Hier knalt de videoland app er elke keer uit na de 1e reclame. Hij gaat dan gewoon niet verder. Zo irritant! Meer mensen hier last van? Ik wil gewoon lekker cringen!
Waarom? Ik vind hem best leuk! Vooral wat hij met haar doet en haar laat leven etc
Omdat hij zo zuur deed zodra er âechteâ concurrentie kwam en hij duidelijk wilde winnen. Toen was hij niet meer zo chill.
Wie is Peter ![]()
Hebben toch alleen Hans, Andre en de man bij Pearl
Haha ja hij is geen b&b-eigenaar maar een deelnemer bij Monique
Ah ja die namen onthoud ik sowieso niet
Aflevering 24
Samenvatting
Die Philip bij Hanneke wat een saaie drol. Denk dat Dave wel goede match is maar dat het niet wat wordt, meer vriendschappelijk.
Dubbele exit bij Monique ! Dat de leraar ging huilen om zijn eigen gedicht omdat hij het zo mooi vind, vind ik ook wat apart. Maar kan aan mij liggen.
Klaas vind ik echt onrealistisch. Hoe kan je verwachten dat iemand binnen een jaar huis etc opzegd om te emigreren naar jou. Zeker als ze pubers hebben. Als dat zijn verwachting altijd is geweest had ie in zn aanmeldfilmpje moeten zeggen en niet die vrouwen moeten uit kiezen.
Nu die rare acties van Hans? (bij Claudia) wat getemperd zijn valt me alleen nog maar zijn schattige bekkie op. En ik vind die andere ook best sexy. Mja ben zwanger van een vier jaar jongere boy dus close enough.
hahaha dit, vooral omdat hij het geprint had dus al ver voor het avontuur had bedacht, ook die copyright die erop stond hahaha
Ik kwam Elsje tegen op Facebook en onder elke post van haar zijn de reacties alleen maar âHoop dat je Glibbert hebt gedumptâ en âJe verdient beterâ.
Lijkt me zo ongemakkelijk als ze echt samen zijn geëindigd.
Omg stond dat eronder ! Ik dacht dat zijn achternaam geblurd was haha
Volgens mij kiest de productie ook een paar singles uit en heeft de deelnemer het niet 100% voor het zeggen
Afl. 24
Ik heb echt nul apres ski ervaring, maar mijn god die doodsaaie bedoening bij Hanneke. Is dat echt?! Wat een treurnis.
he hallo het is wel het wildste feestje waar ze ooit is geweest hoor!!!
Dan nog had hij toch een bijna 100% score op vrouwen uit dezelfde leeftijdscategorie met kinderen die nog thuis wonen? Vond het vooral klinken alsof hij zich nu pas begon te realiseren dat een lange afstandsrelatie gewoon niet zijn ding was
Het is niet echt een visitekaartje voor aprĂšs ski nee.
Alles aan haar en om haar heen is zo sfeerloos.
Al vond ik haar in de auto naast Phillip (wallgelijk die dubbele âlâ) zowaar ineens knap en levendig vergeleken met hem ![]()
Ik kwam dit tegen en dit legt goed uit wat haar nu precies zo saai maakt. Ik kon daar zelf eerst de vinger niet echt goed op leggen.
Ik heb hier juice over (geen idee of het ergens al te vinden is, ik heb het van een vriend die haar kent)
Spoiler alert
Ze kiezen voor elkaar. Hij verlaat huis en haard en zegt tegen haar werk te hebben gevonden in Zweden. Dus hij komt daar naartoe. Dan blijkt dat ie ontzettende schulden heeft in NL. Van onder meer het niet betalen van zân huis in NL. Vervolgens blijkt hij ook geen nieuwe baan te hebben in Z Ă©n geen baan te hebben in NL. Hij liegt over van alles. Productie had ook gezeik met hem omdat hij niet naar de reĂŒnie wilde komen. Daarnaast is ie in opspraak wegens aanrandingen, wordt wss een zaak. Helemaal kut dus die eikel.
Goh wat een verrassing! Nee, alles in hem schreeuwt ![]()
![]()
. Op de juichechannels stond al ooit wel dat ze samen verder gingen en dat er daarna gezeik kwam. Maar vgm niet waarom, zoals jij beschrijft. Vind het voor haar wel echt sneu en hoop oprecht dat ze een hele leuke man gaat vinden.
Aflevering 24
Andre die zegt âWe waren niet per se op zoek naar blablaâ
Zit toch nog iets te veel vast aan zn oudersâŠ
Saskia is zo saai. Barbara is veel leuker. Barbara heeft ook iets weg van Denise Richards (niet de huidige Denise, die heeft net zoveel als Saskia laten doen aan haar gezicht).