Zegt Crysthell nou steeds Peer en Roy? Dat hoor ik steeds lol
Hahahaha ja soort puuuhr komt eruit
Ik vind haar ook een beetje klinken als Tamara Elbaz. Zouden het de fillers zijn ![]()
Wie vond je het saaist dit seizoen?
- André
- Hanneke
- Elsje
- Robin
- Monique
- Klaas
- Hans
- Claudia
0 stemmers
Lord have mercy wat een saaiheid die Hanneke. Echt 100% match met MissLippglozzzz.
Ja ik dus ook! Zij kan echt niet meer praten door alle fillers. Vind het ook geen goede reclame voor haar bedrijf.
Ja ik vond t wel grappig (en ook wel lief hoor) dat Cynthia haar laatst zo ging verdedigen op Instagram dat ze niet goed uit de verf kwam en in het echt heel grappig, spontaan etc. is. Maar ja toen dacht ik ook meteen âkijk wie het zegtâ.
haha, ze benoemde dat wel in diezelfde post, dat ze vaak ook saai is genoemd door mensen op socials.
Afl 26
Samenvatting
Toen Elsje die armband kreeg en dan zei: Ja hij kent me nog helemaal niet lang natuurlijk, dus dat hij dan al de armband van zijn overleden moeder geeft bewijst echt welâŠ
Ik: DAT HIJ EEN LOPENDE RED FLAG IS EN EEN PROFITEUR.
Elsje: dat hij echt wel gevoelens voor mij heeft ![]()
26
Ik ben iedere keer als Elsje haar mond open doet weer teleurgesteld in haar.
Ik kan er echt niet bij dat zoân zelfstandige en nuchtere vrouw dit gedrag kan handelen en alles alleen maar âzO liEfâ vindt ![]()
Het stukje dat Robin bijna moet huilen heb ik wel 3x teruggespoeld. Hiervoor blijf je zulke programmaâs toch kijken ![]()
Afl 26
Samenvatting
Ik wil het enerzijds nog wel voor dâr opnemen, want als je zo overladen wordt met liefde en complimentjes ben je volgens mij best geneigd om te denken: Ja ik ben ook zo leuk!
Ik denk dat ze ook wel echt naar liefde snakt, en daarom vind ik het nog kwalijker dat Glibbert haar zo weg heeft gehouden van al die andere leuke mannen tijdens dit avontuur.
Ik denk dat ik een impopulaire mening heb, maar ik vond Elsje al vrij snel niet zo heel leuk overkomen. Ze verwees naar zichzelf als âeen halve ventâ en als vrouwen dat soort dingen over zichzelf gaan zeggen staan mijn nekharen al vrij snel overeind (zo misogyn). Ze wekt bij mij een beetje de indruk dat ze wel eens een beetje een pick me zou kunnen zijn. Dat verklaart ook wel een beetje waarom ze zo meegaat in de love bombing van Gilbert.
Disclaimer: ik zeg niet dat je een pick me moet zijn om te kunnen vallen voor love bombing hoor
Afl 26
ULGH dat je in dat hotel Gilbert zo hoort zeggen âtering, je bent zo mooiâ oid
![]()
Afl 26
Samenvatting
Zei hij ook niet iets van âdeze armband was van mijn moeder en ik wil dat jij hem draagtâ ???!! Dood eng vind ik het. Alsof hij even bepaalt welke halsband hij om zijn hond doet. Ook zo doodziek dat âie de armband al op voorhand had meegenomen, voor het geval dat het liefde zou worden.
26
Ja dat viel mij ook op. Ze heeft de armband niet gekregen maar ze mag/moet hem dragen.
Zelfs als hij gewoon een goede leuke vent zou zijn, heb je na 3 weken âsamenzijnâ toch geen zin in al dit drama? Het is zo zwaar allemaal met de biggelende tranen op het gezicht, zijn dagboek die zij dan âmagâ lezen, die armband. Zo verstikkend allemaal, vreselijk.
27
Aahh waarom is Hans zo terughoudend tegenover Thea, zij is zo leuk haha. Maar ben bang dat het hem niet gaat worden vanuit Hans
Pearl heeft echt mân hart gestolen, wat een lieve vrouw ![]()
Ik vond haar in het begin met de boswachter vooral heel lomp, was volgens mij een hele lieve bescheiden man die haar de ruimte gaf en zij vertelde hem âje bent hier alleen voor jezelfâ ok dan
Die boswachter was echt geen lieve bescheiden man hahaha.
Afl 27
Samenvatting
Huh Pearl heeft ineens 3 kinderen? 2 zoons en een dochter. Een paar afleveringen geleden leek het alsof ze alleen 2 zoons had toch? Van 16 en 18.
Aflevering 27 Elsje
Ik vind het ergens zo lullig dat ze die confessions met Elsje uitzenden terwijl ze al weten wat voor klootzak het is