B&B vol liefde #3

Afl 8

Samenvatting

Klaas die druk beweert te zijn is echt de grootste leugen van dit seizoen!!
Vreselijk ook dat die vrouw meteen teruggestuurd werd. Moet ze dan nog zelf een hotel gaan zoeken ofzo of hoe regelen ze zoiets?
Ik kan zelf ook best ratelen als ik ergens binnen kom, dat is gewoon ongemakkelijkheid en de stilte willen vullen :joy: Ik zag bij de vrouw hetzelfde eigenlijk, denk dat ze best rustiger kan zijn als ze even gesettled is. Maar goed 0 kans.
Vind dat Klaas ook echt dezelfde nek heeft als Benjamin
 lijken op allerlei manieren op elkaar.

4 likes

Afl 9

Wat doet Hans die afwijzing / het naar huis sturen van Yvonne netjes zeg, wauw. Direct en duidelijk maar hij geeft haar echt heel mooie complimenten mee.

13 likes

Nee dat regelt de productie allemaal. Ze gaat dan gewoon naar een hotel en dan de volgende dag naar huis ofzo.

5 likes

afl. 10

Samenvatting

Vind wel dat Ben zich laat kennen nu er een andere man is
 maar misschien was de bubbel al gebarsten sinds hun serieuze gesprek.
Dat er niet overlegd werd in de winkel - nee nogal wiedes het is haar huis??
edit: was even vergeten dat hij schilder was, dan snap ik zijn irritatie wel een beetje haha

5 likes

Zijn we eigenlijk Ă­ets te weten gekomen over Carlijn? Edit: Natasja!

@ciselering wat een afknapper dat gezeik van hem, ook zo overdreven doen over dat ze ineens een andere kleur wil. Go with the flowwwwww. Maar dat kan hij dus niet. Als kijker zagen wij dat al lang maar Claudia is steeds weer helemaal verbaasd haha

2 likes
Samenvatting

Hahaha ja die man krijgt zoveel errors van spontane dingen! Claudia verandert denk ik langzaam in zijn grootste nachtmerrie. Hij heeft ook soms iets kinderlijks :sweat_smile:

3 likes

Hahaha ja dat piekhaar en dan die grote verbaasde ogen eronder.

4 likes

Spuit elf. Net begonnen met winter vol liefde, weet niet waarom nu pas, ben bij afl.3 . Maar ik vind Elsje zo’n leuke vrouw hù.

4 likes
aflevering 10

Oh ik snap hem jĂșist niet omdat hij schilder is, over afplaktape? Nog nooit en professioneel schilder gezien die afplaktape gebruikte haha

2 likes

Wie is Carlijn?

1 like

Dat doen best veel professionele schilders hoor, zelfs bij programma’s als VT wonen zie je dat weleens. Ze zullen vast meer zonder doen, maar heus niet alles

4 likes

Het was niet heel serieus bedoeld

1 like

De eerste vrouw bij Klaas.
Kun je nagaan, haar naam is zelfs niet bekend :joy:

1 like

Huh heet ze niet Natasja?

4 likes

Oh huhhhh ik zie het nu. Natasja! Echt geeen idee hoe ik daar nu bij kom.

1 like

Die vent lijkt precies op deze muppet. Zo’n lang hoofd met een toefje haar bovenop en verbaasde ogen.

IMG_1010

34 likes

Ik vind dat dinsdag - woensdag - donderdag concept trouwens geen succes

34 likes

Ze is inderdaad wel meer een Carlijn dan een Natasha haha

7 likes

Ik ook eeecht niet

2 likes

spiri