"In het echt was hij leuker " zei ze ook nog haha
Heb eindelijk de reünie gezien dus waarschijnlijk is alles al voorbij gekomen maar ik wil toch graag nogmaals kwijt dat ik die Rinus maar een naar mannetje vind. Had echt medelijden met Inkie. Ik dacht meteen, jij hebt inmiddels alweer de liefde gevonden en gaat over haar rug nog een keertje extra scoren met je opmerking over dat klussen, want hij had inmiddels natuurlijk wel meegekregen dat die opmerking het goed had gedaan bij de kijkers. Vond het zo mooi dat Inkie dat zich niet zomaar liet zeggen. Nee bah, geniepig mannetje die het gewoon niet kon hebben dat zij niet binnen een week verliefd op hem was. Als hij nou een beetje normaal en chill had gedaan had hij misschien nog een kans gekregen maar nee er moesten binnen wat, drie dagen, al gevoelens en wederzijdse aanrakingen zijn. Volgens mij zat ze daar verder ook met tegenzin en dat snap ik ook. Vond het wel lief dat Frank en Eric gewoon aardig bleven. Hoop dat ze de liefde vindt, who knows zei ze ook nog.
Oh ja en dit zal wel al 100x gezegd zijn maar ik kon het gewoon niet meer aan toen Renske zo voor zichzelf ging juichen met die vuist en het in eerste instantie doodstil in die studio bleef.
ben jij Ingrid???
God ja, ik ben Ingrid.
sorry ik vind dit altijd een mega uitgekauwde ‘grap’ op dit forum
Het ging toch om de vraag wat Inkie ervan vond dat hij er was en dat hij wat warmte miste? Niets over gevoelens ?
Ik kreeg flashbacks naar de 14jarige jongens met puistjes die ‘echt veel knapper in het echt’ waren
Haar antwoord was toch in de trant van dat ze op dat moment nog niet op zijn niveau qua gevoelens zat? Wat me echt compleet normaal lijkt na een paar dagen. Hij besloot daarop weg te gaan. Ik vind het raar om al zoveel bevestiging binnen zo’n korte tijd van een vrouw (of man) te verwachten ook.
Ik vind Inrit een heel nare vrouw, denk wel door haar verleden oid, maar er hangt een vijandige vibe om haar heen, altijd.
Gun Rinus meer dan haar.
ja ik vond dat rinus het gewoon netjes had aangepakt hoor, hij zocht iets anders dan hij van haar kon krijgen en heeft daarop zijn besluit genomen en is weggegaan. Door zo’n programma kan het eenrichtingsverkeer gaan lijken, maar degene die daar langskomt mag ook besluiten dat het geen match is, ze hoeven niet allemaal naar de pijpen van de B en B host te dansen.
Bovendien vond Inrit iedereen te veel als ze ook maar iets richting affectie gingen.
Ik heb de hele rinus en Ingrid saga echt volledig anders ervaren en vond haar echt zwaar overreacten op een doodnormale vraag in zo’n programma.