Hanneke praat zoveel met haar handen! Heel irritant
het lijkt ook meer op sixseven dan iets uitbeelden ![]()
Afl 20
Samenvatting
Vind dat Peter zich echt laat kennen hoor. De hele tijd een koele kikker zijn en Harm is er en hij is meteen helemaal geĂŻrriteerd??? Hij had dat over die Harm show ook echt niet hoeven zeggen pffft.
(Ben nog niet uitgekeken haha)
Signature move! Met praten viel het me niet op maar wel toen ze met die eerste jongen uitging deed ze ook elke keer een soort six seven dansje
Ontbijt Monique afl 20
Harm was echt nottttttt amused over de feedback van Peter geloof ik
ik vond eigenlijk dat Peter het wel goed heeft gedaan want ik zou dat niet durven zeggen maar wel hetzelfde voelen. Misschien iets netter om het 1 op 1 te zeggen en niet zo aan tafel met iedereen. Dat is gewoon altijd ongemakkelijk. Edit: + waarschijnlijk was Harm al 24 uur zo intens dus snap wel dat je dan bij het ontbijt denkt: jeeeeezus daar gaan we weer
Afl 20
Samenvatting
Lol die haat en erfenissen op Harm haha
Ben echt bang dat ik een Harm ben
Oh zie nu reactie van Paul, prima als je er wat over zegt. Alleen is dit wel een beetje heftig
Claudia die twee mannen tegelijk wilt. QUEEN
Samenvatting
Maar 24u lang was âie er niet toch. En ik vind dat je het ook even anders kan brengen, 1 op 1 idd of gewoon âgoh je bent wel druk he?â
Al kan dat laatste ook heel passief agressief overkomen dus de toon is wel belangrijk
En juist die toon van Peter vond ik zo naar: je merkte duidelijk dat hij op springen stond. Stel je niet zo aan denk ik dan
Ik denk echt dat hij concurrentie voelt, dat had hij bij Wim gewoon niet en daarom deed âie zo chill want hij is ook niet gek en zag dat Wim toch geen kans maakte, maar heb het idee dat nu zijn ware, niet chille, aard uit de kast komt ![]()
En zijn hele âik zal het niet de bart show noemen!â En dan later: âik ben hier niet voor de bart show!â ![]()
![]()
Ah ik vind Claudia zoân leuke vrouw, zo heerlijk als iemand zo zichzelf is en zo lekker enthousiast. Doet me denken aan Debbie (maar dan zonder evil kantje van wat ik tot nu toe gezien heb haha)
Barbara op die skiâs
Echt lachen om home video vibes. Tussen die kleine kindjes door hahaha
Ik heb de helft van aflevering 20 doorgespoeld. Man man man wat saaaaiiiii
Claudia is voor mij echt toonbeeld van een leuke volwassen vrouw. Volledig in contact met zichzelf, met haar âinnerlijke kindâ en ook volwassen genoeg om over dingen na te denken en voor zichzelf op te kunnen komen. Ik vind haar wel goals. Juist ook dat ze zo onbeschaamd hysterisch kan zijn. Ik zou daar graag een beetje meer van hebben!
Ja echt same! En iedereen zo open en onbevangen kunnen ontvangen ook
Ik moest ook erg om Barbara lachen, maar vooral omdat ik mijzelf er helemaal in terugzag
(heb nooit geskied maar de motoriek van een kliko dus dat moet nog 1000 malen erger zijn)
âEntschuldigung WAAAAHH!!â ![]()
![]()
Sinds ik er eindelijk achter ben aan wie Klaas mij doet denken (Mark Ruffalo) vind ik hem best wel een hottie
Ik wil dat Claudia me adopteert. Ze geeft zoân veilige, fijne vibe af.
Ik krijg helemaal de kriebels van Claudia juist haha
Afl 20
Ik ging ook helemaal stuk om het skiën van Barbara ![]()
Hebben jullie ook het gevoel dat Elsje zichzelf in die stukjes voor de camera (ja alles is voor de camera maar weet ff niet hoe dat heet) probeert te overtuigen?
Ik geloof het op een of andere manier gewoon niet.
En stel dat ze hem écht leuk vindt, is het echt mogelijk dat je 0,0 stress/paniek/afknappers krijgt bij iemand die zegt meteen bij je in te willen trekken en zeker niet latten?
Hoe verliefd ook, dat lijkt mij zo heftig, kan ik me niks bij voorstellen.
Maar dat heb ik sowieso bij zulke programmaâs: mensen hebben in hun eentje een prima leven opgebouwd maar ineens hebben ze bij elke dagelijkse activiteit iemand nodig want âalleen is ook maar alleenâ ![]()
Jojo gevoelens Monique
Zit mân eigen berichten in dit topic terug te lezen.
Ik vond Monique eerst best leuk, toen niet, en nu eigenlijk weer wel.
Ja, toch best wel een geinige vrouw gewoon, en ergens ook wel een beetje uniek denk ik al heb ik niet echt verstand van vrouwen van die leeftijd.
Ze kleedt zich ook leuk vind ik!
Aflevering 21 Elsje
die brief van Gilbert. Ren weg Elsje alsjeblieft!!!
Elsje: Ja, bij elk interview stukje noemt ze ook dat er nog steeds andere mannen komen en daardoor nog niet alles kan geven maar niks over hoe intense/heftig hij isâŠ
Alf. 21
Die brief van Gilbert!! âIk kan het mij als gisteren nog herinnerenâ het was gisteren!!! In zijn taalgebruik is het zo duidelijk dat het voor hem een wedstrijd is. De finishlijn, het laatste stukje, competitie etc. Elsje en Ernst hebben een leuk gesprek bij het kampvuur en Gilbert zijn hele lichaamstaal is alsof veel te goed is om met deze man een gesprek te hebben. Ernst had wel echt een lelijk cadeau zeg. Wat moet je daar nou mee.
Heb het idee dat Klaas niet goed weet wat ie wil. Opeens zijn thuiswonende kinderen een probleem. Dat had je toch van te voren ook kunnen weten⊠Met Saskia wil hij niet meteen aan denken. Eerst even snuffelen.
Ik denk nu steeds six zeven bij Hanneke hahaha. Ze doet het de hele tijd! Wat een ongemakkelijkheid daar. Vindt het wel knap dat ze Jordy kan verstaan. Om ook iets positiefs te zeggen.
Afl 21
Jeetje die Geilbert BLEEGGGHHH die brief en hoe jaloers hij doet dat die nieuwe man geen schijn van kans heeft en geen interesse in haar toont (terwijl hij letterlijk dingen aan haar vraagt), echt doe ff normaal man
Sorryđ
Hanneke aflevering 21
Jordi: Ik denk dat ik wel creatief ben want ik heb een aantal keer met carnaval meegedaan ![]()
![]()