Deze comment komt ook elk seizoen terug, het is letterlijk nét begonnen
aflevering 6
Omggggg dit loopt voor geen meter bij die Hanneke wat een deuzig typ en dan die saaie man erbij pff
Ja in dit topic en die van WIDM is dat echt de helft van het topic soms. Saai om te lezen ook
Hahaha klopt sorry ![]()
![]()
Weet iemand wanneer de nieuwe afleveringen online komen op Videoland?
Er waren er vier in 1 keer gedropt. En vanaf deze week dinsdag tot en met vrijdag elke dag nieuwe aflevering.
Op vrijdag niet! Ma-do
@Lady_Mary Het klopte niet wat ik zei! Maar ik zie nu wel di t/m do bij de thumbnail op Videoland staan dus maar 3 dagen per week.
Ja het ziet er heel natuurlijk uit, zou ze het nog helemaal niet hoeven verven op haar 61e? Daar zou ik vooral jaloers op zijn op die leeftijd!
Ohjaaa zie het nu ook!! Bah nog eentje minder
aflevering 3
Wat een onaardige vrouw bij de chef-kok, ook echt die “ik kan niet niks doen in de keuken, ik moet altijd iets doen” maar het enige wat ze doet is commentaar leveren
Die Ben bij Claudia doet me in de verte op Tijs van den Brink denken wel een beetje een gompie
Love Pearl bij Robin!!!
De camera persoon die ervan houdt om in te zoomen op voeten is ook weer van de partij ![]()
Kreeg weer even vol die voet van Hans op het beeldscherm tijdens het avondeten
Ja wat was dit nu weer?! Zo vies haha.
Dat shot was überhaupt onnodig, maar vooral ook onnodig lang ![]()
Tuurlijk heeft ze het geverfd. Mijn moeder heeft ook zulk haar en verft het gewoon.
De magie van balayage!
Haha ja en zaten niet eens met de voeten tegen elkaar aan. Dan kan ik nog beetje indenken dat je zo’n shot doet. Maar nu niet.
5
Vind je mijn humor niet leuk? Dan kan ik hem veranderen ![]()
Aflevering 6
Tell me dat je uit Brabant komt without telling me dat je uit Brabant komt:
‘Eva, leuke meid. Of ze nou van boven de rivieren komt of toch niet, maakt geen bal uit.’
Ik kom zelf uit “onder de rivieren” maar mensen die dit zeggen zijn af. Ik vind dat altijd zo stom en niet-grappig. Is echt een bepaald soort mens die dit zegt haha
Ik had wel al mijn twijfels toen ze vertelde dat haar hobby schieten is.
Die Eva viel bij mij al door de mand toen ze die woonkamer van Andre ‘gezellig’ noemde
Zij zegt alles zo welbespraakt en praat alleen maar naar iedereens mond