B&B vol liefde #3

aflevering 8

Jammer dat Karine gelijk weggestuurd is, ik had wel zin in weer een beetje Desiree uit Italie vibes
image

Verder denk ik met iedere aflevering weer: jezus wat lijkt wintersport mij echt de hel op aarde. Wordt helemaal depri van al die beelden haha

14 likes

Serieus? Wel hele slechte reclame dan want heel die pakjes zijn niet in beeld toch? Of hebben ze op tv reclame voor/na het programma

jawel, die Jeroen had heel opzichtig Koopmans taartmix bij zich. Dat was juist heel grappig want hij was helemaal aan het stoerdoen over zijn appeltaartplannen, en toen kwam er vervolgens taartmix tevoorschijn

7 likes

Ik geloof dat ik ergens ook wel een heb gelezen dat het soms genoeg is als mensen gewoon een product zien (in dit geval appeltaart) en dan denken ‘oh daar heb ik ook wel weer eens zin in’ en ik vermoed dat koopmans dan er vlak voor of na reclame uitzendt en dat mensen dan die link onbewust leggen? Vooral als het herhaaldelijk terugkomt. Maar dit is psychologie/marketing van de koude grond haha, ik heb geen idee of ik het zo goed uitleg.

Afl. 8

Klaas doet me trouwens steeds meer denken aan Benjamin uit het eerste seizoen van winter vol liefde. Ik begreep hem wel volledig met Karien, dat was echt duidelijk too much, maar ik vond hem wel vrij veroordelend in zijn afwijzing. Hij had wel gelijk maar ik vond hem toch vrij hard in zijn uitleg naar haar toe, en hoewel ik haar gedrag verschrikkelijk vond had ik toch een beetje medelijden met Karien ofzo? Vooral toen ze bij het weggaan ook van die andere vrouw en dochter zo’n formele hand kreeg. Ik weet dat ik hierin waarschijnlijk heel alleen sta haha.

Wat betreft de vooruitblik vind ik het zo grappig dat Ben over de nieuwe man zegt “zeker geen concurrentie voor mij”. Je weet dat dat een vraag is van productie en dat ze mensen de vraag laten herhalen in hun antwoord en je ziet dit ook alleen in dit soort programma’s steeds terugkomen, want wie zegt nou zoiets serieus in het “echte” leven haha

2 likes

Oh ja vorig seizoen was het Lays geloof ik?

1 like

En in de zomer rituals :skull:

2 likes

Nee hoor ik ben het met je eens! Was misschien ook uit zijn zenuwen. Maar hij hoefde niet zo lang door te gaan. ‘Geen match, zonde van onze tijd’ had ook volstaan.

1 like

Zomer was sowieso ook Lays, die man in Spanje deed elke keer een bakje chips vullen met die zak precies zo met het logo naar de camera

1 like

Dat was volgens mij de enige plek waar ik die kartonnen dozen met chips heb gezien

4 likes

Aflevering 8

Wtf hoe Ben reageert dat Claudia geen arm om zich heen wil. Ik dacht eerst van: wat een lieverd met die date, maar dit is echt weer een ‘nice guy’. Respecteer iemands grenzen gewoon.

15 likes

Die reactie van Klaas toen die nieuwe vrouw binnenkwam hahahaah hij kon gewoon geen woord meer uitbrengen :laughing:

Vond de manier waarop hij haar afwees wel lullig en onterecht

3 likes
afl 8

Ik snap ze eigenlijk allebei wel. Hij formuleert het heel onhandig en stom, maar dit is blijkbaar de allereerste keer dat hij zo’n gesprek voert in zijn leven, zoals hij zelf zegt (manmanman).

Hij wordt er gewoon super onzeker van dat ze zo verstijft als hij een - in zijn ogen onschuldige - arm om hem heen slaat. Anderzijds heeft zij natuurlijk groot gelijk dat ze haar grens aangeeft. Ik vind dat ze allebei op hun eigen manier lief en open het gesprek met elkaar aangaan.

Ik vind dat er in deze situatie eigenlijk niet echt een kwaaie is, en ik vind hem ook geen klassieke ‘Nice Guy’. Persoonlijk zou ik geen volwassen man willen hoeven aanleren hoe je eigenlijk over emoties praat; maar ik denk dat hij dit echt wel kan leren

16 likes

Ja, ik heb het er net met iemand over gehad en die zei hetzelfde als jij. Ik zou zelf in deze situatie wel stoppen, maar ik vind het wel mooi dat Claudia nieuwsgierig is en naar hem luistert om het goed te begrijpen.

4 likes
afl 8

Ik vind Ben wel echt een nice guy en Claudia had hem heel goed door.
Hij bleef 80x herhalen dat hij haar ging verrassen, dat hij zelf lasagne, onee VEGETARISCHE lasagne heeft gemaakt voor haar!! Sowieso vond hij dat hij recht had op zijn verwachtingen van haar.
Ik vond het echt heel sterk hoe Claudia het gesprek meteen omkeerde. Dat had hij niet gedacht, daarom liep hij ook weg.

3 likes

Kunnen jullie aub bij de spoiler zetten over welke aflevering het gaat. Ben nog niet bij en wil niet spoilers van toekomstige afleveringen zien :frowning:

2 likes
aflevering 8

Krijg meer het idee dat Ben autisme heeft en sociaal erg onhandig, in plaats van dat hij echt een nice guy is. Denk dat hij het allemaal niet goed begrijpt en dat blijkt ook uit zn eigen verklaringen en reflectie.

5 likes

Afl 8

Ach ik vind Thérèse en Yvonne wel cute samen bij die ouwe pruim

36 likes
afl 8

Ja ik geef hem nog het voordeel van de twijfel. Hij leek mij meer verdrietig te zijn om haar afwijzing, omdat hij denkt dat dat betekent dat ze hem niet leuk vindt. Hij stopte er ook meteen mee en probeerde daarna niets meer toch? Dus ik vind het lullig om hem nu meteen mr. nice guy te noemen.

11 likes

Traumabonding

2 likes

8

Zo ik vond die Klaas in deze aflevering echt horkerig zeg. Stel je niet zo aan. Die vrouw is daar helemaal naartoe gereden en mag dezelfde dag weer weg, echt sneu wel.

En dat hele “ja ik ben ook heel druk hoor”, geloof er niks van.

11 likes