B&B vol liefde #3

Wat is het six seven dansje bij Hanneke? Voel me echt oud nu :joy:

2 likes

Omgggg waterverven met Cynt :art:

4 likes

Afl 20

Vond dat exit-gesprek met Wim en Monique zo onduidelijk. Moet hij nou weg omdat het huis anders te vol is (en behouden ze nog contact) of gaat die nou weg omdat ze geen match voelt? Het ging zo praktisch over nu ‘moet’ er 1 persoon weg en hem kende ze al t beste, maar niets over hun gevoel of wel/geen match, ik zou echt een dikke error krijgen als ik Wim was haha

9 likes

Waarom schrijft iedereen brieven dit seizoen :cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat:

5 likes

11 februari 2026

Lieve Snork,

Ik schrijf je deze brief in het openbaar zodat iedereen ziet dat ik een gevoelig en diep mens ben.

Liefs Koldovstvo

19 likes

Ik kreeg ook gewoon een viscerale reactie toen hij die brief voorlas, wat een engnek is het toch ook

5 likes

Ik heb het moeten muten, kon het niet aan

5 likes

Viktor doet me zoooo denken aan een acteur of BN-er ofzo maar weet niet wie?? Iemand hier een idee??

1 like

Dit is mijn grens en ook jij gaat daar niet overheen!!!

2 likes

Hahahaha met volwassen mannen waterverven met Cynt houd ooooop met me

11 likes

21

Samenvatting

Queen :pray:

Die crazy eyes van Saskia trouwens , oef

8 likes

?

5 likes

Oehhh ja die zie ik wel!! Ik denk idd dat hij het is!

2 likes

Volg haar niet eens maar het algoritme mij wel :joy:

3 likes

Wel intens dat het na een jaar pas uit wordt gezonden. Iedereen moet dan een jaar heel geheimzinnig doen over je liefdesleven?

7 likes

Afl 21

Sensueeeele rupsss

7 likes
22

Die nieuwe man bij Hanneke. Wat een kwallll met z’n ‘ik ben 45, maar voel me 25’ en ‘ik weet hoe het hoort’. Gedver de gedver.

En ik vind Lisette een zuur zeikwijf. Hoezo zijn al die meiden bij Andre ook copy paste.

11 likes

Afl 22

Het gaat er altijd over dat mannen geen vragen stellen maar het maakt ook nog uit hóe je vragen stelt. Die van Hanneke aan die “hottie”… jeetje wat onaardig. Oké, er zit niet veel in hem maar ze doet ook geen moeite om dat wat er wél zit naar boven te halen.
Ze drukt hem met haar vragen de hele tijd in een hoek, het lijken wel tests.
Probeer hem eens echt te leren kennen, geef hem eens een kans om te shinen en vraag gewoon hoe dat nou precies werkt, zo’n huis bouwen ofzo :laughing:

4 likes

Ik heb het al is gezegd maar jezus wat is Hanneke saaaaai zeg
Het blijft me verbazen

24 likes

Hahahahaha ik bedacht het me vandaag ook weer toen weer die vreselijke stiltes vielen… :joy:

2 likes