Ja en ook gewoon zo onaantrekkelijk. En je ziet het gewoon gebeuren dat hij die Elsje helemaal inpakt. Hopelijk komt ze snel tot inzicht.
Geilbert doet mij in zijn emotionele onvolwassenheid enorm aan Gordon denken.
Aflevering 16
Weer hardop gegierd. Dit keer om zure Wim met z’n pilatesafzien met bijbehorend zunig mondje - en nep-Pink Floyd.
Heeeeeeel saai en dat praten met die handen, ik kan er niet naar kijken. Het lijkt wel een kleuterjuf brrrr
Hahah ik kom er net door Reality Check achter dat het een tribute band was?! Dat maakt het nog zo veel grappiger hoe zuur hij erover was
Ho ho, de australische pink floyd hoor!
Waar haalt Monique haar geld eigenlijk vandaan?
Waarschijnlijk werken
Ja staat ook elke keer onder haar naam dat ze internationaal projectmanager is dus zo’n mysterie is t niet
Ik vind Antine (van Mike en Monique in Seefeld vorig seizoen) ook wel een beetje sneu worden inmiddels. Ze zit nu blijkbaar regelmatig bij sbs6 om over Mike en Monique te praten. Hoe stom ik die hele familie Hansler ook vind, vind ik dit ook wel echt triest worden. Dan wil je wel gewoon heel graag kosten wat het kost in de media blijven
Waarom ben je triest als je gevraagd wordt? Moet ze dan nee zeggen volgens jou?
Ja ik zou daar persoonlijk echt geen zin meer in hebben. Ik heb nu ook wel geen negatieve ervaringen met exen, maar lijkt me voor jezelf ook niet bevordelijk dat je maar blijft praten over het leven van je ex.
Er is wel een verschil tussen gevraagd worden en op de uitnodiging ingaan.
Zit ze daar niet om over winter vol liefde te praten? Kan me voorstellen dat monique en mike dan soms ook ter sprake komen en ze daar ook wat over zegt, maar dat niet de core business is zegmaar.
Dat kan maar dan kan je je ook beperken tot het bespreken van winter vol liefde en niet zoveel details over je ex schoonmoeder delen en hoe het destijds voor jou was buiten het programma om. Snap dat het een ontzettend kutwijf is hoor maar vind dit ook wel echt heel sneu van Antine
Ze zit ze gewoon volle bak te bashen, maar ondertussen wel doen alsof ze er boven staat
Oh ja zeker mee eens
Aflevering 16
Samenvatting
Geilbert is zo’n creep. Totale love bomber en Elsje trapt er gewoon in… hoezo hou je al van iemand na een week?! Vind het ook zo respectloos hoe ze zich gedragen in het bijzijn van Mathijs. Vind hem overigens wel heel leuk overkomen en dus zonde dat Elsje hem eigenlijk geen kans meer geeft. Al weet ik nu ook niet meer zo goed of Elsje hem wel verdiend.
Wie vind je enger
- Geilbert
- Hans bij Claudia
- Kan niet kiezen
0 stemmers