Claudia is voor mij echt toonbeeld van een leuke volwassen vrouw. Volledig in contact met zichzelf, met haar ‘innerlijke kind’ en ook volwassen genoeg om over dingen na te denken en voor zichzelf op te kunnen komen. Ik vind haar wel goals. Juist ook dat ze zo onbeschaamd hysterisch kan zijn. Ik zou daar graag een beetje meer van hebben!
Ja echt same! En iedereen zo open en onbevangen kunnen ontvangen ook
Ik moest ook erg om Barbara lachen, maar vooral omdat ik mijzelf er helemaal in terugzag
(heb nooit geskied maar de motoriek van een kliko dus dat moet nog 1000 malen erger zijn)
“Entschuldigung WAAAAHH!!” ![]()
![]()
Sinds ik er eindelijk achter ben aan wie Klaas mij doet denken (Mark Ruffalo) vind ik hem best wel een hottie
Ik wil dat Claudia me adopteert. Ze geeft zo’n veilige, fijne vibe af.
Ik krijg helemaal de kriebels van Claudia juist haha
Afl 20
Ik ging ook helemaal stuk om het skiën van Barbara ![]()
Hebben jullie ook het gevoel dat Elsje zichzelf in die stukjes voor de camera (ja alles is voor de camera maar weet ff niet hoe dat heet) probeert te overtuigen?
Ik geloof het op een of andere manier gewoon niet.
En stel dat ze hem écht leuk vindt, is het echt mogelijk dat je 0,0 stress/paniek/afknappers krijgt bij iemand die zegt meteen bij je in te willen trekken en zeker niet latten?
Hoe verliefd ook, dat lijkt mij zo heftig, kan ik me niks bij voorstellen.
Maar dat heb ik sowieso bij zulke programma’s: mensen hebben in hun eentje een prima leven opgebouwd maar ineens hebben ze bij elke dagelijkse activiteit iemand nodig want “alleen is ook maar alleen” ![]()
Jojo gevoelens Monique
Zit m’n eigen berichten in dit topic terug te lezen.
Ik vond Monique eerst best leuk, toen niet, en nu eigenlijk weer wel.
Ja, toch best wel een geinige vrouw gewoon, en ergens ook wel een beetje uniek denk ik al heb ik niet echt verstand van vrouwen van die leeftijd.
Ze kleedt zich ook leuk vind ik!
Aflevering 21 Elsje
die brief van Gilbert. Ren weg Elsje alsjeblieft!!!
Elsje: Ja, bij elk interview stukje noemt ze ook dat er nog steeds andere mannen komen en daardoor nog niet alles kan geven maar niks over hoe intense/heftig hij is…
Alf. 21
Die brief van Gilbert!! ‘Ik kan het mij als gisteren nog herinneren’ het was gisteren!!! In zijn taalgebruik is het zo duidelijk dat het voor hem een wedstrijd is. De finishlijn, het laatste stukje, competitie etc. Elsje en Ernst hebben een leuk gesprek bij het kampvuur en Gilbert zijn hele lichaamstaal is alsof veel te goed is om met deze man een gesprek te hebben. Ernst had wel echt een lelijk cadeau zeg. Wat moet je daar nou mee.
Heb het idee dat Klaas niet goed weet wat ie wil. Opeens zijn thuiswonende kinderen een probleem. Dat had je toch van te voren ook kunnen weten… Met Saskia wil hij niet meteen aan denken. Eerst even snuffelen.
Ik denk nu steeds six zeven bij Hanneke hahaha. Ze doet het de hele tijd! Wat een ongemakkelijkheid daar. Vindt het wel knap dat ze Jordy kan verstaan. Om ook iets positiefs te zeggen.
Afl 21
Jeetje die Geilbert BLEEGGGHHH die brief en hoe jaloers hij doet dat die nieuwe man geen schijn van kans heeft en geen interesse in haar toont (terwijl hij letterlijk dingen aan haar vraagt), echt doe ff normaal man
Sorry😂
Hanneke aflevering 21
Jordi: Ik denk dat ik wel creatief ben want ik heb een aantal keer met carnaval meegedaan ![]()
![]()
Wat is het six seven dansje bij Hanneke? Voel me echt oud nu ![]()
Omgggg waterverven met Cynt ![]()
Afl 20
Vond dat exit-gesprek met Wim en Monique zo onduidelijk. Moet hij nou weg omdat het huis anders te vol is (en behouden ze nog contact) of gaat die nou weg omdat ze geen match voelt? Het ging zo praktisch over nu ‘moet’ er 1 persoon weg en hem kende ze al t beste, maar niets over hun gevoel of wel/geen match, ik zou echt een dikke error krijgen als ik Wim was haha
Waarom schrijft iedereen brieven dit seizoen ![]()
![]()
![]()
![]()
11 februari 2026
Lieve Snork,
Ik schrijf je deze brief in het openbaar zodat iedereen ziet dat ik een gevoelig en diep mens ben.
Liefs Koldovstvo
Ik kreeg ook gewoon een viscerale reactie toen hij die brief voorlas, wat een engnek is het toch ook
Ik heb het moeten muten, kon het niet aan
Viktor doet me zoooo denken aan een acteur of BN-er ofzo maar weet niet wie?? Iemand hier een idee??