Nee die vrouw was niet helemaal honderd, maar hij bracht het ook wel echt beroerd.
Afl 9
Wtf Willem, wat denk jij nou met je vriendin
Afl 8
Ik als ADHDer voel me bijna persoonlijk aangevallen door Klaasâ reactie op de binnenkomst van die nieuwe vrolijke vrouw. Zit je dagen te klagen over die dooie en komt er eindelijk wat leven binnen, is het weer niet goed.
Neeee dat is echt TOO MUCH.
Ben gewoon pissed haha. Ik kom als ik enthousiast ben ook overal op zoân manier binnen
en later blijk ik dan gewoon normaal.
Dat van die parfum heb ik nog niet gezien dus waarschijnlijk stel ik mijn mening nog wel bij maar ik vind dat Klaas al snel zijn mening klaar heeft/conclusie trekt.
Ja ik vond de manier van afwijzen zo lullig, alsof het helemaal aan haar ligt en haar persoonlijkheid niet goed is. Hou het dan tenminste bij jezelf, je hĂłeft niet al die lullige dingen te zeggen. Ik vond dat echt niet chic. Snap overigens ook niet waarom die Natasja er nog steeds is, er komt gewoon geen stom woord uit. Als dat na 2 dagen al zo is dan lijkt me dat toch niet bepaald een goed teken.
Klaas met 1e vrouw
zij lijkt het prima naar haar zin te hebben als je haar in haar stukjes hoort
ik krijg al buikpijn als ik ze weer zie zitten in die bar
Robin (tot aflevering 7)
Jemig wat een triest geval van een man weer. Vind Pearl echt een leuke vrouw dus snap niet wat ze in die lamlul ziet.
8
Maar eerlijk, Claudia kan er een heel lang en ingewikkeld verhaal van maken hoe zij de dingen doet en ervaart (en hoe Ben in elkaar zou zitten), maar het komt er gewoon op neer dat ze niet romantisch in hem geĂŻnteresseerd is. Als je elkaar leuk vindt is zoân arm om iemand heen bij een date best wel een normale stap. Vond haar opmerkingen over borsten en billen eerder wat ongepast en onverwacht bij de situatie. Ben heeft dan weer niet goed aangevoeld dat zij niet romantisch voor hem warm loopt.
Klaas vond ik niet heel hard, beetje kut dat het zo snel was waarschijnlijk en dat stukje over hoe druk zij wel niet was had niet gehoeven, maar verder ok
10
Heeel raar wat er nou gebeurt bij Klaas? Alsof er iets gebeurd is en ze daarom naar huis wil.
Ik vind de vader van Andre trouwens heel erg lijken op Hugo Maerten!
Reactie op jouw spoiler van afl 10: die muziek ook!!! Dacht echt dat er iemand dood was
Dat is aflevering 10! Maar bizar verschil met een dag eerder idd, toen was alles vanuit haar nog helemaal koek en ei leek het
Ohh mocht ze willen haha, ik vind Bracha zo knap en leuk. Monique lijkt iets met haar gezicht te hebben gedaan maar kan er niet de vinger op leggen wat?
Monique haar voorhoofd beweegt gewoon helemaal niet.
Afl 8
Samenvatting
Klaas die druk beweert te zijn is echt de grootste leugen van dit seizoen!!
Vreselijk ook dat die vrouw meteen teruggestuurd werd. Moet ze dan nog zelf een hotel gaan zoeken ofzo of hoe regelen ze zoiets?
Ik kan zelf ook best ratelen als ik ergens binnen kom, dat is gewoon ongemakkelijkheid en de stilte willen vullen
Ik zag bij de vrouw hetzelfde eigenlijk, denk dat ze best rustiger kan zijn als ze even gesettled is. Maar goed 0 kans.
Vind dat Klaas ook echt dezelfde nek heeft als Benjamin⌠lijken op allerlei manieren op elkaar.
Afl 9
Wat doet Hans die afwijzing / het naar huis sturen van Yvonne netjes zeg, wauw. Direct en duidelijk maar hij geeft haar echt heel mooie complimenten mee.
Nee dat regelt de productie allemaal. Ze gaat dan gewoon naar een hotel en dan de volgende dag naar huis ofzo.
afl. 10
Samenvatting
Vind wel dat Ben zich laat kennen nu er een andere man is⌠maar misschien was de bubbel al gebarsten sinds hun serieuze gesprek.
Dat er niet overlegd werd in de winkel - nee nogal wiedes het is haar huis??
edit: was even vergeten dat hij schilder was, dan snap ik zijn irritatie wel een beetje haha
Zijn we eigenlijk Ăets te weten gekomen over Carlijn? Edit: Natasja!
@ciselering wat een afknapper dat gezeik van hem, ook zo overdreven doen over dat ze ineens een andere kleur wil. Go with the flowwwwww. Maar dat kan hij dus niet. Als kijker zagen wij dat al lang maar Claudia is steeds weer helemaal verbaasd haha
Samenvatting
Hahaha ja die man krijgt zoveel errors van spontane dingen! Claudia verandert denk ik langzaam in zijn grootste nachtmerrie. Hij heeft ook soms iets kinderlijks ![]()
Hahaha ja dat piekhaar en dan die grote verbaasde ogen eronder.
Spuit elf. Net begonnen met winter vol liefde, weet niet waarom nu pas, ben bij afl.3 . Maar ik vind Elsje zoân leuke vrouw hè.