B&B vol liefde #3

Afl. 18

Oké ik heb te snel geoordeeld, ik vind Barbara (bij Klaas) eigenlijk wel echt een leuke vrouw. Vind het heel fijn dat ze gewoon eerlijk en open zegt ook onzeker te zijn en ik moest heel erg lachen toen ze klaas ‘oude berggeit’ noemde tijdens dat klimmen haha.

4 likes

Same, ik vind Hans echt Charles Manson vibes hebben :joy::joy:

4 likes

Wat is er mis met bdsm als iedereen die meedoet het wilt?

3 likes
Afl 18

Ik vind het irritant dat Klaas die vrouwen meeneemt naar uitjes die hij vooral zelf leuk vindt, en dan gaat kijken of die vrouwen wel correct reageren. Helemaal vandaag. Dat ijsklimmen lijkt me best eng, lang niet iedereen heeft daar toch zin in? Wat zegt dit nou helemaal over het al dan niet slagen van een relatie?
Niet alleen Klaas trouwens, veel mensen doen dit in dit soort programma’s.

13 likes

Over Klaas

En ook al doe je wel leuk mee hij lijkt zich toch elke ochtend erna weer te bedenken

7 likes

Ik denk dat het oprecht ook lastig is als de liefde van je leven waar je een heel leven en gezin mee hebt opgebouwd overlijd. Ik denk dat daten voor altijd heel lastig is.

7 likes
18

Lisette ga gewoon naar huis meid. Snap echt helemaal dat je er niks aan vindt, maar zit niet zo zuur te zijn continu.

17 likes

André en Hanneke zijn zo saaaaaai. Echt minder leuke afleveringen als zij erin zitten. Ik vind eigenlijk dat er geen mensen mee mogen doen van onder de 40. Zijn altijd de saaiste deelnemers

16 likes

Behalve die Martijn uit Portugal toen hij na dat ritje door een dierenparkje bij het kampvuur ging vertellen dat hij verliefd was

16 likes

Afl 18

Ik heb t nu al 2 of 3 geluisterd, maar zegt Robin in de ‘huttub’ nou op dat liedje im tooo sexy, too sexy for my cock?

1 like

hij zegt toch “too sexy for my car”?

Ik verstond cock, en mijn vriend ook.

Wij keken elkaar aan van wtf haha

3 likes

18

Samenvatting

Ik denk stiekem dat Klaas gewoon dingen uitkiest die hij zelf graag wil doen maar nu mooi worden betaald door RTL :pray:

Dat camera werk als klaas en barbera zitten te praten in aflevering 18. Bewegend en steeds dat gewissel. En lijkt net te dichtbij. Is het met een drone opgenomen ofzo.

5 likes

Ik ook :sob:

5 likes

Nee joh, denk aan Mike vorig jaar. Geen saai moment hoor

4 likes

Al was Mo de eigenlijke deelnemer en dan gaat het wel weer op.

10 likes

Ja ik verstond ook cock, ik zie dat ik Dick heb geschreven haha I

Afl 19

André krijgt gewoon 5x hetzelfde meisje over de vloer, maar net anders

18 likes

Ik heb de ondertiteling aan omdat die mensen allemaal zo onduidelijk praten, maar daar werd het vertaald als ‘car’

2 likes