Ik vind Hans echt de verrassing van het seizoen. Ik dacht dat dit een soort nukkige ouwe man (Maarten 2.0) zou zijn. Maar hij en zijn vrouwen, love it š©·
Ik vind Peter echt de teleurstelling dit seizoen ![]()
Zou volgende week de laatste week zijn? Aflevering 25 morgen ? De vorige seizoenen hadden circa 20 afleveringen dus daar zitten we al overheen
zijn er 27!
Ja dus dan volgende week laatste week en dan wsl weer een week wachten voor de reünie
Ik vond het met die drie afleveringen per week toch niet echt lekker inkomen dit jaar
nee same en zo saai de laatste afleveringen, ben echt mān interesse al helemaal verloren
Ik vind Hans & Thea wel heeeeel lief. De oudere koppels zijn altijd het leukste (laatste aflevering nog niet gezien dus misschien is dit geklapt al inmiddels haha)
Same en idd het is allemaal zo saai
Ik loop denk ik inmiddels 6 afleveringen achter ofzo, maar voel totaal niet de haast om die achterstand in te halen
Hier knalt de videoland app er elke keer uit na de 1e reclame. Hij gaat dan gewoon niet verder. Zo irritant! Meer mensen hier last van? Ik wil gewoon lekker cringen!
Waarom? Ik vind hem best leuk! Vooral wat hij met haar doet en haar laat leven etc
Omdat hij zo zuur deed zodra er āechteā concurrentie kwam en hij duidelijk wilde winnen. Toen was hij niet meer zo chill.
Wie is Peter ![]()
Hebben toch alleen Hans, Andre en de man bij Pearl
Haha ja hij is geen b&b-eigenaar maar een deelnemer bij Monique
Ah ja die namen onthoud ik sowieso niet
Aflevering 24
Samenvatting
Die Philip bij Hanneke wat een saaie drol. Denk dat Dave wel goede match is maar dat het niet wat wordt, meer vriendschappelijk.
Dubbele exit bij Monique ! Dat de leraar ging huilen om zijn eigen gedicht omdat hij het zo mooi vind, vind ik ook wat apart. Maar kan aan mij liggen.
Klaas vind ik echt onrealistisch. Hoe kan je verwachten dat iemand binnen een jaar huis etc opzegd om te emigreren naar jou. Zeker als ze pubers hebben. Als dat zijn verwachting altijd is geweest had ie in zn aanmeldfilmpje moeten zeggen en niet die vrouwen moeten uit kiezen.
Nu die rare acties van Hans? (bij Claudia) wat getemperd zijn valt me alleen nog maar zijn schattige bekkie op. En ik vind die andere ook best sexy. Mja ben zwanger van een vier jaar jongere boy dus close enough.
hahaha dit, vooral omdat hij het geprint had dus al ver voor het avontuur had bedacht, ook die copyright die erop stond hahaha
Ik kwam Elsje tegen op Facebook en onder elke post van haar zijn de reacties alleen maar āHoop dat je Glibbert hebt gedumptā en āJe verdient beterā.
Lijkt me zo ongemakkelijk als ze echt samen zijn geƫindigd.
Omg stond dat eronder ! Ik dacht dat zijn achternaam geblurd was haha
Volgens mij kiest de productie ook een paar singles uit en heeft de deelnemer het niet 100% voor het zeggen