B&B vol liefde #3

Waarom? Ik vind Hans echt knap :flushed:. Hij kijkt lief, luistert echt naar haar, stelt zich kwetsbaar op. En dat rustige praten, love it.
Hij heeft een rugzak dus lekker veel graafwerk voor Claudia. Niet lullig bedoeld.
Ik herken dat wel, zou ook veel eerder op een complexe en daardoor beetje spannende Hans vallen dan op een vrolijke ongecompliceerde Raoul, hoe lief ook.
Alleen dat zingen was verschrikkelijk.
En ik vind het wel jammer dat we nu niet weten wat Claudia zelf gekozen zou hebben.

4 likes

Woooow deze post, ik vind het echt een griezel

24 likes

Graaf in je eigen rugzak, in plaats van het je potentiële partner laten doen

9 likes

Dit. Hij praat op een hele enge gereserveerde manier, is een man met een enorm enorm ego volgens mij? Zou denken dat ze daar als therapeut zijnde toch wel een beetje doorheen zou prikken? Dat zingen ook, dat was een grote ego act zonder dat hij dat zelf doorhad, sociaal helemaal bizar hoor brrrrr

9 likes

Ik denk dat hij dat ook wel doet eigenlijk. Denk dat Claudia een beetje graven gewoon interessant vindt maar denk niet dat ze een hulpverlenersrol op zich zou nemen. Dus misschien knapt ze ook wel snel af, het kan voor mijn gevoel alle kanten op.

2 likes

ik vraag me af of ze echt therapeut is of dat ze die opleiding gedaan heeft, omdat ze dat toen gingen vieren. Ik denk dat ze nog niet echt enthousiast is.

1 like

Aflevering 18

Wow cameo van Cynthia

11 likes

Afl 18

Ahh Robin en Pearle, toch wel schattig.
Ik snap niet waar Pearl zin in heeft maar het komt wel heel puur en geloofwaardig over allemaal.

Hahahaha en wattt is dit ineens, Iris: en dan ga jij straks bloot op tafel liggen en dan gaan we een ander spelletje met kaarsvet spelen!???
Ook eentje met diepe gronden hoor :joy:

12 likes

Hij doet me ook ergens denken aan die schipper schoonvader bij Iris in Griekenland.

2 likes

Alf. 17

Vond Elsje heel lullig bij het wegsturen met die man. Niet echt sorry zeggen voor haar gedrag maar overgaan dat er geen klik is tussen en dat hij eigenlijk wel naar huis kan.
Ik krijg zo de kriebels van Gilbert, dat stuk in de auto was echt moeilijk om naar te kijken.

Alf. 18

Die gunzige blik van Hans toen Iris de opmerking over het kaarsvet ‘zou je dat willen?’ :dizzy_face:

Borrelen bij Hanneke = geen snacks op tafel. Verbaasd me niks.

13 likes

Ik zag dus op zo’n Juice kanaal laatst voorbij komen dat die enge edelweiss zanger bij Claudia een oproep deed BDSM seks.

God wat heb ik toch een hekel aan die juice channels. NOU EN? Al wil hij het ondersteboven aan een hijskraan doen, als alle betrokkenen consent geven en dat leuk vinden, boeien? Het seksleven van een ander is 1) privé en 2) totaal oninteressant.

Dat misplaatste moralistische toontje ook altijd, dorpskapper is er niks bij.

37 likes
Afl. 18

Oké ik heb te snel geoordeeld, ik vind Barbara (bij Klaas) eigenlijk wel echt een leuke vrouw. Vind het heel fijn dat ze gewoon eerlijk en open zegt ook onzeker te zijn en ik moest heel erg lachen toen ze klaas ‘oude berggeit’ noemde tijdens dat klimmen haha.

4 likes

Same, ik vind Hans echt Charles Manson vibes hebben :joy::joy:

4 likes

Wat is er mis met bdsm als iedereen die meedoet het wilt?

3 likes
Afl 18

Ik vind het irritant dat Klaas die vrouwen meeneemt naar uitjes die hij vooral zelf leuk vindt, en dan gaat kijken of die vrouwen wel correct reageren. Helemaal vandaag. Dat ijsklimmen lijkt me best eng, lang niet iedereen heeft daar toch zin in? Wat zegt dit nou helemaal over het al dan niet slagen van een relatie?
Niet alleen Klaas trouwens, veel mensen doen dit in dit soort programma’s.

13 likes

Over Klaas

En ook al doe je wel leuk mee hij lijkt zich toch elke ochtend erna weer te bedenken

7 likes

Ik denk dat het oprecht ook lastig is als de liefde van je leven waar je een heel leven en gezin mee hebt opgebouwd overlijd. Ik denk dat daten voor altijd heel lastig is.

7 likes
18

Lisette ga gewoon naar huis meid. Snap echt helemaal dat je er niks aan vindt, maar zit niet zo zuur te zijn continu.

18 likes

André en Hanneke zijn zo saaaaaai. Echt minder leuke afleveringen als zij erin zitten. Ik vind eigenlijk dat er geen mensen mee mogen doen van onder de 40. Zijn altijd de saaiste deelnemers

17 likes