Hoe dan? Zij is echt doodsaai
Begrijp me niet verkeerd, ik heb vooral wat tegen echte meisjes in de jungle ![]()
Je ziet bij Danique ook zulke onnatuurlijke trekken in haar gezicht, doodzonde
Wie zijn dit? Temu kaj gorgels en marieke elsinga?
Wat afschuwelijk, stuk voor stuk. Had ooit het idee dat Daniel er in het donker vrij okƩ zou uitzien, want in theorie zie je dat witblonde dan niet. Maar ik neem het terug, in dit licht lijkt het alsof iemand zijn wenkbrauwen heeft weggegumd in paint.
En die openhangende bek, whyyyy Marieke
dit is net een filmscene waarbij de pov van iemand is die lsd opheeft of droomt en alles in groothoek en wazig en langgerekt en eng wordt
Ik kom er nu door jou pas achter dat dit Daniel is
ik dacht dat dit 1 van die mannen van Ingrid was
OMG dat dacht ik ook. Zie het nu pas nu je het zegt
Zooooo Daniel lekker boomerlookje hier zeg wtf
Ja en dan blijven volhouden dat ze geen botox/fillers gebruikt. You do you maar wees er gewoon eerlijk over
Is dit danique op die foto??? Ik herken niks van haar
Yesss
Ik heb het idee dat Daniël ook een botoxje in het voorhoofd en een fillertje in de bovenlip heeft zitten, had die indruk bij de reünie al eigenlijk (iig zijn bovenlip) maar misschien zie ik dingen die er niet zijn.
Oké ik zal echt naïef zijn maar ik zie oprecht niet zoveel geks aan het uiterlijk van Daniel en Danique. Tuurlijk het kan qua aantrekkingskracht je smaak niet zijn maar het zijn toch gewoon normale mensen? En vind het ook best gemeen allemaal eigenlijk.
Ik vind niks mis met hun uiterlijk en ben zelf ook niet vies van een prikje hier en daar, gaat me er meer om dat ze doen alsof het niet zo is
Die Danique zei toch destijds dat ze geen botox gebruikte, ze heeft vgm nooit ontkend dat ze fillers heeft? Zit toch een verschil in. Om haar hier dan nou zo op aan te pakken, alsof ze ieder prikje altijd stellig heeft ontkend.
Ik dacht dat Daniel Luuk Ikkink was.