aflevering 10
Oh ik snap hem júist niet omdat hij schilder is, over afplaktape? Nog nooit en professioneel schilder gezien die afplaktape gebruikte haha
Oh ik snap hem júist niet omdat hij schilder is, over afplaktape? Nog nooit en professioneel schilder gezien die afplaktape gebruikte haha
Wie is Carlijn?
Dat doen best veel professionele schilders hoor, zelfs bij programma’s als VT wonen zie je dat weleens. Ze zullen vast meer zonder doen, maar heus niet alles
Het was niet heel serieus bedoeld
De eerste vrouw bij Klaas.
Kun je nagaan, haar naam is zelfs niet bekend ![]()
Huh heet ze niet Natasja?
Oh huhhhh ik zie het nu. Natasja! Echt geeen idee hoe ik daar nu bij kom.
Die vent lijkt precies op deze muppet. Zo’n lang hoofd met een toefje haar bovenop en verbaasde ogen.

Ik vind dat dinsdag - woensdag - donderdag concept trouwens geen succes
Ze is inderdaad wel meer een Carlijn dan een Natasha haha
Ik ook eeecht niet
spiri
Mijn alarmbellen gaan een beetje af bij Gilbert. Ik hoop niet dat het later ineens zo een mega jaloers type is. Monique vind ik zoooo saai. De andere deelnemers vind ik wel vermakelijk. Hoop dat er ook ff een leuke man bij Hanneke komt
Vind Monique echt heel vaak zo raar/onaardig reageren, op hele futiele dingen ook (oh echt??? méén je dat???) Lijkt wel of ze het gewoon per sé altijd oneens wil zijn met mensen. Edwin zei natuurlijk ook rare shit, maar deze andere kerel zegt normale dingen, en toch zit ze de hele tijd in de weerstand bij ALLES wat ie zegt.
Ik vrees dat het niet echt gaat gebeuren want ze heeft ZO weinig screentime gekregen in de eerste 3 weken. Ik vergeet steeds dat zij meedoet omdat we haar zo weinig zien
Ja precies dit! Beetje nutteloos dwars willen liggen ofso.
@Manis ja ik ben er ook bang voor ![]()
Volgens realityfbi zijn Robin en Pearl getrouwd???![]()
![]()
![]()
Die vrouw is echt mijn grootste nachtmerrie
echt overal van die laatdunkende kritiek op hebben bah
Vind ik wel leuk voor ze!!
Ik vind monique zo’n zure negatieve vrouw. Ik vind haar helemaal niet leuk om te kijken.
Aflevering 11 Elsje en Monique
gilbert doet me zo denken aan mijn toxic ex niet normaal. Ik vind hem eng. Hanneke wordt ook gelijk in een soort therapeutenrol geduwd
Monique vind ik ook echt een zeikwijf. Zo ontzettend negatief en haaibaaierig.