Haha shit bij die andere gozer niet-Timothy maar die met de witte tanden
Ooh die hond van Nisha ![]()
aflevering 7
Arie wordt de nieuwe Gene denk ik
Ze waardeert hem als klusjesman maar denk niet dat ze hem echt als partner wil
Ik vind Paul helemaal niet zo leuk hoor hij wil veel te graag verzorgd worden door een vrouw, hij denkt dat vrouwen het leuk vinden om hem te heropvoeden en te zeggen dat hij zân sokken in de wasmand moet doen ??
Fred is een hork maar wel leuke tv
Aflevering 7
Ik vind dat Fred zijn woedeproblemen al best wel duidelijk naar voren lijken te komen. Maar goed ook, hopelijk genoeg tijd voor de vrouwen om niet voor hem te vallen. Vind hem sowieso zo afstotelijk? Echt alles aan hem vind ik naar en goor, met zân salmonella smoothie

Ik weet waaraan Fred me doet denken! Hugo van de Loonsche Duynen van Villa Volta in de Efteling! Wel op deze versie want hij heeft blijkbaar een metamorfose ondergaan? Hij lijkt er niet één op één op maar het is ook wel een beetje de energie ofzo? Hugo is ook zo bozig, de slechte emotieregulatie, opportunistisch en hij gaat ook niet goed met vrouwen om.
Ben halverwege afl 2 en Fred zit al helemaal in mijn allergie, wat een gek. Itâs giving Jacob S1!! (ok nog niet helemaal maar ik voel dat hij nog ergens een Oostblokmeid vandaan tovert en een tennisbaan)
Ja ik vond hem ook wel iets van Jacob weg hebben maar die was wel wat vriendelijker en grappiger vond ik

Hahaha die foto <3 Ja klopt, Jacob was gewoon sociaal wat onhandig (ok soms heel onhandig) maar had het hart nog wel op de goede plaats. Fred vind ik tot nu toe vooral een eikel.
Ja ik vond Jacob een vreemde vogel, maar die had inderdaad nog het hart op de goede plek. Ik vind Fred echt een eng en bijzonder onaardig mannetje. En Jacob bezorgde zijn bezoek geen smoothies met rauw ei maar alleen die broccolania aka kant en klare lasagne in een schaal gooien met broccoli erover.
Hahaha omg die broccolania
Love him wel.
Ik appte direct al naar een vriendin âFred wordt mijn vijand dit seizoenâ. Wat een stomme man
Maar echt! Ik heb al mijn hoop op Paul gevestigd (ik ben nog bij aflevering 2, laat me nog even in die waan!)
Ja ik vind hem echt lief en het is vind ik best normaal om het idee van iemand die voor je kan zorgen, fijn te vinden. Hij uit het een beetje ouderwets maar het is ook een oude man.
Dat hij helemaal giddy wordt van kadootjes daar kan ik echt om smelten ![]()
Ik wanneer de ah medewerker bij de zelfscan de leeftijdspop-up voor alcohol wegklikt terwijl ik op 5 meter afstand sta:
Hij lijkt 75 op een goede dag. Ouwe gek.
Ik heb aflevering 2 uit maar buiten de waanbeelden die hij heeft wat betreft zijn aantrekkelijkheid en hoezeer vrouwen hem zouden willen, vind ik het eigenlijk wel meevallen?
Vond dat hij het eigenlijk best goed aanpakte door Ceciel meteen aan te spreken en het niet uit te stellen en ik was het ook wel met hem eens dat zij daar totaal niet past. Ze begon zelf direct over dat ze niet van de zon houdt of van buiten activiteiten en dan schrijf je naar een man die op een eiland woont en alleen maar buiten is en op zoek is naar avontuur?! Ze zat ook maar de hele dag op haar mobieltje en dan noemt ze hém passief terwijl zij buiten films kijken geen hobbies heeft.
Wat kan je met zoân vrouw?
hij is vijftig toch?!
zo oud is hij niet
Hahaha ja oh zeker, hij pakte dat wel goed aan en dat terugkrabbelen van haar was zo obvious. Maar geen eten voor haar hebben, meteen ijskoud worden etc. etc. ik krijg echt helemaal de kriebels van hem.
60 toch??? Ook niet oud maar wel wat ouder dan 50. Wel echt een schat volgens mij, vond het ook heel cute dat ie amper kon geloven dat twee leuke vrouwen in hem geĂŻnteresseerd waren.
Samenvatting Timothy:
In mijn hoofd is het trouwens Timothy Heuckeroth hij doet me zoooooo denken aan een veel jongere en minder depressieve Gordon.
Samenvatting Caroline:
Die man wordt wel echt de nieuwe Olav, echt zoân lieve bejaarde schat maar nul kans op een romance.
Denk trouwens dat lesbische vrouwen de meest kieskeurige doelgroep zijn want hoezo heeft Nisha maar 3 aanmeldingen waaronder echt zoân vinexbrabo die totaal niet bij zoân leven past?
Agh ik kan echt slecht tegen hoe die Nisha praat. Ik vind haar haar wel heel cool
Ze doet me qua praten en energie denken aan Raven van Dorst⊠beetje onrustig ![]()