B&B vol liefde #3

Pfffft ik vind 3 afleveringen per week echt irritant!! Zou er bijna mee stoppen want je komt er gewoon niet echt lekker in.

14 likes

Afl 17

Mocht Monique toch voor Wim hebben gekozen, hoop ik dat ze nu achteraf wel op hem afknapt. Zo triest om een ander zo proberen te kleineren. En hij noemt zichzelf nu verliefd op Monique? Zie je echt niets van. Wel heel lief hoe die andere man zijn ‘manipulatietechniek’ opvat als een poging tot bonding haha, heel tekenend voor hoeveel positiever hij is als persoon.

Samenvatting

Jammer van Raoul, heb nog stille hoop dat Claudia uit eindelijk de rest van de mannen wegstuurt en Raoul terug laat komen. Ze had ook voor het eerst ff geen woorden na haar kus met hem, heel lief.

17 likes

aflevering 17

ik zie het tussen Claudia en raoul ook niet eigenlijk, ze zijn wel gezellig met elkaar maar zie niet echt chemie tussen hun. Beetje broer en zus.
Gilbert elke keer met zn ‘lieverd’ :face_vomiting:

5 likes

Ik word gewoon boos van elk fragment waar Geilbert in voorkomt.

13 likes

Had Elsje ook echt hoger ingeschat :cry:

Aflevering 17

Ik snap niet zo goed waarom Raoul nou ineens weg wilde? Ja het is onnatuurlijk om elkaar zo te leren kennen maar dat had hij op zich ook van te voren kunnen bedenken. Helemaal omdat ze best wel een klik leken te hebben?

9 likes

Ja, daar heb je waarschijnlijk ook wel weer gelijk in inderdaad.

Muziek in aflevering 17 was wel weer on point: Jurassic Park tune, Tussen Kunst & Kitsch :joy:

11 likes

Hahaha vooral de tussen kunst en kitsch vond ik zo leuk

Waarom? Ik vind Hans echt knap :flushed:. Hij kijkt lief, luistert echt naar haar, stelt zich kwetsbaar op. En dat rustige praten, love it.
Hij heeft een rugzak dus lekker veel graafwerk voor Claudia. Niet lullig bedoeld.
Ik herken dat wel, zou ook veel eerder op een complexe en daardoor beetje spannende Hans vallen dan op een vrolijke ongecompliceerde Raoul, hoe lief ook.
Alleen dat zingen was verschrikkelijk.
En ik vind het wel jammer dat we nu niet weten wat Claudia zelf gekozen zou hebben.

4 likes

Woooow deze post, ik vind het echt een griezel

24 likes

Graaf in je eigen rugzak, in plaats van het je potentiële partner laten doen

9 likes

Dit. Hij praat op een hele enge gereserveerde manier, is een man met een enorm enorm ego volgens mij? Zou denken dat ze daar als therapeut zijnde toch wel een beetje doorheen zou prikken? Dat zingen ook, dat was een grote ego act zonder dat hij dat zelf doorhad, sociaal helemaal bizar hoor brrrrr

9 likes

Ik denk dat hij dat ook wel doet eigenlijk. Denk dat Claudia een beetje graven gewoon interessant vindt maar denk niet dat ze een hulpverlenersrol op zich zou nemen. Dus misschien knapt ze ook wel snel af, het kan voor mijn gevoel alle kanten op.

2 likes

ik vraag me af of ze echt therapeut is of dat ze die opleiding gedaan heeft, omdat ze dat toen gingen vieren. Ik denk dat ze nog niet echt enthousiast is.

1 like

Aflevering 18

Wow cameo van Cynthia

11 likes

Afl 18

Ahh Robin en Pearle, toch wel schattig.
Ik snap niet waar Pearl zin in heeft maar het komt wel heel puur en geloofwaardig over allemaal.

Hahahaha en wattt is dit ineens, Iris: en dan ga jij straks bloot op tafel liggen en dan gaan we een ander spelletje met kaarsvet spelen!???
Ook eentje met diepe gronden hoor :joy:

12 likes

Hij doet me ook ergens denken aan die schipper schoonvader bij Iris in Griekenland.

2 likes

Alf. 17

Vond Elsje heel lullig bij het wegsturen met die man. Niet echt sorry zeggen voor haar gedrag maar overgaan dat er geen klik is tussen en dat hij eigenlijk wel naar huis kan.
Ik krijg zo de kriebels van Gilbert, dat stuk in de auto was echt moeilijk om naar te kijken.

Alf. 18

Die gunzige blik van Hans toen Iris de opmerking over het kaarsvet ‘zou je dat willen?’ :dizzy_face:

Borrelen bij Hanneke = geen snacks op tafel. Verbaasd me niks.

13 likes

Ik zag dus op zo’n Juice kanaal laatst voorbij komen dat die enge edelweiss zanger bij Claudia een oproep deed BDSM seks.

God wat heb ik toch een hekel aan die juice channels. NOU EN? Al wil hij het ondersteboven aan een hijskraan doen, als alle betrokkenen consent geven en dat leuk vinden, boeien? Het seksleven van een ander is 1) privé en 2) totaal oninteressant.

Dat misplaatste moralistische toontje ook altijd, dorpskapper is er niks bij.

37 likes