B&B vol liefde #3

Afl11

Jeej daar is de volgende spiruwele vrouw. Heeft nog lang geduurd!

8 likes

Bijzonder dat ze dat zelf niet kan uitspreken 🫠

6 likes

Pffff inderdaad, zo’n moeilijk mens
aan alles komt een eind mag hij dan niet zeggen want dat is dramatisch
Dan zegt hij we zijn nog lang niet thuis is ook weer niet goed want zo lang is het niet hoor

7 likes

Ja ben benieuwd of Monique anders is als ze wel iemand leuk vindt (heb tot nu toe niet het idee dat ze dat vindt)

2 likes

Ja wtf hoe is hij zo claimerig nu al. En dat gejank de hele tijd, raap jezelf even bij elkaar man. Je bent er 4 (? iig weinig) dagen

15 likes

Blijkbaar impopulair hier maar ik vind Monique wel leuk! Door haar opmerkingen krijgen gesprekjes soms een grappiger/plagerige wending ofzo, ik mag dat wel. Maar het is niet voor elke man :joy:

Ik vind Elsje veel saaier!

1 like

Ik vind die moeder van Andre wel echt een lieffie hoor.

6 likes

Ik vind het ook tof/zo niet standaard dat zij veel langer is dan haar man. Zie je niet vaak!

1 like

12

Ben wist ineens ook niet hoe snel hij weg moest komen daar, wat een gekkig afscheid :laughing: Hij liet Claudia ook nauwelijks iets zeggen

1 like
Aflevering 12

Ja hij voelde de bui al hangen, echt onaardig dat hij haar (ten minste zo leek het) ook totaal niet haar verhaal liet doen terwijl zij wilde praten
En lol Gilbert met ik voel me geamputeerd :smiling_face_with_tear:

6 likes

Zelden zo’n dramaqueen gezien als Gilbert :joy:

14 likes

hij is echt een drama queen.
Timing van Andre vond ik wat apart. Zo na wat leuks. Doe dan ervoor ofzo.

12 likes

Ja en ook echt net voordat ze nog samen gingen koken, dan is het toch ongemakkelijk vooral ook omdat ze er wel moeite mee had

8 likes

Ik word echt gek van dat constante vogelgeluid als ze buiten aan het filmen zijn. In zowel Zweden als Zwitserland nemen ze dezelfde vogel :face_with_symbols_over_mouth:

11 likes

ik ben toch echt dol op therese en pearl en mandy. stuk voor stuk geweldige vrouwen :heart_eyes:

15 likes
  • hoe lang wil jij je ei gekookt?
  • zeven minuten
  • ZEVEN MINUTEN???

en dan de hele tijd deze vibe. Ik zou zo onzeker en gestresst worden in haar bijzijn

37 likes

Hahaha ja ze heeft echt over ALLES een oordeel lijkt het wel, vreselijk. LET ME BE.

9 likes

ik vind het echt jammer dat Karine meteen weg is, die had er denk ik zo tussen gepast

wie is Helene?

2 likes

oops ik bedoelde therese!

1 like

Doordat het maar 3 dagen per week is merk ik echt dat ik er minder in zit. Wel zoveel leuke vrouwen weer.

Alf. 13

Robin: Wat was dat voor hot-tub constructie?? Alsof ze in een grote pan werden gekookt.

Claudia: Zie wel iets gebeuren met die nieuwe man. De grapjes gingen heel smooth tussen hun twee.

Andre: Er komt zo weinig uit hem. Is er iemand die hij leuk vindt en hij geeft NIKS. Zijn moeder is zo lief tho.

Klaas: Zo saaaaaaaai. Hij wil haar leren kennen maar stelt geen vragen…

Hans: Zo saaaaaaaaai. Ik wil wel weten waar hij gewerkt heeft als chef-kok

6 likes