B&B vol liefde #3

26

Best goede opbrengst nog tot nu toe

Pearl en Robin :heart:

Vind Monique en Peter toch ook best leuk samen, zie het wel gebeuren

Hans en Thea hoop ik dat samen blijven

Andre en Debby ook wel cute

Claudia en die twee mannen snapte ik ook niet helemaal hoe dat zich nou zou moeten ontvouwen. Zou het toch Victor worden uiteindelijk?

Klaas natuurlijk met lege handen, eigen schuld
Hanneke zelfde verhaal die appt nog 2 keer met Dave en dan bloedt het dood

Bijna Elsje en geilbert vergeten maar ja hij schijnt gelogen te hebben over oa een baan in Zweden en schulden dus mag hopen dat hij niet bij de reünie zit, rare gast

9 likes

Hahahhaa blijkbaar heeft de moeder van Andre jaren geleden meegedaan aan het eurovisie Songfestival voor Andorra???

1 like

Ik vind het toch een beetje gek dat productie gewoon niet beter heeft gecast voor Klaas. Als er zo’n harde eis is dat iemand naar Oostenrijk moet kunnen verhuizen snap ik niet wat die vrouwen daar uberhaupt doen.

4 likes

Die redemption arc van Robin had ik echt als laatste verwacht toen dit seizoen begon, maar Robin & Pearl zijn echt mijn fave :sob:

18 likes

“De tranen biggelen over mijn wangen, terwijl ik dit schrijf.”

Wat een ontzettende ENGERD.

19 likes

Het lijkt ook wel alsof hij gewoon gaandeweg het programma heeft bedacht dat dit een eis was

5 likes

Kan me bijna niet voorstellen, want hij zei dat hij zichzelf in het verleden heeft verloren in latrelaties en zn dochter in de steek heeft gelaten enzo. Dan weet je toch dat nooit meer?

1 like

Ik spoel al die jankstukken van Gilbert door, kan er gewoon niet tegen :cry: Wat een engerd. RUN ELSJE RUN

Claudia: volgens mij is het wel haar insteek om er uiteindelijk 1 te kiezen, maar ik zou het wel een leuke plottwist vinden als ze besluit gewoon met beide verder te gaan haha. Ik vind Victor wel echt goed bij haar passen.

5 likes

Zegt Crysthell nou steeds Peer en Roy? Dat hoor ik steeds lol

5 likes

Hahahaha ja soort puuuhr komt eruit

2 likes

Ik vind haar ook een beetje klinken als Tamara Elbaz. Zouden het de fillers zijn :sweat_smile:

3 likes

Wie vond je het saaist dit seizoen?

• André
  • Hanneke
  • Elsje
  • Robin
  • Monique
  • Klaas
  • Hans
  • Claudia

0 stemmers

Lord have mercy wat een saaiheid die Hanneke. Echt 100% match met MissLippglozzzz.

19 likes

Ja ik dus ook! Zij kan echt niet meer praten door alle fillers. Vind het ook geen goede reclame voor haar bedrijf.

3 likes

Ja ik vond t wel grappig (en ook wel lief hoor) dat Cynthia haar laatst zo ging verdedigen op Instagram dat ze niet goed uit de verf kwam en in het echt heel grappig, spontaan etc. is. Maar ja toen dacht ik ook meteen ‘kijk wie het zegt’.

10 likes

haha, ze benoemde dat wel in diezelfde post, dat ze vaak ook saai is genoemd door mensen op socials.

5 likes

Afl 26

Samenvatting

Toen Elsje die armband kreeg en dan zei: Ja hij kent me nog helemaal niet lang natuurlijk, dus dat hij dan al de armband van zijn overleden moeder geeft bewijst echt wel…

Ik: DAT HIJ EEN LOPENDE RED FLAG IS EN EEN PROFITEUR.

Elsje: dat hij echt wel gevoelens voor mij heeft :grinning:

35 likes

26

Ik ben iedere keer als Elsje haar mond open doet weer teleurgesteld in haar.
Ik kan er echt niet bij dat zo’n zelfstandige en nuchtere vrouw dit gedrag kan handelen en alles alleen maar “zO liEf” vindt :nauseated_face:

Het stukje dat Robin bijna moet huilen heb ik wel 3x teruggespoeld. Hiervoor blijf je zulke programma’s toch kijken :heart_eyes:

9 likes

Afl 26

Samenvatting

Ik wil het enerzijds nog wel voor d’r opnemen, want als je zo overladen wordt met liefde en complimentjes ben je volgens mij best geneigd om te denken: Ja ik ben ook zo leuk!

Ik denk dat ze ook wel echt naar liefde snakt, en daarom vind ik het nog kwalijker dat Glibbert haar zo weg heeft gehouden van al die andere leuke mannen tijdens dit avontuur.

8 likes

Ik denk dat ik een impopulaire mening heb, maar ik vond Elsje al vrij snel niet zo heel leuk overkomen. Ze verwees naar zichzelf als ‘een halve vent’ en als vrouwen dat soort dingen over zichzelf gaan zeggen staan mijn nekharen al vrij snel overeind (zo misogyn). Ze wekt bij mij een beetje de indruk dat ze wel eens een beetje een pick me zou kunnen zijn. Dat verklaart ook wel een beetje waarom ze zo meegaat in de love bombing van Gilbert.

Disclaimer: ik zeg niet dat je een pick me moet zijn om te kunnen vallen voor love bombing hoor

11 likes