Afl. 24
Ik heb echt nul apres ski ervaring, maar mijn god die doodsaaie bedoening bij Hanneke. Is dat echt?! Wat een treurnis.
Afl. 24
Ik heb echt nul apres ski ervaring, maar mijn god die doodsaaie bedoening bij Hanneke. Is dat echt?! Wat een treurnis.
he hallo het is wel het wildste feestje waar ze ooit is geweest hoor!!!
Dan nog had hij toch een bijna 100% score op vrouwen uit dezelfde leeftijdscategorie met kinderen die nog thuis wonen? Vond het vooral klinken alsof hij zich nu pas begon te realiseren dat een lange afstandsrelatie gewoon niet zijn ding was
Het is niet echt een visitekaartje voor aprĆØs ski nee.
Alles aan haar en om haar heen is zo sfeerloos.
Al vond ik haar in de auto naast Phillip (wallgelijk die dubbele ālā) zowaar ineens knap en levendig vergeleken met hem ![]()
Ik kwam dit tegen en dit legt goed uit wat haar nu precies zo saai maakt. Ik kon daar zelf eerst de vinger niet echt goed op leggen.
Ik heb hier juice over (geen idee of het ergens al te vinden is, ik heb het van een vriend die haar kent)
Spoiler alert
Ze kiezen voor elkaar. Hij verlaat huis en haard en zegt tegen haar werk te hebben gevonden in Zweden. Dus hij komt daar naartoe. Dan blijkt dat ie ontzettende schulden heeft in NL. Van onder meer het niet betalen van zān huis in NL. Vervolgens blijkt hij ook geen nieuwe baan te hebben in Z Ć©n geen baan te hebben in NL. Hij liegt over van alles. Productie had ook gezeik met hem omdat hij niet naar de reünie wilde komen. Daarnaast is ie in opspraak wegens aanrandingen, wordt wss een zaak. Helemaal kut dus die eikel.
Goh wat een verrassing! Nee, alles in hem schreeuwt ![]()
![]()
. Op de juichechannels stond al ooit wel dat ze samen verder gingen en dat er daarna gezeik kwam. Maar vgm niet waarom, zoals jij beschrijft. Vind het voor haar wel echt sneu en hoop oprecht dat ze een hele leuke man gaat vinden.
Andre die zegt āWe waren niet per se op zoek naar blablaā
Zit toch nog iets te veel vast aan zn oudersā¦
Saskia is zo saai. Barbara is veel leuker. Barbara heeft ook iets weg van Denise Richards (niet de huidige Denise, die heeft net zoveel als Saskia laten doen aan haar gezicht).
Barbara is zeker weten veeeeeel leuker. Ik vind Saskia haar voorkomen echt een enorme afleider, maar ik vind haar ook helemaal niet sympathiek overkomen. Exit wat mij betreft!!
Ow en Hans en die Thea zijn cute samen. Ik hoop dat dat wat wordt!! Ze doet me denken aan een leukere en lievere variant van die oudere dame uit de zomer editie.
Komt waarschijnlijk ook omdat ze geen mimiek meer heeft. Dat kan echt zo onsympathiek overkomen.
Aflevering 26
Omg lovebomber Geilbert. ![]()
Alf. 26
Toen Claudia voorstelde dat ze onder het schilderen konden nadenken over haar voorstel dacht ik oh leuk ze gaan een schilderij maken of zo. Lekker ontspannend. Maar nee aan de bak in de yogastudio ![]()
Hoop stiekem dat ze met zān drieĆ«n verder gaan.
Debbie is er nog niet eens lang genoeg om mee te zijn geweest naar zijn wekelijkse dart avond maar ontmoet al wel de hele schoonfamilie??? Ik snap dat ze elkaar leuk vinden maar kennen elkaar toch helemaal nog nietā¦
Ik vind het echt sneu voor Elsje, wat een ENGERD! Dat dagboek, de neppe tranen, een armband van je overleden moeder en dan nog dat hotel dat SEKS schreeuwt.
Dat is niet aflevering 3 maar 26 toch? ![]()
Oops. Helemaal in de war door Gilbert ![]()
Dat snap ik helemaal hahaš¤£
Claudia afl 26: Victor is een man-man, een testosteron aap ![]()
Afl 26
Ik had echt in geen miljoen jaar gedacht dat ik ooit geƫmotioneerd zou worden door een huilende, verliefde Robin. Maar wat is die man positief ontwikkeld, dat mag echt gezegd!
Edit nog even na Glibbert:
RUN ELSJE RUN!
Ik snap dat je soms uit ongemak niet weet wat je moet doen of zeggen en dan maar beetje giechelt, maar wow die armband van zān moeder ![]()
Aflevering 26 claudia
ik snap even niet wat de bedoeling is van Claudia. Wil ze een relatie met twee mannen of wil ze langer daten met allebei om dan alsnog te kiezen? Volgens mij dat laatste maar ik vind het onduidelijk
26
Ja wat een freak!!!
Waarom neemt ie die armband ook mee naar dit programma
Ben benieuwd of die roddels over hem kloppen