B&B vol liefde #3

Ik denk niet dat je dat zo serieus hoeft te nemen, de keuze voor de uitjes. Hij moet de vrouwen in korte tijd leren kennen en het is dan toch gewoon leuk om iets meer van jezelf te laten zien en iemand daarin mee te nemen? Beter dan alleen maar standaarddates, die hij ook gewoon doet.

2 likes

Lol die mannen bij die sjoelbak

6 likes

Alweer een nieuw woord geleerd :joy::sob:

slingerschijt

6 likes

Afl. 19 Mickey (date van Hans)

Ahhh ik vond haar eerst soms best irritant en aanwezig maar als ze zo op camera vertelt dat ze zo graag de liefde wil vinden, vond ik haar toch wel weer lief en aandoenlijk :pleading_face:Goed dat ze weg is bij Hans en hoop dat ze in NL iemand vindt.

25 likes

aflevering 19

ik vind Monique wel passief-(agressief) communiceren. Eerst met die pink Floyd coverband, daarna bij die vragen van Wim over de toekomst (waarom zegt ze er niet iets van dat ze deze vragen een beetje vreemd vindt, of komt ze er op terug) en daarna ook nog eens met wie haar uitvraagt samen iets te gaan doen. Ik snap haar wel dat ze ook actie van die mannen wilt, maar kom op, ga er achteraan als je iets wilt, jij bent de gastvrouw

15 likes

Blehh in zo’n fietspak binnenkomen en ook gelijk je schoenen uitdoen :sick: Ik ruik het ongeveer vanaf hier. Ik weet niet of hij het alleen voor de show deed of dat hij echt een stuk gefietst had maar je zou er in beide gevallen bij mij geen punten mee scoren zeg

14 likes

Ik vind barbara opeens iets weghebben van boerin bertie

2 likes

Afl 19

Die muziek tijdens het sjoelen bij Monique hahahahahahhahahahahah

19 likes

Degene die de muziek uitkiest heeft echt de tijd van zijn/haar leven dit seizoen

15 likes

ja ik ging ook echt stuk hahaha

2 likes

Afl 19

Samenvatting

Hans weet niet wat voor gevoel Iris bij hem losmaakt. Ik denk dat ie gewoon geil wordt van 20 jaar jongere vrouw.

Ik hoop dat Mickey iemand vind, hoe ze dat zo vertelde.

En die sjoelmuziek :joy:

20 likes

ik van marlieke koks haha helemaal hoe ze praat en doet

1 like

omg onze Cynt in aflevering 18??

9 likes

Hanneke is zoooo awkward :grimacing:

4 likes

Hahah ja die zag ik ook net! Vriendin van Hanneke? Zo verrassend wel.

3 likes

Iemand zei dit laatst hier toch al? Dat ze vriendinnen zijn?

5 likes

De Axe deospray kletterde van de muren af toen Dave en Jordy (?) zich in één ruimte bevonden, mijn hemel

23 likes

JA Cynthia doet haar retraites daar. Verbaasd mij niks, allebei zo boring.

8 likes

Aflevering 19

Wat chill dat Monique van dat steenkolenfrans spreekt non zee okkupee

Wat vinden jullie van Harm? Ik vind hem wel cute?! Maar ik val op docenten dus waarschijnlijk mis ik de cringe factor hier

2 likes

Behalve die ene stoere, ik ben even haar naam
kwijt. Die had daar perfect tussen gepast en had sowieso genóten van die dartavondjes.

8 likes