B&B vol liefde #3

Het ging toch om de vraag wat Inkie ervan vond dat hij er was en dat hij wat warmte miste? Niets over gevoelens ?

3 likes

Ik kreeg flashbacks naar de 14jarige jongens met puistjes die ‘echt veel knapper in het echt’ waren :joy:

1 like

Ik vind Inrit een heel nare vrouw, denk wel door haar verleden oid, maar er hangt een vijandige vibe om haar heen, altijd.

Gun Rinus meer dan haar.

31 likes

ja ik vond dat rinus het gewoon netjes had aangepakt hoor, hij zocht iets anders dan hij van haar kon krijgen en heeft daarop zijn besluit genomen en is weggegaan. Door zo’n programma kan het eenrichtingsverkeer gaan lijken, maar degene die daar langskomt mag ook besluiten dat het geen match is, ze hoeven niet allemaal naar de pijpen van de B en B host te dansen.

Bovendien vond Inrit iedereen te veel als ze ook maar iets richting affectie gingen.

12 likes

Ik heb de hele rinus en Ingrid saga echt volledig anders ervaren en vond haar echt zwaar overreacten op een doodnormale vraag in zo’n programma.

18 likes

Ik las bij Boulevard dat Jean Paul en Marianne nu alsnog aan het daten zijn

1 like

Aflevering 19 :joy:ik vind die Rob en (Eu? )gene bij Magda echt zo’n interessant dilemma.
Met Rob gaat alles vanzelf en gemoedelijk, hij doet alles voor haar, maar niet culinair, niet slim, kan over weinig meepraten.
En dan Gène die Magda iets kan leren en waar ze tegenop kan kijken zoals ze zo graag wil.
Ik zou zelf normaal gesproken denk ik voor het 2e gaan maar hier hoop ik heel erg dat ze voor Rob kiest.
Ik vind deze heel interessant.
En nog geen enkele spoiler over tegengekomen :joy::+1:

2 likes

Danique beweert bij Linda dat ze géén botox heeft.

3 likes

IMG_1103

3 likes

Ja want het zijn fillers

33 likes

Als ze niets heeft laten doen is het eigenlijk nóg erger.

1 like

Nog erger?
Leuk, iemand bekritiseren op haar (dan dus natuurlijke) uiterlijk :+1:

12 likes

Ik dacht dat ze ook in haar kin botox oid had maar misschien niet

Vind Danique er wel totaal anders uitzien op recente foto’s dan hoe ze eruit zag op tv. Wit en passend staat haar ook veel beter dan zwart en oversized

Ik vind dit bij veel vrouwen, maar oversized is tegenwoordig fashion

Oh ik vind haar wel knap! Ze lijkt iets indisch te hebben.

2 likes

Look who’s back

Niks mis mee

24 likes

Amy Rose gaat mee doen aan echte meisjes in de jungle. Meid, blijf gewoon op die berg lekker van je dochter en partner genieten

7 likes

I love amy rose, meer Amy Rose is beter!!

2 likes