B&B vol liefde #3

Jaaa echt en wat ik zie vindt ze zichzelf helemaal de shit en “lekker gek”
Daar ga ik ook zo slecht op pffffff

10 likes

Afl 22

Samenvatting

Wat heeft die Lisette een plaat voor dr harses zeg. Boos en beledigd dat ze weggestuurd wordt terwijl ze zo negatief was de hele tijd! Wat denk je zelf vriendin. Heb je je chagrijnige bek gezien toen ne mee ging naar het darten? 🫠

13 likes

Afl 22 nieuwe man hanneke

Zoooo grappig dat mannen dan een jongere vrouw daten en dan zeggen dat leeftijd niet uitmaakt. En dat hij zich 20 jaar jonger voelt. Net als bij hansie: is voor mij niet zo’n probleem dat ze 20 jaar jonger is. NO SHIT!

14 likes

Ik vind het zoooooooooo irritant, ik kan er niet naar kijken haha

2 likes

https://www.nu.nl/achterklap/6386048/daniel-en-danique-van-bb-vol-liefde-in-verwachting-van-hun-eerste-kind.html

image

30 likes

Omg op die foto met echo lijkt het net of hij haar vingert.

17 likes

Ook echt exact wat @Zemraluani voorspeld had, Amy-Rose nr 2 :smiling_face_with_tear:

9 likes

Hahahahha ja maar dan erger, want Daniel is een dommere man en een grotere rode vlag.

Op je 24e je leven weggooien in landelijk Tsjechië ach meisje toch wat een slechte keuze.

22 likes

Wow 92% van ons dacht dat ze binnen een jaar zwanger zou zijn.

16 likes

Afl 22

Ik kan er echt echt echt niet bij dat een ogenschijnlijke leuke vrouw als Elsje voor zo’n engnek valt. Hoe dan.

18 likes

23

Mocht ik ooit meedoen dan wil ook als een Michelle branch 00’s girl gecast worden.

Also ‘hij heb iets, hij heb iets, hij heb iets lieferigs… heppie’

7 likes

Die kaak/kin van Saskia. Is dat nou fillerblindheid?

4 likes

Dat hele hoofd is blindheid

23 likes

Saskia praat echt hetzelfde als Bianca van Plien en Bianca

4 likes

Ja ze kijkt echt permanent verbaasd, zonde.

3 likes

Ik zie nu dat ze zelf in een kliniek werkt met injectables en fillers. Kan me voorstellen dat je dan langzaam meegaat in de overdaad aan dit soort ingrepen omdat je het elke dag ziet.

Maar wel heel zonde

2 likes

Sterker nog, volgens mij is ze eigenaresse van een cosmetische kliniek. Ik vind het zo lastig om haar emoties te lezen door de (overdaad aan) fillers/botox. Had dat ook niet per se bij Klaas verwacht, eigenlijk.

9 likes

Zal vast vaker benoemd zijn hier maar ik vind het ineens best treurig hoe laag de lat ligt voor mannen en hoe hoog voor vrouwen.
Als je de mannen en vrouwen uit het programma vergelijkt en hoe ze over elkaar praten man man man.
Vrouwen moeten knap, slim, succesvol en vrij om zich volledig te voegen zijn en bij een man is het al geweldig als hij 1x iets over zijn gevoel zegt of een keer initiatief neemt.
Sorry te zwart wit en kort door de bocht maar moest het even kwijt

23 likes

Ik vind Yasmine zo leuk! Heerlijk mens, word je toch blij van

5 likes

Alf. 24

Waar is Claudia? :sob:

Super ongemakkelijke zij-knuffel bij Hanneke :grimacing:
Ze heeft alleen maar saaie mannen gehad maar Phillip spant wel de kroon

Ik vind Thea echt een hele leuke vrouw. Ik wou dat ik de wereld zag zo als zij. Hele treurige grijze haven - oooh wat romantisch! :heart:

8 likes