Aah bij mij staat hij ook! Ik dacht dat het pas morgen kwam?
Ja, dacht ik ook!
Yess ik klik de reunie net aan! Leuk dat hier meer kijkers zitten
Wat een BZV vibe tot nu toe zeg
Lol de koffie in de magnetron
Wat is dit shirt van leonie
Saskia’s gezicht beweegt ook gewoon echt niet meer hè
echt bizar, alsof ze een masker op heeft haha
vind ik bij monique ook haha
Aaaah dat gedicht weer wat ongemakkelijk
Ahh de vrouw op de bank bij hans is zo lief
Oké wel janken bij pearle en Robin
. Had ik echt van te voren niet van Robin verwacht, dacht echt wat een lullo, maar wat heeft hij positief verrast
Ohhhh tuurlijk geilbert is er “helaas” niet
Ja wat is er nou echt aan de hand? Mysterieus ![]()
Vertelt ze opzich wel toch
En is het eea over in de media geweest
Dave en Hanneke doen me denken aan Jeppe en Jantine van mafs
hersenspinsels over de reünie:
- klaas: vond het wel mooi om te zien hoe hij zei dat hij nu pas doorheeft wat hij echt zoekt, dat het programma er ook aan bijgedragen heeft!
- andré: omg yasmine wat leuk! jammer dat het met debbie uiteindelijk niet gelukt is, denk dat het toch ook wel de spanning van het programma is. dat je denkt dat je iemand leuk vindt, maar dan toch niet zo blijkt te zijn ofzo?
- monique: had dit wel verwacht hoor haha. vond het al geen match, en zeker nu hij zegt niet te willen vliegen uit principe dat ik denk huh wist ze dat niet? en omg ongemakkelijk dat gedicht hahaha. en die trui ook, alsof hij zo uit de kleedkamer van de plaatselijke voetbalclub gelopen is
- hans: aaah jammer
dacht het al een beetje maar had toch gehoopt dat er meer in zat. en oh thérèse, deze vrouw
zo’n lieve vrouw. en lief dat hans alle dames iets moois gegeven heeft. altijd een beetje hans
- elsje: HAHAHA gilbert kon er helaas niet bij zijn, tuuuurlijk. heeft ie zich toch anders voorgedaan als in het echt, zoals de roddels al rondgingen. vind het wel vreemd dat hij zegt privéomstandigheden, maar wel op tv een soort van zielig je verhaal doen? bah nare man.
- hanneke: vind dat hanneke er supermooi uit ziet, qua make-up! toch jammer dat het niks geworden is, had ik al wel gedacht. en die gast ook, misschien seks op de afterborrel? hahaha. ik vind haar nu echt 100x leuker dan tijdens de afleveringen, veel spontaner en echt in plaats van gespannend en ongemakkelijk.
- robin: jaaaa pearl
zo leuk!! en dus toch getrouwd! ook hier kloppen de roddels haha. barbara ook een traantje weggepinkt, schattig. - claudia: ik heb zelfs literatuuronderzoek gedaan!! deze vrouw
maar wat een uitkomst, denk dat hij goed bij haar past. het ship gaat niet stranden, heel leuk!
Reunie elsje
Vind het wel echt heel jammer dat er 0 kritische vragen waren over geilbert’s gedrag in het programma. Niks van: “goh elsje, als je hem op tv zo ziet, wat vond je er dan van? Die armband van zijn moeder? Alle commotie online, wat doet dat met je?” Echt boring
Ja dit vind ik ook altijd heel jammer
ROBIN EN PEARL ![]()
![]()
![]()
`
Maar soms denk ik ook wel, t zijn maar mensen, zit je daar met je hele hebben en houden. Gaan ze ook nog kut-vragen stellen. Zou dat zelf ook lastig vinden