bij Claudia doet me in de verte op Tijs van den Brink denken wel een beetje een gompie
Love Pearl bij Robin!!!
De camera persoon die ervan houdt om in te zoomen op voeten is ook weer van de partij ![]()
Kreeg weer even vol die voet van Hans op het beeldscherm tijdens het avondeten
Ja wat was dit nu weer?! Zo vies haha.
Dat shot was ĂŒberhaupt onnodig, maar vooral ook onnodig lang ![]()
Tuurlijk heeft ze het geverfd. Mijn moeder heeft ook zulk haar en verft het gewoon.
De magie van balayage!
Haha ja en zaten niet eens met de voeten tegen elkaar aan. Dan kan ik nog beetje indenken dat je zoân shot doet. Maar nu niet.
5
Vind je mijn humor niet leuk? Dan kan ik hem veranderen ![]()
Aflevering 6
Tell me dat je uit Brabant komt without telling me dat je uit Brabant komt:
âEva, leuke meid. Of ze nou van boven de rivieren komt of toch niet, maakt geen bal uit.â
Ik kom zelf uit âonder de rivierenâ maar mensen die dit zeggen zijn af. Ik vind dat altijd zo stom en niet-grappig. Is echt een bepaald soort mens die dit zegt haha
Ik had wel al mijn twijfels toen ze vertelde dat haar hobby schieten is.
Die Eva viel bij mij al door de mand toen ze die woonkamer van Andre âgezelligâ noemde
Zij zegt alles zo welbespraakt en praat alleen maar naar iedereens mond
Ik vind het echt heel raar dat bij Monique dat nichtje er de hele tijd bij is? Laat ze eens even alleen joh ![]()
Ik zit al heel de tijd te denken op wie die vader in andorra me nou zo aan doet denken. En opeens weet ik het. Illiya van het zomer seizoen kan zo zijn broer zijn.
wat zijn mannen toch verschrikkelijk
Wat hebben al die gasten met appeltaarten?? Behalve hun lul erin steken. Wat een afknapper. Helemaal na appeltaartRob.
En dan het deeg âbeslagâ noemen?? Dit was echt zijn eerste taart hoor die hij maakte.
Ja eens maar ik vind haar ook echt saai overkomen hoor, de combinatie van die twee versterkt het bij beiden alleen maar.
Ja vind haar nou ook niet echt blaken van spontaniteit en enthousiasme, daar mag je wel een heel spontaan iemand bij zetten wil dat op gang komen
Ik heb alleen nog 1 tm 3 gezien maar hoezo is die vriendin (zus?) van Claudia er letterlijk elke avond bij?