Ik vind haar op de botox versie van Tatum Dagelet lijken
Barbara is zeker weten veeeeeel leuker. Ik vind Saskia haar voorkomen echt een enorme afleider, maar ik vind haar ook helemaal niet sympathiek overkomen. Exit wat mij betreft!!
Ow en Hans en die Thea zijn cute samen. Ik hoop dat dat wat wordt!! Ze doet me denken aan een leukere en lievere variant van die oudere dame uit de zomer editie.
Komt waarschijnlijk ook omdat ze geen mimiek meer heeft. Dat kan echt zo onsympathiek overkomen.
Aflevering 26
Samenvatting
Omg lovebomber Geilbert. ![]()
Alf. 26
Toen Claudia voorstelde dat ze onder het schilderen konden nadenken over haar voorstel dacht ik oh leuk ze gaan een schilderij maken of zo. Lekker ontspannend. Maar nee aan de bak in de yogastudio ![]()
Hoop stiekem dat ze met zān drieĆ«n verder gaan.
Debbie is er nog niet eens lang genoeg om mee te zijn geweest naar zijn wekelijkse dart avond maar ontmoet al wel de hele schoonfamilie??? Ik snap dat ze elkaar leuk vinden maar kennen elkaar toch helemaal nog nietā¦
Ik vind het echt sneu voor Elsje, wat een ENGERD! Dat dagboek, de neppe tranen, een armband van je overleden moeder en dan nog dat hotel dat SEKS schreeuwt.
Dat is niet aflevering 3 maar 26 toch? ![]()
Oops. Helemaal in de war door Gilbert ![]()
Dat snap ik helemaal hahaš¤£
Claudia afl 26: Victor is een man-man, een testosteron aap ![]()
Afl 26
Samenvatting
Ik had echt in geen miljoen jaar gedacht dat ik ooit geƫmotioneerd zou worden door een huilende, verliefde Robin. Maar wat is die man positief ontwikkeld, dat mag echt gezegd!
Edit nog even na Glibbert:
RUN ELSJE RUN!
Ik snap dat je soms uit ongemak niet weet wat je moet doen of zeggen en dan maar beetje giechelt, maar wow die armband van zān moeder ![]()
Aflevering 26 claudia
ik snap even niet wat de bedoeling is van Claudia. Wil ze een relatie met twee mannen of wil ze langer daten met allebei om dan alsnog te kiezen? Volgens mij dat laatste maar ik vind het onduidelijk
26
Ja wat een freak!!!
Waarom neemt ie die armband ook mee naar dit programma
Ben benieuwd of die roddels over hem kloppen
26
Best goede opbrengst nog tot nu toe
Pearl en Robin ![]()
Vind Monique en Peter toch ook best leuk samen, zie het wel gebeuren
Hans en Thea hoop ik dat samen blijven
Andre en Debby ook wel cute
Claudia en die twee mannen snapte ik ook niet helemaal hoe dat zich nou zou moeten ontvouwen. Zou het toch Victor worden uiteindelijk?
Klaas natuurlijk met lege handen, eigen schuld
Hanneke zelfde verhaal die appt nog 2 keer met Dave en dan bloedt het dood
Bijna Elsje en geilbert vergeten maar ja hij schijnt gelogen te hebben over oa een baan in Zweden en schulden dus mag hopen dat hij niet bij de reünie zit, rare gast
Hahahhaa blijkbaar heeft de moeder van Andre jaren geleden meegedaan aan het eurovisie Songfestival voor Andorra???
Ik vind het toch een beetje gek dat productie gewoon niet beter heeft gecast voor Klaas. Als er zoān harde eis is dat iemand naar Oostenrijk moet kunnen verhuizen snap ik niet wat die vrouwen daar uberhaupt doen.
Die redemption arc van Robin had ik echt als laatste verwacht toen dit seizoen begon, maar Robin & Pearl zijn echt mijn fave ![]()
āDe tranen biggelen over mijn wangen, terwijl ik dit schrijf.ā
Wat een ontzettende ENGERD.
Het lijkt ook wel alsof hij gewoon gaandeweg het programma heeft bedacht dat dit een eis was
Kan me bijna niet voorstellen, want hij zei dat hij zichzelf in het verleden heeft verloren in latrelaties en zn dochter in de steek heeft gelaten enzo. Dan weet je toch dat nooit meer?
Ik spoel al die jankstukken van Gilbert door, kan er gewoon niet tegen
Wat een engerd. RUN ELSJE RUN
Claudia: volgens mij is het wel haar insteek om er uiteindelijk 1 te kiezen, maar ik zou het wel een leuke plottwist vinden als ze besluit gewoon met beide verder te gaan haha. Ik vind Victor wel echt goed bij haar passen.