Wow 92% van ons dacht dat ze binnen een jaar zwanger zou zijn.
Afl 22
Ik kan er echt echt echt niet bij dat een ogenschijnlijke leuke vrouw als Elsje voor zoān engnek valt. Hoe dan.
23
Mocht ik ooit meedoen dan wil ook als een Michelle branch 00ās girl gecast worden.
Also āhij heb iets, hij heb iets, hij heb iets lieferigs⦠heppieā
Die kaak/kin van Saskia. Is dat nou fillerblindheid?
Dat hele hoofd is blindheid
Saskia praat echt hetzelfde als Bianca van Plien en Bianca
Ja ze kijkt echt permanent verbaasd, zonde.
Ik zie nu dat ze zelf in een kliniek werkt met injectables en fillers. Kan me voorstellen dat je dan langzaam meegaat in de overdaad aan dit soort ingrepen omdat je het elke dag ziet.
Maar wel heel zonde
Sterker nog, volgens mij is ze eigenaresse van een cosmetische kliniek. Ik vind het zo lastig om haar emoties te lezen door de (overdaad aan) fillers/botox. Had dat ook niet per se bij Klaas verwacht, eigenlijk.
Zal vast vaker benoemd zijn hier maar ik vind het ineens best treurig hoe laag de lat ligt voor mannen en hoe hoog voor vrouwen.
Als je de mannen en vrouwen uit het programma vergelijkt en hoe ze over elkaar praten man man man.
Vrouwen moeten knap, slim, succesvol en vrij om zich volledig te voegen zijn en bij een man is het al geweldig als hij 1x iets over zijn gevoel zegt of een keer initiatief neemt.
Sorry te zwart wit en kort door de bocht maar moest het even kwijt
Ik vind Yasmine zo leuk! Heerlijk mens, word je toch blij van
Alf. 24
Waar is Claudia? ![]()
Super ongemakkelijke zij-knuffel bij Hanneke ![]()
Ze heeft alleen maar saaie mannen gehad maar Phillip spant wel de kroon
Ik vind Thea echt een hele leuke vrouw. Ik wou dat ik de wereld zag zo als zij. Hele treurige grijze haven - oooh wat romantisch! ![]()
Ik vind Hans echt de verrassing van het seizoen. Ik dacht dat dit een soort nukkige ouwe man (Maarten 2.0) zou zijn. Maar hij en zijn vrouwen, love it š©·
Ik vind Peter echt de teleurstelling dit seizoen ![]()
Zou volgende week de laatste week zijn? Aflevering 25 morgen ? De vorige seizoenen hadden circa 20 afleveringen dus daar zitten we al overheen
zijn er 27!
Ja dus dan volgende week laatste week en dan wsl weer een week wachten voor de reünie
Ik vond het met die drie afleveringen per week toch niet echt lekker inkomen dit jaar
nee same en zo saai de laatste afleveringen, ben echt mān interesse al helemaal verloren
Ik vind Hans & Thea wel heeeeel lief. De oudere koppels zijn altijd het leukste (laatste aflevering nog niet gezien dus misschien is dit geklapt al inmiddels haha)
Same en idd het is allemaal zo saai
Ik loop denk ik inmiddels 6 afleveringen achter ofzo, maar voel totaal niet de haast om die achterstand in te halen