Afl 26
ULGH dat je in dat hotel Gilbert zo hoort zeggen âtering, je bent zo mooiâ oid
![]()
Afl 26
ULGH dat je in dat hotel Gilbert zo hoort zeggen âtering, je bent zo mooiâ oid
![]()
Afl 26
Zei hij ook niet iets van âdeze armband was van mijn moeder en ik wil dat jij hem draagtâ ???!! Dood eng vind ik het. Alsof hij even bepaalt welke halsband hij om zijn hond doet. Ook zo doodziek dat âie de armband al op voorhand had meegenomen, voor het geval dat het liefde zou worden.
Ja dat viel mij ook op. Ze heeft de armband niet gekregen maar ze mag/moet hem dragen.
Zelfs als hij gewoon een goede leuke vent zou zijn, heb je na 3 weken âsamenzijnâ toch geen zin in al dit drama? Het is zo zwaar allemaal met de biggelende tranen op het gezicht, zijn dagboek die zij dan âmagâ lezen, die armband. Zo verstikkend allemaal, vreselijk.
27
Aahh waarom is Hans zo terughoudend tegenover Thea, zij is zo leuk haha. Maar ben bang dat het hem niet gaat worden vanuit Hans
Pearl heeft echt mân hart gestolen, wat een lieve vrouw ![]()
Ik vond haar in het begin met de boswachter vooral heel lomp, was volgens mij een hele lieve bescheiden man die haar de ruimte gaf en zij vertelde hem âje bent hier alleen voor jezelfâ ok dan
Die boswachter was echt geen lieve bescheiden man hahaha.
Afl 27
Huh Pearl heeft ineens 3 kinderen? 2 zoons en een dochter. Een paar afleveringen geleden leek het alsof ze alleen 2 zoons had toch? Van 16 en 18.
Aflevering 27 Elsje
Ik vind het ergens zo lullig dat ze die confessions met Elsje uitzenden terwijl ze al weten wat voor klootzak het is
Volgens mij 2 die nog thuis wonen
Afl 27
Robin slaapt met zân bril op? ![]()
Leuk Cynthia bij reality check! Ben benieuwd naar de reunie
26
Dan ontmoet je dus de hele familie van je nieuwe vlam voor het eerst en dan trek je een teddy hoodie aan? Echt alsof debby in dr pyjama aan tafel zit. Snap dit zo niet.
Met andere woorden: Eveline was er zelf ook voor gevallen
Lol moet zij ook echt zeggen inderdaad ![]()