B&B vol liefde #3

Die zit dus live mee te commenten onder de podcasts van reality check op podimo, in de reacties. Beetje genant

6 likes

Hoe is het seizoen tot dusver? Ik twijfel of ik ga kijken. Vind het ook heel stom dat het van di tot do is… we komen gewoon van ma tot vrij​:disappointed::sweat_smile: Het gaat mij dan allemaal iets te lang duren denk ik.

4 likes

Ik vind het heel leuk! Zit er helemaal in

9 likes

Ik denk dat hij rustig lijkt op het eerste oog, maar een enorme chaoot is en als je hem langer meemaakt/beter kent pas ervaart dat ie druk is.

4 likes

Klopt het dat er nog maar zeven afleveringen online staan?? :face_with_monocle:

5 likes

Ja het is deze week pas begonnen? 3 per week plus aantal vooruit kijken als videoland bonus

1 like

Oh ik dacht dat we al bij 10 zaten maar helaas

1 like

Ja ik voel echt wel een soort van onderdrukte onrust bij hem, van buiten calm en collected, van binnen dikke mayhem en waarschijnlijk straks in z’n handelingen ook wel

4 likes

Ik ben nog bij afl. 4 en vind hem nog helemaal niet druk, maar vraag me ook af hoe ze ‘druk’ zien. Dus: is hij heel druk als in veel praten, onrustig bewegen, erg aanwezig. Of is hij heel druk omdat hij gewoon altijd bezig is en veel plannen heeft? Zit wel een verschil in vind ik.
Voor mij oogt hij nu nog heel rustig qua doen en laten maar wie weet komt het nog :stuck_out_tongue:

2 likes

ik denk ook dat het komt omdat die vrouw die er nu is niets sprankelends of actiefs in hem naar boven haalt, eerder totaal het tegenovergestelde :sweat_smile: je ziet de boel gewoon inkakken daar. denk dat hij met ander gezelschap een stuk drukker kan zijn

4 likes

Ik vind echt dat Klaas de vader van benjamin van het eerdere seizoen zou kunnen zijn. Ook de houding/korte nek ofzo

29 likes

Ik zie in Monique weer een soort moeder/oudere zus van Bracha van Doesburgh, ze hebben ook een soortgelijke mimiek.

3 likes

Het contrast van ontbijt bij Klaas en ontbijt bij Robin :joy:

11 likes

Hahahaha Ben bij Claudia: “ik heb het gevoel dat we elkaar al langer kunnen”

Deze man komt uit een dorp in mijn buurt waar iedereen ‘ken’ zegt ipv kun/kan en is zo bang deze fout te maken dat ie doorslaat :rofl:

5 likes

Ik heb steeds het idee dat ik naar Pieter Valley kijk als ik de moeder van André voorbij zie komen.

10 likes

Haha ja dat ze in de ochtend aan de ontbijttafel gaat zitten mét dat tasje. En dan even later wil hij haar de keuken showen waar hij in werkt maar dan moet dat tasje natuurlijk ook eerst weer even om.

3 likes

Klopt het dat het één grote act is wat hij doet? Ik vond hem zo nep overkomen…

@Manis ja die comments op Podimo zijn echt zooo awkward

5 likes

Helaas wel. Echt een hele nare man. Ik ga er voor zijn privacy maar niet teveel op in, maar je gevoel klopt.

9 likes
Afl 8

Omg die Ben. Dacht dat het wel een leuke vent was. Hoe ging zij diep in het gesprek?? Hoe ging dit hem de pet te boven? Ze spreekt 1 ding uit in 2 zinnetjes ofzo. Echt hoezo zie ik zo weinig mannen met een kruimeltje emotionele intelligentie en inlevingsvermogen? Oké, ik zie nu dat hij terugloopt maar nog steeds. Je moet gewoon gelijk normaal kunnen reageren.

En ik snap die Klaas wel, ik word ook helemaal gek van dat soort wervelstormtypes. Zo weinig oog voor een ander en in de complete zelfacceptatie. Misschien projecteer ik mijn schoonmoeder maar ik werd gelijk zenuwachtig van dr.

10 likes

in de podcast van marc-marie en isa hoor ik net dat koopmans waarschijnlijk sponsort, vandaaaaar al die gare appeltaarten uit pakjes. haha ik had het echt niet door.

ook die ene die met die glutenvrije appeltaart binnenkwam

11 likes