Een van zijn eerste zin tegen Dave was ook “staat het bier al koud”
Brrr ![]()
![]()
![]()
Een van zijn eerste zin tegen Dave was ook “staat het bier al koud”
Brrr ![]()
![]()
![]()
ik vond het wel grappig dat die mannen het leuker leken te hebben toen Hanneke er niet was
met haar erbij is gelijk de hele atmosfeer leeggezogen
Ja ik dacht ook hoe kan het nou weer zó stil en doods ongemakkelijk zijn tijdens het eten? Met z’n drieën notabene? Snap daar echt niets van
Ik tijdens Mickey: ![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ze “druk waren met eten”
zooo ongemakkelijk om te zien. Ik wilde het echt doorspoelen
Ik ben bij aflevering 11 en vind er geen bal aan. Normaal ben ik juist hooked. Hebben meer mensen dit? Wordt het beter?
Dit is altijd zo relatief. Natuurlijk hebben meer mensen dit, net als dat heel veel mensen het wel leuk vinden. Verschilt echt per persoon.
Ja dat is waar!
Moet zeggen dat de zomerversie me toch altijd beter pakt dan winter! Maar kijkt alsnog wel lekker weg.
Die droge rijst met wat gebakken groente zag er echt niet uit. Super awkward ook die stiltes bij Hanneke, mijn god
Ik kreeg droge mond van die hoeveelheid rijst
19
Mickey
![]()
Pfft jongens ik kijk nu pas 19, zit er niet in met maar 3 afleveringen per week hoor bluh.
Ik versta die Jordy nauwelijks. Vind hem een beetje zo’n medewerker aan de balie bij de Basic fit ofzo
Hanneke praat zoveel met haar handen! Heel irritant
het lijkt ook meer op sixseven dan iets uitbeelden ![]()
Afl 20
Vind dat Peter zich echt laat kennen hoor. De hele tijd een koele kikker zijn en Harm is er en hij is meteen helemaal geïrriteerd??? Hij had dat over die Harm show ook echt niet hoeven zeggen pffft.
(Ben nog niet uitgekeken haha)
Signature move! Met praten viel het me niet op maar wel toen ze met die eerste jongen uitging deed ze ook elke keer een soort six seven dansje
Ontbijt Monique afl 20
Harm was echt nottttttt amused over de feedback van Peter geloof ik
ik vond eigenlijk dat Peter het wel goed heeft gedaan want ik zou dat niet durven zeggen maar wel hetzelfde voelen. Misschien iets netter om het 1 op 1 te zeggen en niet zo aan tafel met iedereen. Dat is gewoon altijd ongemakkelijk. Edit: + waarschijnlijk was Harm al 24 uur zo intens dus snap wel dat je dan bij het ontbijt denkt: jeeeeezus daar gaan we weer
Afl 20
Lol die haat en erfenissen op Harm haha
Ben echt bang dat ik een Harm ben
Oh zie nu reactie van Paul, prima als je er wat over zegt. Alleen is dit wel een beetje heftig
Claudia die twee mannen tegelijk wilt. QUEEN
Maar 24u lang was ‘ie er niet toch. En ik vind dat je het ook even anders kan brengen, 1 op 1 idd of gewoon “goh je bent wel druk he?”
Al kan dat laatste ook heel passief agressief overkomen dus de toon is wel belangrijk
En juist die toon van Peter vond ik zo naar: je merkte duidelijk dat hij op springen stond. Stel je niet zo aan denk ik dan
Ik denk echt dat hij concurrentie voelt, dat had hij bij Wim gewoon niet en daarom deed ‘ie zo chill want hij is ook niet gek en zag dat Wim toch geen kans maakte, maar heb het idee dat nu zijn ware, niet chille, aard uit de kast komt ![]()
En zijn hele “ik zal het niet de bart show noemen!” En dan later: “ik ben hier niet voor de bart show!” ![]()
![]()
Ah ik vind Claudia zo’n leuke vrouw, zo heerlijk als iemand zo zichzelf is en zo lekker enthousiast. Doet me denken aan Debbie (maar dan zonder evil kantje van wat ik tot nu toe gezien heb haha)
Barbara op die ski’s
Echt lachen om home video vibes. Tussen die kleine kindjes door hahaha
Ik heb de helft van aflevering 20 doorgespoeld. Man man man wat saaaaiiiii