B&B vol liefde #3

Dat was volgens mij de enige plek waar ik die kartonnen dozen met chips heb gezien

4 likes

Aflevering 8

Wtf hoe Ben reageert dat Claudia geen arm om zich heen wil. Ik dacht eerst van: wat een lieverd met die date, maar dit is echt weer een ‘nice guy’. Respecteer iemands grenzen gewoon.

15 likes

Die reactie van Klaas toen die nieuwe vrouw binnenkwam hahahaah hij kon gewoon geen woord meer uitbrengen :laughing:

Vond de manier waarop hij haar afwees wel lullig en onterecht

3 likes
afl 8

Ik snap ze eigenlijk allebei wel. Hij formuleert het heel onhandig en stom, maar dit is blijkbaar de allereerste keer dat hij zo’n gesprek voert in zijn leven, zoals hij zelf zegt (manmanman).

Hij wordt er gewoon super onzeker van dat ze zo verstijft als hij een - in zijn ogen onschuldige - arm om hem heen slaat. Anderzijds heeft zij natuurlijk groot gelijk dat ze haar grens aangeeft. Ik vind dat ze allebei op hun eigen manier lief en open het gesprek met elkaar aangaan.

Ik vind dat er in deze situatie eigenlijk niet echt een kwaaie is, en ik vind hem ook geen klassieke ‘Nice Guy’. Persoonlijk zou ik geen volwassen man willen hoeven aanleren hoe je eigenlijk over emoties praat; maar ik denk dat hij dit echt wel kan leren

16 likes

Ja, ik heb het er net met iemand over gehad en die zei hetzelfde als jij. Ik zou zelf in deze situatie wel stoppen, maar ik vind het wel mooi dat Claudia nieuwsgierig is en naar hem luistert om het goed te begrijpen.

4 likes
afl 8

Ik vind Ben wel echt een nice guy en Claudia had hem heel goed door.
Hij bleef 80x herhalen dat hij haar ging verrassen, dat hij zelf lasagne, onee VEGETARISCHE lasagne heeft gemaakt voor haar!! Sowieso vond hij dat hij recht had op zijn verwachtingen van haar.
Ik vond het echt heel sterk hoe Claudia het gesprek meteen omkeerde. Dat had hij niet gedacht, daarom liep hij ook weg.

3 likes

Kunnen jullie aub bij de spoiler zetten over welke aflevering het gaat. Ben nog niet bij en wil niet spoilers van toekomstige afleveringen zien :frowning:

2 likes
aflevering 8

Krijg meer het idee dat Ben autisme heeft en sociaal erg onhandig, in plaats van dat hij echt een nice guy is. Denk dat hij het allemaal niet goed begrijpt en dat blijkt ook uit zn eigen verklaringen en reflectie.

5 likes

Afl 8

Ach ik vind ThérÚse en Yvonne wel cute samen bij die ouwe pruim

36 likes
afl 8

Ja ik geef hem nog het voordeel van de twijfel. Hij leek mij meer verdrietig te zijn om haar afwijzing, omdat hij denkt dat dat betekent dat ze hem niet leuk vindt. Hij stopte er ook meteen mee en probeerde daarna niets meer toch? Dus ik vind het lullig om hem nu meteen mr. nice guy te noemen.

11 likes

Traumabonding

2 likes

8

Zo ik vond die Klaas in deze aflevering echt horkerig zeg. Stel je niet zo aan. Die vrouw is daar helemaal naartoe gereden en mag dezelfde dag weer weg, echt sneu wel.

En dat hele “ja ik ben ook heel druk hoor”, geloof er niks van.

11 likes

Aflevering 8 Claudia

Samenvatting

los van de hele discussie of hij nu wel
Of geen Nice Guy is, moet ik zeggen dat ik haar signalen ook verkeerd geĂŻnterpreteerd had :flushed: ik dacht echt dat ze zelf de deur probeerde
Open te zetten door iets in de trant te zeggen van: “wat zou je aan die kou kunnen doen”.

Overigens zat zij daarna wel in mijn allergie door echt als een therapeut met hem het gesprek aan te gaan ipv mogelijke liefdespartners

28 likes

Afleverıng 6

Ik vond die boswachter een vreselijke vent (oke misschien stiekem ook door wat hierboven gezegd werd in m’n achterhoofd) maar ik vond wel mooi dat hij zag en zei dat Elsje waarschijnlijk normaal niet makkelijk dingen uit handen geeft maar dat ze daar bij Gilbert geen last van heeft en dat dat tekenend is.

Die nieuwe bij Andre beoordeelt haar rivaal op het feit ‘of ze van onder of boven de rivieren komt’? Is dat echt een ding? :weary:

4 likes

Afl 9

Samenvatting

Ach dat afscheid bij Hans
 haha vond het voor ze alle 3 sneu. Die twee dames lijken elkaar wel gevonden te hebben.

Vreemd verhaal over de ‘vriendin’ van Willem, snap dat Monique daar een gek gevoel bij heeft. Contact met je ex kan, maar het klinkt meer alsof ze alleen niet meer samenwonen.

14 likes

Ben nu bij aflevering zeven maar best veel kandidaten vind ik tot nu toe niet zo heel leuk om naar te kijken, beetje chagrijnen of saai. Hoop dat met het vinden van een goeie match sommige een beetje opfleuren

4 likes

Ik heb godverredomme trek in appeltaart :sob:

In aflevering 9 hoor ik op de achtergrond de hele tijd een vogel fluiten trouwens, bij welke b&b ze ook zijn, alsof er een lachband achter zit maar dan een mus

2 likes
Samenvatting

Ja wat bedoelde ze met met het weer warm krijgen. Stuk wandelen ofzo?
Claudia heeft hem wel goed door.

Klaas na 1 uur oid al wegsturen. Best flauw maar die vrouw is heftig. Hele auto ook vol met spullen. Hij had het wel wat aardiger kunnen brengen. Of even aanzien, die vrouw moest ook even landen.
Denk echt niet dat Klaas druk is. Misschien wel naast die vrouw die er nog is. Die is echt rustig.

2 likes
Samenvatting

Ja maar wat ze zei ook, dat ze een hartje op de auto had getekend met 2x een K, of dat ze zijn parfum had opgespoten? :face_with_raised_eyebrow:

16 likes

Ja bij dat hartje met die letters had ik denk ik al gezegd nou super bedankt maar succes met de terugrit. Laat staan toen ze dus in zijn kastjes had gezeten én zijn parfum op had gedaan, gaat het ff

16 likes