Ja laat ze die dikke grote hond ook nog haar bord leeg likken gvd zo’n zoute lasagne kan er nog wel bij bij die hond
![]()
Snap ik wel, kan die aardappel stem echt niet aan.
Ja sorry maar die meid komt ook best wel over als een gekkie ook vind ik.
Dat icm aardappels zou ik ook niet zo’n trek in hebben.
Snap ook wel dat Fred geen zin had in Botox en slaapmiddel vrouw. Hij heeft het idd niet zo handig verwoord maar mijn god wat een energieslurper die vrouw.
Ik moest ook zo lachen toen ze vertelde over haar moeder die kwam uit de wereld van etiquette en debutantenbals. En dan lachend zeggen dat ze zelf écht niet zo is.
Maar dan vervolgens wel met een bord oesters en een champagnecoupe de aanmeldingen checken.
Nou met zo’n aardappel in je keel trappen wij daar niet in meid.
Maar ik ben bijna bij en tot nu weer genieten ![]()
Aflevering 1
- Samenvatting van de twee mannen bij Timothy:
Pov: je bent Wieger en je stelt je kwetsbaar op:
Mijn reactie op het AI selfiekunstwerk:
- Samenvatting Fred:
Kalende man, nog voor hij überhaupt vrouw(en) heeft ontmoet:
Kalende man momenten voor hij vrouw, enkelvoud ontmoet:
Kalende man terwijl hij vrouw ontmoet:
Kalende man zodra vrouw vijf minuten praat:
Pov: Ceciel is je gesprekspartner
- Samenvatting van het niveau van de mannen die Caroline krijgt:
Succes vrouw!
Hey een man met potentie:
Lacht:
Pov: je bent allochtoon en je stelt je voor aan een tatta
- Ik heb niks over Paul, mooie b&b, leuke man en dochters en leuke vrouwen die wilden komen denk ik???
Paul lijkt me echt lief, hij doet me denken aan die man in Italië met dat gekke wilde mens die die deathstare gaf op de trap. Van dat geschreeuw op de markt
Tbf, op het platteland van Frankrijk zijn oesters en champagne niet per de luxe of duur, maar meer gewoon voor op de zondag. Geen statussymbool zoals in st Tropez e.d.
Die meid is bij Timothy is echt wel wat wereldvreemd hoor
Welke meid?
Eline heeft wel aparte types uitgekozen. Die zie ik niet bij JoshV op de koffie gaan, maar misschien passen ze daarom wel juist goed bij haar.
Hahahah dat gedicht van Monique.
Afl 7
Copper tones and chicken bones
![]()
Maar die meid uit Leiden bij Thomas ![]()
![]()
STEL JE NIET AAN
Haha shit bij die andere gozer niet-Timothy maar die met de witte tanden
Ooh die hond van Nisha ![]()
aflevering 7
Arie wordt de nieuwe Gene denk ik
Ze waardeert hem als klusjesman maar denk niet dat ze hem echt als partner wil
Ik vind Paul helemaal niet zo leuk hoor hij wil veel te graag verzorgd worden door een vrouw, hij denkt dat vrouwen het leuk vinden om hem te heropvoeden en te zeggen dat hij z’n sokken in de wasmand moet doen ??
Fred is een hork maar wel leuke tv
Aflevering 7
Ik vind dat Fred zijn woedeproblemen al best wel duidelijk naar voren lijken te komen. Maar goed ook, hopelijk genoeg tijd voor de vrouwen om niet voor hem te vallen. Vind hem sowieso zo afstotelijk? Echt alles aan hem vind ik naar en goor, met z’n salmonella smoothie

Ik weet waaraan Fred me doet denken! Hugo van de Loonsche Duynen van Villa Volta in de Efteling! Wel op deze versie want hij heeft blijkbaar een metamorfose ondergaan? Hij lijkt er niet één op één op maar het is ook wel een beetje de energie ofzo? Hugo is ook zo bozig, de slechte emotieregulatie, opportunistisch en hij gaat ook niet goed met vrouwen om.
Ben halverwege afl 2 en Fred zit al helemaal in mijn allergie, wat een gek. It’s giving Jacob S1!! (ok nog niet helemaal maar ik voel dat hij nog ergens een Oostblokmeid vandaan tovert en een tennisbaan)
Ja ik vond hem ook wel iets van Jacob weg hebben maar die was wel wat vriendelijker en grappiger vond ik

Hahaha die foto <3 Ja klopt, Jacob was gewoon sociaal wat onhandig (ok soms heel onhandig) maar had het hart nog wel op de goede plaats. Fred vind ik tot nu toe vooral een eikel.
Ja ik vond Jacob een vreemde vogel, maar die had inderdaad nog het hart op de goede plek. Ik vind Fred echt een eng en bijzonder onaardig mannetje. En Jacob bezorgde zijn bezoek geen smoothies met rauw ei maar alleen die broccolania aka kant en klare lasagne in een schaal gooien met broccoli erover.
Hahaha omg die broccolania
Love him wel.
Ik appte direct al naar een vriendin ‘Fred wordt mijn vijand dit seizoen’. Wat een stomme man