Ik geloof dat ik ergens ook wel een heb gelezen dat het soms genoeg is als mensen gewoon een product zien (in dit geval appeltaart) en dan denken ‘oh daar heb ik ook wel weer eens zin in’ en ik vermoed dat koopmans dan er vlak voor of na reclame uitzendt en dat mensen dan die link onbewust leggen? Vooral als het herhaaldelijk terugkomt. Maar dit is psychologie/marketing van de koude grond haha, ik heb geen idee of ik het zo goed uitleg.
Afl. 8
Klaas doet me trouwens steeds meer denken aan Benjamin uit het eerste seizoen van winter vol liefde. Ik begreep hem wel volledig met Karien, dat was echt duidelijk too much, maar ik vond hem wel vrij veroordelend in zijn afwijzing. Hij had wel gelijk maar ik vond hem toch vrij hard in zijn uitleg naar haar toe, en hoewel ik haar gedrag verschrikkelijk vond had ik toch een beetje medelijden met Karien ofzo? Vooral toen ze bij het weggaan ook van die andere vrouw en dochter zo’n formele hand kreeg. Ik weet dat ik hierin waarschijnlijk heel alleen sta haha.
Wat betreft de vooruitblik vind ik het zo grappig dat Ben over de nieuwe man zegt “zeker geen concurrentie voor mij”. Je weet dat dat een vraag is van productie en dat ze mensen de vraag laten herhalen in hun antwoord en je ziet dit ook alleen in dit soort programma’s steeds terugkomen, want wie zegt nou zoiets serieus in het “echte” leven haha