B&B vol liefde #3

16 Hans bij Claudia

ik krijg echt steeds meer het gevoel dat Hans een grote act ophoudt. Is dat jasje nu uit Nice (tijdens het strijken) of uit Keulen (tegen Claudia)? Get your act straight man!
Ik vind het maar een griezel die tof probeert te doen.

23 likes

16 hans van claudia

Viel het je ook op dat ‘ie helemaal geen gitaar speelde maar het liedje op de speaker had aangezet? :joy::skull:

16 likes

Huh Hans was toch eerst leerplichtambtenaar en nu ineens fotograaf? Of haal ik mensen door de war?

1 like

Leerplichtambtenaar is die kerel bij Monique

1 like

Dat was peter met het micro knotje van monique

Wat ik er van begreep ging ze naar de wc in zijn eigen badkamer (ipv in de hal/waar de dames slapen), maar stond het luchtje wel gewoon op de wastafel inderdaad. Volgens de geruchten zou ze ook over zijn overleden vrouw al dingen gevraagd hebben aan zijn dochter, als dat zo is snap ik wel dat ze dat niet uitzenden maar ook dat hij dat niet tof vindt.

3 likes

Ik vind Gilbert echt een beetje lijken op een bulldog ofzo

4 likes

Ik vind alles aan hem doodeng

17 likes

Ja en ook gewoon zo onaantrekkelijk. En je ziet het gewoon gebeuren dat hij die Elsje helemaal inpakt. Hopelijk komt ze snel tot inzicht.

7 likes

Geilbert doet mij in zijn emotionele onvolwassenheid enorm aan Gordon denken.

9 likes

Aflevering 16

Weer hardop gegierd. Dit keer om zure Wim met z’n pilatesafzien met bijbehorend zunig mondje - en nep-Pink Floyd.

7 likes

Heeeeeeel saai en dat praten met die handen, ik kan er niet naar kijken. Het lijkt wel een kleuterjuf brrrr

1 like

Hahah ik kom er net door Reality Check achter dat het een tribute band was?! Dat maakt het nog zo veel grappiger hoe zuur hij erover was

4 likes

8 likes

Ho ho, de australische pink floyd hoor!

4 likes

Waar haalt Monique haar geld eigenlijk vandaan?

2 likes

Waarschijnlijk werken

11 likes

Ja staat ook elke keer onder haar naam dat ze internationaal projectmanager is dus zo’n mysterie is t niet

1 like

Ik vind Antine (van Mike en Monique in Seefeld vorig seizoen) ook wel een beetje sneu worden inmiddels. Ze zit nu blijkbaar regelmatig bij sbs6 om over Mike en Monique te praten. Hoe stom ik die hele familie Hansler ook vind, vind ik dit ook wel echt triest worden. Dan wil je wel gewoon heel graag kosten wat het kost in de media blijven

15 likes

Waarom ben je triest als je gevraagd wordt? Moet ze dan nee zeggen volgens jou?

1 like