B&B vol liefde #3

Ja ik zou daar persoonlijk echt geen zin meer in hebben. Ik heb nu ook wel geen negatieve ervaringen met exen, maar lijkt me voor jezelf ook niet bevordelijk dat je maar blijft praten over het leven van je ex.

14 likes

Er is wel een verschil tussen gevraagd worden en op de uitnodiging ingaan.

4 likes

Zit ze daar niet om over winter vol liefde te praten? Kan me voorstellen dat monique en mike dan soms ook ter sprake komen en ze daar ook wat over zegt, maar dat niet de core business is zegmaar.

5 likes

Dat kan maar dan kan je je ook beperken tot het bespreken van winter vol liefde en niet zoveel details over je ex schoonmoeder delen en hoe het destijds voor jou was buiten het programma om. Snap dat het een ontzettend kutwijf is hoor maar vind dit ook wel echt heel sneu van Antine

2 likes

Ze zit ze gewoon volle bak te bashen, maar ondertussen wel doen alsof ze er boven staat

Oh ja zeker mee eens

3 likes

Aflevering 16

Samenvatting

Geilbert is zo’n creep. Totale love bomber en Elsje trapt er gewoon in
 hoezo hou je al van iemand na een week?! Vind het ook zo respectloos hoe ze zich gedragen in het bijzijn van Mathijs. Vind hem overigens wel heel leuk overkomen en dus zonde dat Elsje hem eigenlijk geen kans meer geeft. Al weet ik nu ook niet meer zo goed of Elsje hem wel verdiend.

20 likes

Wie vind je enger

• Geilbert
  • Hans bij Claudia
  • Kan niet kiezen

0 stemmers

2 likes

Het valt me inderdaad ook wel tegen van Elsje, hóezo val je voor zo’n engnek? Maar hij zal het wel slim spelen.

4 likes

Precies wat je zegt “spelen” alsof het een spel is en niet om echte liefde draait.

1 like

Afl 16

Ik vond Wim wel zuur maar ik vond hoe het liep ook wel een beetje gek hoor? Dat Monique blijkbaar de hele dag geen knoop doorgehakt heeft over of ze nou in de avond naar Pink Floyd ging of niet en dan zitten ze met een wijntje en dan zegt ze ineens ‘Nou ik ga nu met Peter op pad’ en gaan ze zo snel de deur uit dat ze niet eens de tijd neemt om haar wijn op te drinken. Als Wim eerder had geweten dat Monique en Peter die avond weg zouden gaan had hij inderdaad nog alleen kunnen gaan in plaats van daar de hele avond in je eentje te zitten en wat te moeten improviseren met eten. Prima natuurlijk dat je iemand alleen laat een avondje maar ik zou het ook wel chill vinden als ik Peter was dat ik iets eerder zou weten hoe en wat. Hij liet zich er wel behoorlijk over kennen alleen.

27 likes

afl 16

Samenvatting

Ik snap dat hele ‘je laten kennen’ gebeuren nooit zo goed. Het is toch ook gewoon een stomme situatie? Vond het niet netjes van Monique. Mag imo Wim best laten weten dat hij dat niet leuk vind, het liefste had ik dat hij dat ook gewoon zo had gezegd tegen haar. (en ik vind Wim geen leuke man haha maar neem het wel ff voor 'm op)

8 likes

Afl 16

Ja ik bedoel met laten kennen ook meer dat hij zo passief agressief deed van ‘ik wil het er niet meer over hebben’ en daarna weer Peter een beetje af begon te zeiken met ‘nou als ze hem beter leert kennen zoals ik hem ken dan is dat in mijn voordeel!’. Dat vond ik een beetje flauw en jezelf laten kennen. Ik vond ook dat Monique dat niet netjes deed en dan mag je inderdaad best laten weten dat je dat niet leuk vind, dat bedoel ik niet met jezelf laten kennen.

3 likes

Wat ik er van de context uit begreep had ze dat al wel eerder gezegd tegen hem, maar dacht hij dat ze dan alledrie thuis bleven en dat was ze niet van plan.

1 like

Hij wist die middag al dat ze niet zouden gaan want daar refereert Monique aan (de reden waarom ik vanmiddag zei dat ik niet naar dat concert wilde is omdat ik al een reservering had gemaakt zegt ze). Die middag is er inderdaad al aan hem gezegd je kan ook alleen gaan. Dat wilde hij niet, want hij dacht dat ze dan met zijn drieën thuis zouden zijn, en het kaartje was toen die dag ook al afgezegd.

Hij was zuur omdat hij dacht we zijn vanavond met zijn drieën en Monique toen vertelde wij gaan samen uit eten en jij blijft hier. Toen kwamen de ja als ik had geweten dat ik hier alleen was etc. En das wel een beetje hoe t programma werkt, die man is 4 dagen alleen met haar geweest en die ander is er net 1,5, stel je dan ff niet zo aan.

4 likes

Afl 17

Nee man Raoul, come back. Dat Claudia ook maar iets voelt voor die andere engerd is me echt een raadsel

15 likes

Ugh, Wim.

10 likes

Monique en Wim afl 16

Maar dat is toch gek, waarom heeft ze in de middag toen ze zei dat ze niet naar dat concert wilde niet gewoon erbij gezegd dat dat was omdat ze iets alleen met Peter wilde doen? Ze had die reservering al staan. Heel raar dat ze dat pas vlak voor vertrek vertelde. Als ik Wim was zou ik dan ook wel even zuur zijn. Niet omdat je even alleen gelaten wordt, maar om de manier waarop en omdat hij blijkbaar dan wel zelf graag dat kaartje had gebruikt.

3 likes

Geloof er een fluit van dat hij dan alleen was gegaan, hij wilde gewoon alles behalve dat zij met z’n tweeĂ«n zouden zijn dus hij was hoe dan ook zuur geweest

3 likes

Eveline (Italië, van vorig seizoen) doet bij mij in de buurt mee aan de gemeenteraadsverkiezingen. Niet echt op een verkiesbare plek volgens mij maar toch bijzonder haha

1 like