19
Heel eerlijk hij is wel knapper dan die andere mannen, maar ik knapte ook gelijk af op die skinny jeans en die Axe deospray vibe zoals hierboven beschreven
Hottie?! Het is gewoon niet moeilijk om er tussen deze deelnemers bovenuit te steken maar hottie? đ«
Ik vind Harm ook leuk!
Lijkt hier soms net of ik iedereen leuk vind ![]()
Die âhottieâ heeft wel een mooie mond / tanden / lach.
Maar die skinny broek idd en dat âik vind het altijd wel netjes om op tijd te komenâ brrrr
Hoorde Armin op de radio, moest ff aan Hans denken
Een hottie met één hersencel ja. Hij zat meteen al te tanken ook, bij elk shot kwam er een extra leeg biertje bij op tafel ![]()
In zijn filmpje zei hij veel te serieus ski you later en dat was al zo cringe dat ik ben afgehaakt
En 'Hanneke komt altijd te laat, maar dat kunnen we wel veranderenâ![]()
![]()
![]()
Een van zijn eerste zin tegen Dave was ook âstaat het bier al koudâ
Brrr ![]()
![]()
![]()
ik vond het wel grappig dat die mannen het leuker leken te hebben toen Hanneke er niet was
met haar erbij is gelijk de hele atmosfeer leeggezogen
Ja ik dacht ook hoe kan het nou weer zĂł stil en doods ongemakkelijk zijn tijdens het eten? Met zân drieĂ«n notabene? Snap daar echt niets van
Ik tijdens Mickey: ![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ze âdruk waren met etenâ
zooo ongemakkelijk om te zien. Ik wilde het echt doorspoelen
Ik ben bij aflevering 11 en vind er geen bal aan. Normaal ben ik juist hooked. Hebben meer mensen dit? Wordt het beter?
Dit is altijd zo relatief. Natuurlijk hebben meer mensen dit, net als dat heel veel mensen het wel leuk vinden. Verschilt echt per persoon.
Ja dat is waar!
Moet zeggen dat de zomerversie me toch altijd beter pakt dan winter! Maar kijkt alsnog wel lekker weg.
Die droge rijst met wat gebakken groente zag er echt niet uit. Super awkward ook die stiltes bij Hanneke, mijn god
Ik kreeg droge mond van die hoeveelheid rijst
19
Samenvatting
Mickey
![]()
Pfft jongens ik kijk nu pas 19, zit er niet in met maar 3 afleveringen per week hoor bluh.
Ik versta die Jordy nauwelijks. Vind hem een beetje zoân medewerker aan de balie bij de Basic fit ofzo