B&B vol liefde #3

Aflevering 8 Claudia

Samenvatting

los van de hele discussie of hij nu wel
Of geen Nice Guy is, moet ik zeggen dat ik haar signalen ook verkeerd geïnterpreteerd had :flushed: ik dacht echt dat ze zelf de deur probeerde
Open te zetten door iets in de trant te zeggen van: “wat zou je aan die kou kunnen doen”.

Overigens zat zij daarna wel in mijn allergie door echt als een therapeut met hem het gesprek aan te gaan ipv mogelijke liefdespartners

28 likes

Afleverıng 6

Ik vond die boswachter een vreselijke vent (oke misschien stiekem ook door wat hierboven gezegd werd in m’n achterhoofd) maar ik vond wel mooi dat hij zag en zei dat Elsje waarschijnlijk normaal niet makkelijk dingen uit handen geeft maar dat ze daar bij Gilbert geen last van heeft en dat dat tekenend is.

Die nieuwe bij Andre beoordeelt haar rivaal op het feit ‘of ze van onder of boven de rivieren komt’? Is dat echt een ding? :weary:

4 likes

Afl 9

Samenvatting

Ach dat afscheid bij Hans… haha vond het voor ze alle 3 sneu. Die twee dames lijken elkaar wel gevonden te hebben.

Vreemd verhaal over de ‘vriendin’ van Willem, snap dat Monique daar een gek gevoel bij heeft. Contact met je ex kan, maar het klinkt meer alsof ze alleen niet meer samenwonen.

14 likes

Ben nu bij aflevering zeven maar best veel kandidaten vind ik tot nu toe niet zo heel leuk om naar te kijken, beetje chagrijnen of saai. Hoop dat met het vinden van een goeie match sommige een beetje opfleuren

3 likes

Ik heb godverredomme trek in appeltaart :sob:

In aflevering 9 hoor ik op de achtergrond de hele tijd een vogel fluiten trouwens, bij welke b&b ze ook zijn, alsof er een lachband achter zit maar dan een mus

2 likes
Samenvatting

Ja wat bedoelde ze met met het weer warm krijgen. Stuk wandelen ofzo?
Claudia heeft hem wel goed door.

Klaas na 1 uur oid al wegsturen. Best flauw maar die vrouw is heftig. Hele auto ook vol met spullen. Hij had het wel wat aardiger kunnen brengen. Of even aanzien, die vrouw moest ook even landen.
Denk echt niet dat Klaas druk is. Misschien wel naast die vrouw die er nog is. Die is echt rustig.

1 like
Samenvatting

Ja maar wat ze zei ook, dat ze een hartje op de auto had getekend met 2x een K, of dat ze zijn parfum had opgespoten? :face_with_raised_eyebrow:

15 likes

Ja bij dat hartje met die letters had ik denk ik al gezegd nou super bedankt maar succes met de terugrit. Laat staan toen ze dus in zijn kastjes had gezeten én zijn parfum op had gedaan, gaat het ff

15 likes

Nee die vrouw was niet helemaal honderd, maar hij bracht het ook wel echt beroerd.

3 likes

Afl 9

Wtf Willem, wat denk jij nou met je vriendin

10 likes

Afl 8

Ik als ADHDer voel me bijna persoonlijk aangevallen door Klaas’ reactie op de binnenkomst van die nieuwe vrolijke vrouw. Zit je dagen te klagen over die dooie en komt er eindelijk wat leven binnen, is het weer niet goed.
Neeee dat is echt TOO MUCH.
Ben gewoon pissed haha. Ik kom als ik enthousiast ben ook overal op zo’n manier binnen :smiling_face_with_tear:en later blijk ik dan gewoon normaal.

Dat van die parfum heb ik nog niet gezien dus waarschijnlijk stel ik mijn mening nog wel bij maar ik vind dat Klaas al snel zijn mening klaar heeft/conclusie trekt.

4 likes

Ja ik vond de manier van afwijzen zo lullig, alsof het helemaal aan haar ligt en haar persoonlijkheid niet goed is. Hou het dan tenminste bij jezelf, je hóeft niet al die lullige dingen te zeggen. Ik vond dat echt niet chic. Snap overigens ook niet waarom die Natasja er nog steeds is, er komt gewoon geen stom woord uit. Als dat na 2 dagen al zo is dan lijkt me dat toch niet bepaald een goed teken.

5 likes

Klaas met 1e vrouw

zij lijkt het prima naar haar zin te hebben als je haar in haar stukjes hoort :joy: ik krijg al buikpijn als ik ze weer zie zitten in die bar

8 likes
Robin (tot aflevering 7)

Jemig wat een triest geval van een man weer. Vind Pearl echt een leuke vrouw dus snap niet wat ze in die lamlul ziet.

17 likes
8

Maar eerlijk, Claudia kan er een heel lang en ingewikkeld verhaal van maken hoe zij de dingen doet en ervaart (en hoe Ben in elkaar zou zitten), maar het komt er gewoon op neer dat ze niet romantisch in hem geïnteresseerd is. Als je elkaar leuk vindt is zo’n arm om iemand heen bij een date best wel een normale stap. Vond haar opmerkingen over borsten en billen eerder wat ongepast en onverwacht bij de situatie. Ben heeft dan weer niet goed aangevoeld dat zij niet romantisch voor hem warm loopt.

Klaas vond ik niet heel hard, beetje kut dat het zo snel was waarschijnlijk en dat stukje over hoe druk zij wel niet was had niet gehoeven, maar verder ok

23 likes

10

Heeel raar wat er nou gebeurt bij Klaas? Alsof er iets gebeurd is en ze daarom naar huis wil.

Ik vind de vader van Andre trouwens heel erg lijken op Hugo Maerten!

4 likes

Reactie op jouw spoiler van afl 10: die muziek ook!!! Dacht echt dat er iemand dood was

8 likes

Dat is aflevering 10! Maar bizar verschil met een dag eerder idd, toen was alles vanuit haar nog helemaal koek en ei leek het

1 like

Ohh mocht ze willen haha, ik vind Bracha zo knap en leuk. Monique lijkt iets met haar gezicht te hebben gedaan maar kan er niet de vinger op leggen wat?

2 likes

Monique haar voorhoofd beweegt gewoon helemaal niet.

10 likes